Beutyblogtopic XL #3

Ik vind het wel sneu voor haar. Ze vraagt ergens hulp voor, omdat ze er geen verstand van heeft en er geld voor over heeft en dan krijg je dit

13 likes

I see what you did there. :slight_smile:

23 likes

Of die custommade jas :joy: :cry:

5 likes

Ze moet gewoon terug naar die trainer die haar toen voor haar party had getraind. Dat werkte toen behoorlijk goed en ze was best enthousiast over het resultaat

5 likes

Ze heeft onlangs weer wat op haar bankrekening kunnen bijschrijven. Ze heeft een deal getekend met een supermarktketen. Zal van het weekend wel op haar insta komen.

1 like

Massa moet gewoon naar een high end personal training gym in Amsterdam gaan. Eentje waar geen minions komen. Ken er genoeg!

1 like

In de vlog van gisteren heeft Mascha het over een afspraak met een aannemer, weet iemand of ze het hier in een eerdere vlog over het heeft gehad? (ik kijk maar sporadisch) Gaan ze nog dingen in hun huidige huis in Amsterdam aanpassen?
En ik heb niet heel veel verstand van vrije huurprijzen in Amsterdam, maar als hun huur nu de helft is van hun hypotheek in Den Haag, lijkt me dat ze voor iets met drie slaapkamers en twee badkamers en wat ze op korte termijn hebben gevonden niet eens zo’n (relatief) heel hoge huur betalen.

Nou idd, ga gewoon naar v.ondelgy.m ofzo, daar loopt volgens mij heel bekend nl?

1 like

Welke supermarkt?

Daar voelt ze zich vast te bekend voor

De grote gele .

2 likes

Ben wel benieuwd dan wat ze gaat doen.

Komt een boekje uit met favo recepten . Daar zit ook 1 van haar bij en nog 20+ andere bekende Nederlanders. (Ik kende de helft van de mensen niet maar goed)
En kinderen kunnen stickers sparen met haar hoofd er op 4 geloof ik per bekend persoon .

3 likes

Ik gok op (vega) enchiladas of breakfast burritos als favo gerecht

2 likes

Haha ik zal meteen kijken als ik ze binnen heb. Gok op zaterdag .

1 like

Ja ben van plan om monicas aardappeltaart van t weekend te maken hahaha

1 like

Huh? Heb jij de boeken al?

Ze had er al een post over op dr insta hahaha zo droog dr hoofd met koksmuts

Oh haha! Ja, zij doet ook mee. Snap alleen totaaaaaal niet waarom. Kijken er kinderen naar haar kanaal?

Ja hoor Mascha, je had nog geen basic zwarte pumps…