Beutyblogtopic XL #4

95?!? Sorry, weet dat hij hier niet ‘hoort’ maar was even in shock, haha.

Vind het zo irritant dat Tati allemaal volgers wint en dat iedereen haar ophemelt voor het ontmaskeren van JC, terwijl zij volgens mij alleen uit eigenbelang handelt. Ze had alles omtrent de predator behaviour van JC al maanden geleden kunnen aankaarten als ze daar echt zo begaan mee is. Ze is gewoon beledigd door die sugar bear affaire en haalt de rest er bij om hem kapot te maken (wat hij ook wel verdient, daar niet van). Iedereen vindt haar altijd zo lief en onschuldig, I dont buy it.

17 likes

Werkt bloglovin’ bij jullie ook zo slecht? Al 100 keer gerefresht maar er staan geen nieuwe posts in vandaag… Lijkt me stug :thinking: En heb niet echt zin stuk voor stuk alle blogs af te gaan, vind het zo lekker overzichelijk. Maar de laatste tijd steekt vaker problemen mee

4 likes

Bloggen is toch dood?

Nee grapje, dit had ik laatst ook met bloglovin.

Ze had hem privé al verschillende keren aangesproken en hoopte dat hij zijn gedrag zou veranderen. Nu blijkt dat hij zich op Coachella wéér had misdragen, én dat hij (ondanks zijn belofte aan haar om nooit vitamines te promoten, hij vond namelijk dat zijn publiek daarvoor te jong was) zich dus wel door SugarBearHair heeft laten omkopen met tickets voor Coachella (had ook niks te maken met security, dat kan hij prima zelf betalen).

Het gaat niet alleen om vitamientjes, het gaat om ondankbaarheid (Tati en haar man hebben James’ carrière gemaakt), leugens en manipulatief gedrag.
Dat ze er “nu pas” mee naar buiten komt is omdat ze bakken kritiek kreeg over een emotionele Snapchat of Insta story, en zich wou verdedigen en dan ineens maar het hele verhaal vertelt (wat ze in principe niet eens MOEST doen, maar zich wel verplicht toe voelde gezien de gebeurtenissen op Coachella).

7 likes

Weet iemand trouwens welk model Celine zonnebril Cynthia heeft? Ze heeft hem de afgelopen dagen in haar stories wel op.

Ik had verwacht dat ze er minimaal 3 blogposts over zou hebben geschreven, allemaal lijstjes met “favoriete zomerdingen” en “favoriete brillen” ofzo, maar helaas. Stelt me teleur Cynth.

6 likes

Ja hij is sowieso fout natuurijk, maar die ondankbaarheid en leugens naar Tati en haar man toe gaat verder niemand echt iets aan, ze had hem ook op een niet-publieke manier kunnen laten vallen. Nu komt het meer over als een wraakactie en komt het haar toevallig goed uit dat hij veel foute acties heeft die ze tegen hem kan gebruiken.

Ik had alleen niet helemaal meegekregen dat zij zoveel kritiek kreeg op haar eerste story, dat verandert het wel wat en dan snap ik waarom zij zich wil verdedigen.

2 likes

Oh, ik heb hem geloof ik. Jammer, want ze wat zo groot en zwaar dat hij van mijn neus afviel. Huilennnnn, vind hem zo mooi.

Ik geef toe dat ik echt geen flauw idee had wie beide YouTubers zijn, maar op de een of andere manier vind ik die gestaag dalende/stijgende cijfers met dat muziekje erbij enorm fascinerend om naar te kijken. Meditatief bijna. Voel me een beetje een kat voor een aquarium. :sweat_smile:

17 likes

Ik snap jouw punt, maar had zelf de zin ook totaal niet zo gelezen dus ik denk ook zeker dat hij niet zo bedoeld was. ‘Gewoon’ is eigenlijk gewoon (pun intended) een stopwoord. Ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik het veel te vaak gebruik.

1 like

Volgens mij zit je in een verkeerd topic haha?

1 like

Ik bedoelde het wel voor dit topic i.v.m. de zonnebril van Cynthia. Verwachtte hier meer kans op slagen dan andere topics haha.

1 like

De Ace & Tate heeft een bril die er wel een beetje op lijkt maar dan een slag kleiner (ook met datzelfde gevlekte montuur)

1 like

Wow ik las dit net precies op GuruGossiper. Zit jij daar ook op??

Zij is er niet financieel op achteruit gegaan. Zoals ze heel duidelijk aangeeft, gaat het haar om het verraadt. Ze heeft alles voor dat jong gedaan, contracten voor hem losgeweekt bij grote partners, meer commissie voor hem geregeld. Alles.
En dan doet hij dit. Daar gaat het om.

2 likes

Nee nu niet (vind het daar altijd te ver gaan, wel ironisch dat mijn zure gedachtes daar dus ook spelen :redface:)

I so totally agree. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om het te typen, maar iedereen is hier zo team Tati.

Echt, ze heeft heus wel een punt hoor qua gedrag van die jongen, maar wat ik vooral zie is een 37-jarige vrouw die over de rug van een jongen, die de helft van haar leeftijd is, die pillen van haar probeert te verkopen en abonnees krijgt. Zeker nu JS zich ermee bemoeit.

En ik weet dat zij veel voor hem heeft gedaan, maar serieus wat was haar intentie met een 40 minuten durende video, behalve hem kapotmaken?

Ik geloof niets van deze innocent act. Iedereen gaat er ook direct van uit dat alles waar is wat zij zegt? Ik zie vooral iemand die uit is op wraak en nu enorm hard lacht, want iedereen trapt erin

Ps. Misschien reageer ik zo luchtig op die seksuele manipulatie van JC omdat ik het niet helemaal snap? Hij probeert hetero mannen te versieren, maar in welk opzicht is hij dan een predator? Want ik denk nu vooral; waarom bemoeit deze vrouw zich met zijn seksleven? #oprechtevraag

3 likes

Ik heb die video niet gezien. Maar is er ook bewijs dat hij een predator is of is het alleen haar verhaal?

Hier word t wel goed verwoord vind ik

5 likes