Aan de ene kant snap ik dat hij dat bedoelt, maar aan de andere kant vraag ik me dan af wanneer influencers met miljoenen volgers tevreden zullen zijn? Ze hebben soms meer fans dan bepaalde acteurs en genoeg geld om een lekker brood van te kopen. Wees dan tevreden, denk ik dan.
Ja begrijp ik helemaal. Is jammer dat ze vaak zo graag door mainstream media willen worden geacepteerd. Maar snap ook wel weer dat ze serieus willen worden genomen en in de ogen van vele zijn ze gewoon nog kinderren die video’s maken in hun slaapkamers. Idk denk dat hij gewoon blij moet zijn met wat hij heeft.
Ik heb in de laatste maanden ook veel abonnementen opgezegd. Ben eens kritisch gaan kijken wat ik nou echt interessant vind. Ik volgde bijv. nog veel mommyvloggers omdat ik tegelijk zwanger was met een aantal, maar ik volg er nu nog maar een handje vol. En ik vind al dat achteloos kopen ook zo irritant, dat ik sowieso geen vloggers meer volg die vaak shoplogs uploaden.
Yep, hier ook. Ik volg nu alleen maar yoga tubers!!Heerlijk zen.
De laatste die ik verwijderde was iemand die een shopverbod op make-up had maar eigenlijk altijd weer smoesjes had om toch maar iets te kopen… hahah ontvolg…
Vandaag in de vlog van mascha kan je weer goed zijn wat krekkors ware aard is. Een beetje aan het einde van de vlog spelen ze een bordspel met max en marije en mascha zegt (verspreekt zich) “raad eens wie er weer heeft verloren” en krekkor echt op de meest onsympathieke, onsportieve manier: “ik heb niet verloren”. Zo naar!
Edit: mascha bedoelde dus eigenlijk te zeggen:raad eens wie er weer heeft gewonnen, en dan bedoelde ze krekkor
ja dit heb ik elke keer als “de mannen” eten hebben gehaald. Dan gaat mas en krek zo verhit in die zakken opzoek naar hun eten en hoor je de hele tijd zo: WAAR ZIJN DE LOEMPIAS??? Zonder even rustig uit te pakken en te kijken. Max en Marije zitten daar ook telkens rustig naar te kijken. Vreselijk dat inhalige.
Hahaha ja en zonder het bakje open te maken “zijn dit loempia’s of bananen!!!” Gurllll, maak dat kutbakje open dan zie je het vanzelf.
Hahaha ja echt vreselijk!!! Relax, je bent op vakantie
Definitely bananen !!!
Ik dus ook. Ik volg echt bijna niemand meer en dat vind ik best jammer. Eigenlijk alleen vera en Mia Maples nog. Kan niet wachten tot vera weer gaat uploaden.
Dat viel toch wel mee? Maar zo ben ik eigenlijk ook
Mm ik vond het wel opvallend maar moet zeggen dat het me bij hun al vaker is opgevallen dus dat ik er misschien ook meer op let ofz?
Ja, ik vind dat ook jammer, want daardoor kijk ik veel minder Youtube. Ik zou wel eens wat nieuwe, leuke youtubers willen ontdekken (ik zie nu trouwens dat ik in het beautyblogtopic heb gepost, dit was meer voor het algemene youtube topic bestemd, want ik volg geen beautybloggers😅)
Haha was leuk hè, Patrick Laureij.
Ik vind Mas’ vlogs sowieso tergend saai, maar ik wist gewoon niet dat het zelfs in
Bali zo saai kon blijven. Het lijkt mij helemaal niet leuk om met hen op vakantie te zijn.
Ik keek net op Gregors instagram en zijn bijschriften zijn soms echt heel kinderachtig. Alsof ‘ie een simpel verhaaltje verteld: is hij zo infantiel?
Haar vlogs bestaan alleen uit gekko’s en spelletjes.
Ze voelen zich vast erg thuis in de Balinese open doch ommuurde bunker
Hahaha hardop gelachen!
Liza Koshy was er vorig jaar ook, dus het is niet eens alsof hij de eerste is ofzo.
Tara volgt George ook niet op insta, volgens mij hebben zij en Larissa ook niet veel met hem.