Beutyblogtopic XL #4

ja dit heb ik elke keer als “de mannen” eten hebben gehaald. Dan gaat mas en krek zo verhit in die zakken opzoek naar hun eten en hoor je de hele tijd zo: WAAR ZIJN DE LOEMPIAS??? Zonder even rustig uit te pakken en te kijken. Max en Marije zitten daar ook telkens rustig naar te kijken. Vreselijk dat inhalige.

22 likes

Hahaha ja en zonder het bakje open te maken “zijn dit loempia’s of bananen!!!” Gurllll, maak dat kutbakje open dan zie je het vanzelf.

29 likes

Hahaha ja echt vreselijk!!! Relax, je bent op vakantie

2 likes

Definitely bananen !!!

Ik dus ook. Ik volg echt bijna niemand meer en dat vind ik best jammer. Eigenlijk alleen vera en Mia Maples nog. Kan niet wachten tot vera weer gaat uploaden.

Dat viel toch wel mee? Maar zo ben ik eigenlijk ook :sweat_smile:

Mm ik vond het wel opvallend maar moet zeggen dat het me bij hun al vaker is opgevallen dus dat ik er misschien ook meer op let ofz?

Ja, ik vind dat ook jammer, want daardoor kijk ik veel minder Youtube. Ik zou wel eens wat nieuwe, leuke youtubers willen ontdekken (ik zie nu trouwens dat ik in het beautyblogtopic heb gepost, dit was meer voor het algemene youtube topic bestemd, want ik volg geen beautybloggers😅)

Haha was leuk hè, Patrick Laureij. :wink:

1 like

Ik vind Mas’ vlogs sowieso tergend saai, maar ik wist gewoon niet dat het zelfs in
Bali zo saai kon blijven. Het lijkt mij helemaal niet leuk om met hen op vakantie te zijn.

Ik keek net op Gregors instagram en zijn bijschriften zijn soms echt heel kinderachtig. Alsof ‘ie een simpel verhaaltje verteld: is hij zo infantiel?

20 likes

Haar vlogs bestaan alleen uit gekko’s en spelletjes.

1 like

Ze voelen zich vast erg thuis in de Balinese open doch ommuurde bunker

9 likes

Hahaha hardop gelachen!

1 like

Liza Koshy was er vorig jaar ook, dus het is niet eens alsof hij de eerste is ofzo.

Tara volgt George ook niet op insta, volgens mij hebben zij en Larissa ook niet veel met hem.

1 like

Wow ik zag net echt Gregor zijn dubbelganger alleen dan met lang blond haar.

1 like

ik vind het echt zo bizar hoeveel aannames gemaakt worden op FF over of iemand iemand anders haat omdat ze elkaar niet volgen op instagram :rofl:

29 likes

hehe :smiley: ja ik denk dan hoeveel kennissen van mij moeten dan wel denken dat k ze haat, ik volg lang niet iedereen die ik ken.

1 like

Ik volg de vriend van mijn zus ook niet op instagram, maar vind het een prima gast. :woman_shrugging:t2:

Ik heb mijn vriend op fb maar volg hem ook niet :joy:

15 likes