Ik moest zo hard lachen om deze opmerking onder de Bali speech van Mas.
Wat is het hele voordeel van een travelsize product als de verpakking even groot is?
Het omhulsel verschilt wel in hoe groot het is. Heb het filmpje er even bij gezocht voor de duidelijkheid
Zij zijn zo droog samen hahah
Echt hardop gelachen om deze video. MamaTutorials die niet zo goed Engels spreekt en er Nederlandse woorden doorheen gooit. âyes i have eyeshadow, gewoon from the hema.â En daarna dat stukje tijdens boodschappendoen in de Albert Heijn. Love it, haha!
Maar hoe kan je heteroâs âturnenâ dan? Je bent homo of niet? Ik snap het niet.
Niet. Maar volgens mij ging het erover dat hij heel lang bij mannen blijft pushen, of emotioneel manipuleren. Het ging bijvoorbeeld over een model die met hem mee was naar Coachella. Die jongen had al gezegd tegen James dat hij bi-curious was. Ze zijn een beetje close geweest op Coachella en die jongen kwam er uiteindelijk achter dat hij toch gewoon echt hetero is en James noemde hem daardoor een leugenaar etc⊠En ook dat hij wel vaker hetero-mannen op zo een manier probeert te manipuleren of te pushen dat ze uiteindelijk toch seksuele handelingen met hem gaan doen. Maar je kunt natuurlijk niet LETTERLIJK iemand van geaardheid laten veranderen.
Ha nee precies. Over dat model kan ik het nog volgen. En erg naar dat hij dat zo heeft gedaan, kan echt niet.
En dan kan Shane over een tijdje een redeeming serie maken over James Charles
Damn haha, arme James.
Ik weet dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar âtoch gewoon echt heteroâ.
Alsof iets anders dan hetero ongewoon is.
Niet om hier een discussie over op gang te helpen, maar zou zo fijn zijn als dat soort dingen niet meer werden gezegd/geschreven.
Ik ben zelf niet hetero, dus ik bedoelde het niet op die manier :P. Maar bedankt voor het zeggen.
Ja, de âgewoonâ sloeg niet op de geaardheid, maar ik snap dat je het zo kunt lezen
Ja, geen idee eigenlijk. Het âGewoonâ was meer om de âechtâ te benadrukken. Niet om te zeggen dat hetero zijn of homo zijn wel of niet gewoon is.
Haha ik ben ook niet hetero, misschien dat ik er daarom sneller over val
Dat had hij net nog 15.3 miljoen volgers. Daar gaat het wat minder hard, ik volg hem daar ook nog (want ik zit te wachten tot hij weer een Insta story gaat plaatsen ofzo en op Instagram vind ik hem minder irritant).
Wtf? James heeft ineens weer bijna 14 miljoen op YouTube? Gekocht?
Oh meen je niet⊠Ik volg hem echt niet haha.
Ik zag inmiddels ook tweets van Jeffree Star over dat zijn vriend hem niet meer bij hen over de vloer wilde etc.
Benieuwd wat daar dan weer gebeurd is. Hou wel van deze tea, al hoeft James echt niet kapot van mij. Maar een stukje humble pie kan geen kwaad in zijn geval.
Pewdiepie heeft laatst ook een video gemaakt met een verzoek om de campagne stop te zetten omdat de Christchurch shooter blijkbaar âSubscribe to Pewdiepieâ zei voor hij begon met schieten :S