Beutyblogtopic XL #3

Inderdaad!! Dit is gewoon de boel aan het goedpraten voor zichzelf.

Well i dont feel sorry voor Massa. Deze situatie hebben ze bewust zelf gekozen en ze bestellen regelmatig eten. Zo sober is dat niet. Zou Massa toch moeten weten. En 2 badkamertjes.
Weet niet of ze mijn badkamer heeft gezien met alleen een douche. Ze zou zich kapot schrikken.

2 likes

ik dacht ook HUH??? ik kijk nooit massa vlogs maar was wel even benieuwd naar de huizensituatie… zelfs als ik moet nadenken of ik die thuisbezorgd pizza echt nodig heb noem ik dat niet sober leven en zij bestelden direct de eerste avond daar al EN pokerbowls EN pizzas?? zet die meid ff eerst een dagje voor het journaal en laat haar dan een week in de voedselbank werken, wie weet heeft dat nog zin

2 likes

Lijkt me ook wel heel vermoeiend hoor.

1 like

Nee Mas, sober leven is als je nasi moet eten, geen pizza.

33 likes

Sober leven, maar wel cute dingetjes voor in de badkamer bestellen.

5 likes

Hebben ze Uberhaupt al gekookt in het nieuwe huis?

De verhuizers hebben deze ā€œlife hackā€ waarschijnlijk nog niet ontdekt :woman_shrugging:

51 likes

Of de verhuizers hadden de washi tape al ingepakt. En zie dat maar eens terug te vinden in 170 dozen.

19 likes

:joy:

Hoe moet je dat ook voor je zien?
Elke dag een andere wijn?
Goals: wijnen uit 25 verschillende landen, pluspunten als Sint ook in die landen is geweest.

18 likes

Een bucketlist is toch wat je nog wil doen voordat je dood gaat? Op een zuipen zetten dus…?

8 likes

Mijn ogen rollen gewoon uit m’n kassen.

7 likes

Een wijnblogšŸ˜–

5 likes

Een wijnkoelerlijst* dus

1 like

Mijn goede voornemen was vorig jaar al: Cynthia niet meer volgen!

5 likes

Koken dat kan waarschijnlijk niet eens meer! Ze gaan sober leven in hun particuliere huurhuis met twee badkamers in Amsterdam. Dus het wordt nasi wat de klok slaat en hooguit een hap tiramisu tussendoor.
Hoe krijgen we die mensen de winter door :scream:

26 likes

Structuurjunkie wijnnotities?? Que?

2 likes

Vloggloss
19 minuten geleden

Nee niet sober als je het vergelijkt met anderen, dat doe ik ook zeker niet… maar voor onszelf. Was meer omdat ik een paar vragen kreeg over financiĆ«n. We hebben niks te klagen hoor! Hadden het financieel het zwaarst toen we in New Babylon woonden en al hypotheek moesten betalen toen ons huis gebouwd werd, maar daar merkte je in de vlogs niet zo veel over omdat we zo goed als niks de

Ik vind Cynthia echt niet boeiend meer… vroeger wel, ik was gek op de beutyartikelen. Bij marcha ook … vind der weinig aan nog.
Zonde…

1 like