‘Ik heb een jaar in Amerika gewoond’
Iemand het galapak van Lip gezien? Prachtig. Goede keuze.
James Charles was schijnbaar bij het Met Gala :o Ben alleen geen fan van zijn outfit… Of zoals iemand in anders het zo mooi zegt in een reactie: When you still think you’re at coachella.
Zou S.wiss S.ense ook een plekje krijgen in het boek? Hoe je het als influencer zelf ook kunt verpesten?
Je kan toch zelf kaartjes kopen? Of kom je dan niet op de loper? Ik vind hem als gast best een aparte keuze
Heel artikel in de Volkskrant over de opkomst van Botox en fillers. Mascha, Serena en Nikkie worden als voorbeelden gebruikt. Ook een meid die dus alle ingrepen gratis krijgt in ruil voor video’s.
Wacht deze juice heb ik even gemist. What happened?!
Ja en Monica op de eerste foto toch?
Ik volg hem zelf niet, maar krijg alsnog echt veel te veel over hem mee en ik vind hem echt overkomen als zo’n ontzettend irritant persoon.
Wie kan je beter aanhoren/zien? (je moet kiezen )
- James Charles
- Jeffree Star
0 stemmers
Geen van beide, vind ze allebei net zo irritant.
Die stem van James Charles is zooooo irritant!
Ik vind zijn outfit nog vrij neutraal en onopvallend vergeleken met een paar van de andere creaties die ik voorbij heb zien komen
Ja ik snap het niet helemaal, is het een soort carnaval voor de rijken? Katy Perry was als kroonluchter en daarna hamburger.
“camp”… ik snap het niet zo
De bedoeling van het MET Gala is juist niet om neutraal en onopvallend te komen. Het is de bedoeling dat iedereen zich aan het thema houdt, “Camp Fashion” dit jaar, en daar extravagante designeroutfits draagt.
James Charles zag er dit jaar blasé uit. Het leek alsof hij net van Coachella af kwam (dat veel goedkopere festival). Mensen vonden het veel te simpel en daar kreeg hij kritiek op. Waarschijnlijk zal hij ook wel kritiek hebben gekregen omdat hij zelf de outfits van celebrities op het MET Gala vorig jaar had afgekraakt.
Sowieso gaat het niet goed met zijn reputatie de laatste tijd dus het zal niet lang duren voordat hij net als Laura Leech en Manny MUA gecancelled wordt.
Ze bedoelen niet camp als in kampen met tentjes en zo. Ze bedoelen dit jaar camp als in overdreven outfits. Ik las op de site van Harpers Bazaar dat het is geïnspireerd door Susan Sontag die ooit zei: “Liefde van het onnatuurlijke: het gemaakte en het overdreven.”
Het was trouwens een leuk artikel om te lezen, voor degenen die het ook willen lezen:
Trouwens sorry als ik irritant ben over het MET Gala, ik vind het zelf gewoon heel erg leuk
Volgens mij is dat het punt van het hele verhaal. Ik heb de stories van die vent allemaal bekeken en hij plant dus in zijn jaarplanning eerst de helft van het jaar “vakantie” en en daaromheen plant hij de rest. Vervolgens benoemt hij dat hij wel weer een nieuwe deal heeft gesloten terwijl hij op vakantie was… Hmm ja ja, hij bedoelt natúúrlijk dat hij als ondernemer nooit écht vakantie heeft.
Hoi hoi! Na mijzelf voorgenomen te hebben als volwassen vrouw niet meer op een forum over vloggers/bloggers rond te hangen ben ik na maanden meelezen weer overstag😄
Het volgende is mij opgevallen; op serena’s instagram of instalab is geen enkele recente foto meer te zien die blijk geeft van een levendige relatie tussen haar en Sjors. Ze heeft nog wel de status ‘verloofd’ maar ik heb er vraagtekens bij. Hoe onsympathiek ook.