Beutyblogtopic XL #4

Dit verklaart een hoop! Weer wat geleerd!

1 like

Ik weet niet of ik ooit iemand heb ontmoet die in zoveel superlatieven en bijvoeglijk naamwoorden schrijft en spreekt.

2 likes

Iedereen zegt altijd dat Max en Gregor zo op elkaar lijken. Maar ik vind Max dus echt nog 10 keer zo erg overkomen dan Gregor qua arrogantie (? Kan het even niet beter verwoorden) Die man gelooft echt dat hij het wiel uitgevonden heeft. Vraag me af hoe Marije daarmee dealt, zij lijkt me niet zo’n ja en amen type als Mascha wat dat betreft.

7 likes

Mij ook wel, ja.
Maar ze heeft het in haar instagram post over een boek met tips over hoe je met influencers om moet gaan?

Wat hebben we daar nou aan met z’n allen? Who cares?
Het komt op mij over als een geschreven tik op de vingers van opdrachtgevers, die blijkbaar te achterlijk zijn om met influencers te werken.

Maar goed, we gaan het meemaken!

1 like

Dus ze schrijven een boek voor opdrachtgevers van influencers
 hmm inderdaad wat heeft het gewone volk eraan behalve te lezen hoe goed ze zichzelf vinden (maar ja dat weten we nu al na die aankondiging).

2 likes

Poeh, ik kijk nu die vlog van Mascha. Wat een arrogantie, zij en Max weten alles. Boek lijkt mij niet zo boeiend, maar ja, ik ben natuurlijk ook geen influencer (of opdrachtgever) :tongue:

3 likes

ze zeggen toch dat het niet bedoeld is voor het ‘gewone volk’ maar inderdaad voor opdrachtgevers en influencers? dus wat boeit het dan dat het voor ons niet interessant is :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik hoor ze eigenlijk niet zeggen dat ze een zeer vernieuwend boek gaan schrijven. Ik hoor ze enkel zeggen dat ze een boek gaan schrijven dat al 10x eerder is geschreven, alleen zij werken al langer in de industrie. Wat letterlijk niks van nieuwwaarde hoeft toe te voegen, want zoals al eerder genoemd hier betekent meer jaren ergens in werken niet dat je er meer verstand van hebt.

Vraag me ook heel erg af of het een boek gaat worden of hoe je influencers op hun wenken moet bedienen, gezien het tips zijn over ‘hoe je nou echt goed met een influencer kan samenwerken’. Blijkbaar zijn influencers dus geen mensen waarmee je op een normaal zakelijk niveau kunt onderhandelen en communiceren, want anders heb je een heel dun boek. (En ik vraag me haast nog meer af of ze echt denkt dat ze een schrijfniveau kan behalen dat gepast is voor studenten.)

11 likes

Vraag me ook af waarom dit op Bali moet? Zeg gewoon dat je lekker een maand op vakantie wil en ga thuis aan dat boek rammen joh.

13 likes

Mascha gaat dus inderdaad een derde boek schrijven. Heeft iemand die andere boeken van haar gelezen? Ik heb geen idee wat ik me daarbij zou moeten voorstellen? Maar ik vind wel dat ze erg de nadruk leggen op hoelang zij al bezig is als influencer, terwijl jarenlange ervaring eigenlijk niets zegt (vind ik dan). Bovendien vraag ik me af hoeveel mensen zij daadwerkelijk ‘beïnvloed’ met haar content de laatste tijd.

1 like

“In je kracht staan” is ook zo’n mooie kreet.

15 likes

“Dat moeten we handen en voeten geven”
“Daar moet intelligente content voor worden geschreven”

3 likes

Ja als ze vervolgens 3 weken per jaar werkt wil ik ook dit soort regeling hoor.

2 likes

Rijst met ham en een uitje.

Idd hele mooie beelden!

Ik kijk ernaar uit om dat boek te lezen en het vervolgens af te kraken hier, samen met jullie :smiling_imp:

4 likes

Ze heeft gezegd dat ze vroeger arm is geweest en heel vaak nasi moest eten in die tijd. Volgens mij in de Linda.

2 likes

24 weken vakantie per jaar. Serieus
 ik zou me helemaal kapot vervelen met zo veel vakantie!

En nog een ding: ik heb eens in de boeken van mas gebladerd en het is (sorry not sorry) niet van hoogstaand niveau. Veel spreektaal en vol met anekdotes. Dus helaas, lieve studenten, ik ben bang dat dit geen bronmateriaal wordt voor jullie scriptie :frowning:

2 likes

Maar ja, als ondernemer heb je natuurlijk nooit echt vakantie he :confounded:

3 likes

Sowieso gaat ze elke mogelijkheid aangrijpen om te benoemen dat ze echt de eerste was.

11 likes