Ik ben nu de video aan het kijken maar
- Ze is pissig omdat James met haar #1 concurrent (sugarbear) aan het leuren was op Coachella
- Zij en haar man hebben hem gecoacht en altijd geholpen en geplugd zonder daar iets voor terug te vragen
- Zij investeerde enorm in hem maar verscheen pas op zijn kanaal toen hem dat financieel goed uitkwam
- Hij praat over seks en heteroseksuele mannen verleiden “doesn’t matter because I’m a celebrity” waar haar vrienden en ook waar zijn eigen ouders bij zijn wat super awkward was
- Hij manipuleerde heteroseksuele mannen want “dat is waar hij nou eenmaal op valt” en maakt er memes en grapjes over
- Hij gaat hierover ook continu in de slachtofferrol
- Zijn publiek bestaat uit 12-14 jarigen maar hij neemt absoluut geen voorbeeldrol aan
! Dit zijn tati’s woorden niet de mijne
Las net ook op Gurugossip dat ie iedereen (ook kinderen) $500 voor meet en greet tickets vraagt - ouch
Hij is overigens nu in Australië, zal wel lekker ontspannen wakker worden zo

Zijn carrière is voor een ontzettend groot deel gebaseerd op zijn band met andere influencers (en Tati heeft hem écht heel veel geplugt terwijl hij haar nooit op zijn IG heeft gehad of op zijn kanaal, tot het hem een keer zelf gunstig uitkwam) en ik vind het zelf alleen maar begrijpelijk en goed dat Tati duidelijk aangeeft wat het probleem is. Natuurlijk is ze ervan bewust dat hij door haar video kijkers verliest, maar ik vind haar niet onredelijk overkomen.