Voor leuke Bali vlogs - Whitney Valerie. Mooie beelden, beetje chillen en lekker eten. Ik had even een beetje verwarring toen ik Bali #1 aanklikte maar zij is/was er dus ook.
Huh zecht mas nou in de vlog om 0:30 dat dit een nomad life is? Ik dacht altijd dat een nomad iemand is die geen spullen meer heeft en alleen een rugtas met belangrijke dingen en daarmee rondreist.
Weet je wat ik zo opvallend vind? Dat Max (en Mas) vinden dat ze DE kennis hebben om een zeer vernieuwend boek te schrijven, maar dat Max nu maar 2 influencers heeft in zijn agency. Namelijk Mas en zān eigen vriendin Marije. Ik krijg daar hetzelfde gevoel bij als mensen die zogenaamd een succesvolle startup runnen, terwijl ze alleen voor familie en vrienden werken.
Laatst had ze nog zo mega veel commentaar op mensen die zich coach noemde en daar veel geld aan willen verdienen zonder echt ervaring, portfolio etc.
Ho ho, je vergeet Krekor!!
Aah oke ja ik hoorde het niet goed maar dat is iets logischer
In de social media podcast zei Marije dat Jessie Maya ook bij hem zit
Een startend ondernemer betaalt pas effectief vanaf ā¬25.000 belasting vanwege de zelfstandigenaftrek, startersaftrek en mkb winst vrijstelling. vandaar het steeds groeiende aantal ZZPāers.
Ik geloof echt wel dat ze veel ervaring hebben en dat het ook wel een handig boek kan zijn als je met influencers samen wilt werken, ze zullen vast heel veel tips hebben.
Zo sober!
Grapje weet dat ze die opmerking heeft āteruggedraaidā maar deze blijft wel even hangen haha
Zouden ze dit hebben bedacht aan de nasi bij het ontbijt , in het zwembad of 's avonds tijdens een cocktail???
Jaa dat is waar. Er is ook nog zoiets als de kleine ondernemersregeling zodat je ook geen omzetbelasting hoeft te betalen als je een bedrijfje hebt die nog niet veel omzet/winst maakt.
Maar zonder startersaftrek en met wat winst vind ik het relatief echt veel geld telkens. komt jaarlijks ongeveer neer op een half huis wat ik ervan zou kunnen kopen. Dus de opmerking hierboven was wel wat zwart/wit haha
Hallelujah dan heb je een mooie omzet haha
Ik ben heel benieuwd welke onderzoeken en andere bronnen ze in hun boek gaan verwerken. Of zou het gewoon een anekdote-boek worden zonder onderlegging?
Stel je voor dat er over een paar jaar een student is die in zijn/haar scriptie Mascha & max gebruikt als bron.
Voor wie schrijven ze dat boek nou eigenlijk? Voor influencers, of voor de partijen die zaken met ze doen?
Voor de gewone man is dit toch totaal niet interessant? Het boeit mij in ieder geval geen hol hoe een samenwerking tot stand komt. Ik zie nog liever een muur drogen.
Cynthia deelt in haar stories een man die zegt dat vakantie voor ondernemers belangrijk is en dat hij 24 weken vakantie per jaar inplant? Met een klappende handjes emoji erbijā¦
Misschien mis ik iets hoor, maar WAT THE ACTUAL FUCK
Een boek over influencing enzo zou ik wel interesant vinden als het gaat over het effect ervan en wat dit voor niet alleen de wereld doet(al dat kopen enzo) maar ook wat het met ons doet om elke keer all die influencers te zien met mooie spullen en leuke reisjes op een jonge leeftijd.
Ja, maar ze werkt 80+ uur per week!!