Beutyblogtopic XL #4

Ok nou ja misschien heb ik geen humor maar ik vind het echt niet leuk om te lachen als een ander faalt voor een examen en ook niet kunnen als je het zelf niet hebt ervaren/niet weet hoe moeilijk het is.

10 likes

Ik heb 0 wijnkennis en vind het supersneu voor haar dat ze gezakt is, vooral na de tijd die erin zit aangezien ze mega hard gestudeerd heeft. Dat hier gelachen wordt om dat ze faalt vind ik dan ook sneu, je hoeft je niet te verlagen naar andermans niveau.

Maar ik vind het wel typisch; je ontdekt een hobby, maakt daar direct een heel gedoe omheen, organiseert proeferijen, hebt een insta account, maakt een wijnnotitieboek, terwijl je strand op het gevorderden niveau van je cursus. Dit is geen Cynthia-specifiek ding, ik heb vaker (ook in het werkleven) dat ik me verdiep in de persoon die een cursus geeft en die amper een jaar verder blijkt te zijn, maar ik blijf het een raar verschijnsel vinden dat je tegenwoordig amper gekwalificeerd hoeft te zijn om ergens geld mee te verdienen.

29 likes

Is pimple poppen ook jouw werk? Had je op egf ook een account?

Het is ook wel een ding om aan alles cum laude te hangen tegenwoordig he?

17 likes

Voor merken als Essence en Catrice volg ik ook het account van DM en Duitse Instagrammers. Heb het gevoel dat die het nog echt voor de beauty doen

1 like

Ik heb ook jarenlang bij een parfumerie gewerkt en ik herken dit! Mensen kunnen zo denigrerend doen :roll_eyes:

Heeft iemand het al in de winkel gezien? Bij mij in de buurt zit een hele grote hema maar daar hebben ze het niet.

Ik heb wat dingen op m’n hand gesmeerd maar was toen niet echt onder de indruk. Zal wel net de verkeerde dingen hebben gepakt, haha.

1 like

Hema hier heeft het! Ik heb alleen de fixing spray gekocht, vond de rest niet zo boeiend

2 likes

Ja, je woont ook in Amsterdam toch? Ik zag het gister bij de Hema op de Nieuwendijk.

1 like

@Flamoes ik was bij die in de Kinkerstraat! :slight_smile:

1 like

Herkenbaar. Op mijn opleiding was bij een module de docent exact 1 hoofdstuk verder in het boek…

Werkte goed todat hij een keer ziek was en we gelijk liepen :expressionless:

2 likes

Yess dank voor het posten! Volg haar niet dus anders had ik deze gemist. Hier op het forum lijkt niemand echt enthousiast over die producten, maar ik blijf er benieuwd naar

1 like

Dit! Ik ervaar dit bij douglas en ici trouwens… Ik ga dan ook graag naar een plaatselijke winkel hier (geen keten). Daar voel ik me altijd meer op mijn gemak

6 likes

Hema op ferdinand bol heeft ook een bae schap!

1 like

Dit gevoel heb ik ook. Zeker als ik met een rugtas kom. Dan wil ik het liefst na een minuut wegrennen. En ik snap het ook niet, want als ik een parfumerie binnenloop heb ik juist gespaard voor iets duurs

3 likes

Dit heb ik ook, helemaal als ik die dag geen make up op heb of even snel naar het winkelcentrum moest om een cadeau bon te halen.

Ik heb een keer gehad dat er bij de Etos een actie was dat je je nagels kon laten lakken door een styliste. Dat leek me wel handig omdat ik zelf niet zo goed ben met mijn nagels. Dus ik vraag of ik ook kan en moest toen even een klein uurtje wachten, geen probleem want ik moest nog naar een andere winkel.

Kwam ik terug werd er door het personeel gezegd: ja daar is je fan weer ( pardon? ) en door de nagelstylist werd heel arrogant en gemeen gedaan… er werd echt op bij neergekeken door hun…

Vond dat echt niet tof, ik heb al jaren een minderwaardigheids complex en dit soort dingen maken dat alleen maar erger.

Nooit begrepen wat nou het punt was? Kan me er nog boos om maken. Heb trouwens wel mijn nagels laten doen, klapte dicht ( zoals altijd)

1 like

Ugh ja. Alsof je kan zien aan het uiterlijk want hun maandelijks besteedbaar inkomen is

1 like

Bah dit is echt naar! Heb je wel bij het hoofdkantoor geklaagd? Normaal zou ik dat niet doen, maar als ze zo gemeen zouden doen wel

Bij mij denken andere klanten altijd dat ik een Douglas medewerkster ben.
Dat is ook wat hoor!
“ Wat zitten uw wenkbrauwen mooi, wat gebruikt u?”

3 likes