En dan ook nog een paar kopen van €330,-
Dat is pas echt #soberleven
Met een witte tekst erop. Lekker basic!
Vlog samenvatting:
Ze is wakker, drinkt thee uit weer een gigantische kop. Manis is dementerend volgens massa want ze maakte snachts geluid.
Bestelling vd Bijenkorf; die boekhouder en pumps. Want zwarte pumps had ze nog niet. Waren 660€ maar afgeprijsd tot 330€. Side note: pumps zijn echt wel super mooi!
Krekko wordt wild want: schoenen unboxen. Hij begint ook meteen wild met termen te gooien als ‘dope’.
Verder gaan ze de dino tattoo laten zetten. En daarvoor lopen ze weer als 2 brugpiepers die voor het eerst alleen in de stad zijn door de jamin. Want die verkopen snoep uit muuuuuuurcia. Dus dit gaat gepaard met verhoogd stemvolume, alles aanwijzen en bij voorkeur aanraken. Na het tatoeëren nog ff een donut scoren in de stad. En ze heeft weer dingen gekocht die ze niet nodig heeft. Een nieuw everyday bakje en krekko wat platen ofzo.
Het ergst zijn vooral altijd de argumenten waarmee ze zichzelf probeert te overtuigen dat ze iets nodig heeft. Guuuuurl je hebt de ca$h, je wil het blijkbaar hebben, koop dan en kom er gewoon voor uit.
Wow zat die gewoon in de doos?
Surprise! We gaan je belastingaangifte doen!
♀
Die pumps van Mascha zijn zooooo mooi alleen waarom die lelijke witte tekst erop
Niet echt basic.
Ik wilde dit net komen posten, lekker sober hoor!
Ben ook benieuwd hoe vaak ze ze nou daadwerkelijk gaat dragen, want ze geeft zelf aan dat ze er sowieso niet lang op kan lopen :’) En het zou me niets verbazen als ze later nog eens écht basic zwarte pumps koopt, want hier staat een tekst op… Ook echt ‘for walking’?! Het is weer zooo net niet.
Zou leuk zijn ook wanneer op alles wat je gebruikt zou staan waar het voor bedoeld is.
En dan zet ze ze in de kast MET HET ZAKJE EROMHEEN. Heb je verdorie zo’n schoenenkast, ga je je pumps er in een stoffen tasje in zetten. 
Omg heeft iemand een foto van die pumps? Ik trek die vlogs niet.
330 euro is over wanneer al m’n vaste lasten betaald zijn en ik nog voor 60 euro per week moet tanken om naar m’n werk te gaan en geen idee heb hoe ik boodschappen moet doen. Own je rijkdom en zeg niet hoe “sober” je leeft. Compleet de feeling met de realiteit kwijt deze mijt.
Lekker basic.
Vind het echt een marktschoen met die letters.
O, wat afschuwelijk.

Nmsmvpem
lellek!
Zijn die schoenen aangekomen in een van die aangespoelde containers? Van die china meuk?
Haha ja ik las het terug en ik dacht hmmmm niet handig omschreven
Vast aangepraat door h y p e b e a s t Foef
Ik vind ze wel mooi. Maar te duur en absoluut niet basic
Lol ik dacht dat jij die tekst erop had gezet maar het is echt
Nee joh, die letters! Dat mensen dat willen dragen 
oh mijn god dit is echt. Ik was volledig in de veronderstelling dat dit inderdaad even snel als voorbeeld gemaakt was. oh mijn god wat ontzettend lelijk
Dit dacht ik dus ook! Zo lellek sorry.
Ff een weddenschapje: Ik wed dat ze die pumps max. 1x draagt.
Want dan ontdekt ze dat ze er echt niet op kan lopen en toch niet zo basic zijn 
Hahaha ja dat vond ik ook, net Photoshop!