Beutyblogtopic XL #4

haha gehoopt!

maar volgens mij hebben ze daar de tijd van hun leven, dus heerlijk toch.

Ik had wel langere vlogs verwacht, beetje zoals de honeymoon vlogs van een half uur. Ze gaat immers naar Bali VOOR ONS he.

Ze zei vandaag in de vlog dat ze snel zou vertellen waar Max en zij mee bezig zijn en toen hoorde je Krekor “hehe vertellen” op de achtergrond zeggen. Please zeg niet dat ze met een podcast komen.

5 likes

Ik zat nietsvermoedend rond te kijken in de play store en vond de nieuwe turtulio

104 likes

Wat ik minder leuk vind aan de vlogs van Mascha is dat de alles wat ze doet en ziet benoemt en heel snel filmt. Als je bijv. vlogs van Josh of Anna kijkt dan heb je veel meer rustige beelden met muziek eronder.

4 likes

Ze gaat vaak idd heel snel langs dingen die ze laat zien. Zo snel dat je net niet kan ziet wat zij wil laten zien.

2 likes

Ow God ik hoor haar al ‘Zoals jullie weten luister ik al jaaaaren naar podcasts.’

24 likes

En het kan, dat is eigenlijk apart. Het blijft bekeken worden, de likes blijven wel.

Het hoeft niet nieuw of anders, het zou ook beter beeld/edit kunnen zijn
 daar zie ik bij anderen veel verschil met de ‘beginjaren’.

1 like

Wijst naar balie.
KLM had ook wat meer personeel achter de balie kunnen zetten zodat die arme man wel op tijd zijn vlucht had kunnen halen!

Wist je dat al of heb je dat even gegoogled.

8 likes

Nog eventjes twee jaar geduld want dan worden ze eindelijk officiële grachtengordelaars en dan komt er toch een kwaliteit!
Zij gaan dan ook als eerste aan de elektrische laadpaal hangen met hun gesponsorde elektrisch oplaadbare Tesla.
( of was het nou toch Opel?)
Want heul Amsterdam gaat elektrisch!
In 2030 pas, maar ja dat wisten de fufjes al jaren geleden natuurlijk! Altijd vooruitziende blik die mensen!
Bali is best wel basic zag ik. Klein bakje op een luchtplaats dat voor zwembad door moet gaan.
Keuken die niet dicht kan, woonkamer half in de buitenlucht ook. Logement halve prijs?
Wel afzien zo met twee hypotheken, een dure huur en dan ook eens vier keer businessclass betalen. Of hadden ze lekkere frequent-flyer korting? Want dat kan je niet laten liggen als je toch minder gaat reizen. En Burningman slaan ze ook al over.
Zouden ze dit jaar nog wel een last minute Eivissa pakken? Oesjoewaaja heeft wel weer een dikke lineup deze zomer! Goed te doen met wat meegesmokkelde vodka in je waterflesje om de kosten wat verder te drukken. Toch?

5 likes

Dat is niet waar, maar oke

1 like

:+1:t3:

1 like

In die storytime van vanmiddag zit totaal geen lijn, maar vooral: waarom draait alles om geld bij haar? Bij veel geld ben je geslaagd. En ze heeft het idee dat de wereld zo tegen haar is?

5 likes

Dit vooral. Dat eeuwige ‘als je succesvol bent is iedereen tegen je’. Waarbij zij succesvol dan standaard lijkt te koppelen aan het hebben van veel geld. Ze leert ook niet van de kritiek die daarop komt. Altijd weer diezelfde ‘speech stem’ die ze dan opzet, dezelfde open-deuren boodschap en dezelfde veren in haar eigen reet. Vermoeiend.

Misschien je ook eens afvragen waaróm mensen kritiek op je hebben in plaats van alleen denken ‘ik ben succesvol en iedereen is vast jaloers dus het ligt daaraan’.

17 likes

Nou dit inderdaad! Elke keer als ze zo’n motivatievideo maakt dan gooit ze hem vol met niet te volgen anekdotes en metaforen. Gaat helemaal nergens over. Denk even goed uit wat je wil gaan zeggen en maak het gestructureerd. Het is zo’n warboel aan informatie.

4 likes

Het is beide, volgens google dan.

Samir (variantly spelled Sameer) is a male name found commonly in the Indian subcontinent, Middle East, Central Asia and Europe. In Arabic, Samir (ŰłÙ…ÙŠŰ±) means jovial, loyal or charming companion. In Indian languages it is derived from the Sanskrit word Samir (à€žà€źà„€à€°) meaning gust of wind or gentle breeze.

6 likes

Heel off topic (sorry), maar ik herken nu jouw gebruikersnaam haha. Ik kijk nu blijkbaar het seizoen van Drag Race waar Violet Chachki in zit.

4 likes

De URL hier dumpen en dan doet dit forum het zelf al voor je!

1 like

Denken we dat ze swingen? Marije en Gregor dan en Mascha en man Marije???

Ik denk Marije - Mascha en Krek - Max

4 likes