Beutyblogtopic XL #4

Ik vind het eigenlijk best een goede tip. Ze zegt dus dat je je eerst helemaal moet insmeren en dan de randjes waar je bikini zit nog extra. Ik doe dat nooit eerlijk gezegd.

Vast niet waarom ze ruzie heeft met Mas.

1 like

Uiteraard. Waarom verwachten we ook nog iets anders? :woman_shrugging:t3:

Drie keer “natuurlijk” in één zin :woman_facepalming:

21 likes

Dat weet ik niet hoor, dat stukje over dat je als ondernemer nooit écht vakantie hebt en dat het áltijd doorgaat had ik nog nooit eerder gehoord. Jij wel?

40 likes

Inderdaad.

In het non-influencer/non-ondernemersleven heeft gelukkig iedereen wel het beste met elkaar voor. Dus hier leer ik wel van.

5 likes

9 jaar ondernemen ook echt. Sorry maar In 2010 was het bloggersleven toch nog niet zó interessant? Ik bedoel, PR ontvangen en er wat over schrijven, is dat nou ondernemen?

Ben ik dan ook ondernemer?

8 likes

Niet om stoer over te doen, want ik vind het zelf ook verschrikkelijk, maar ik denk dat veel bloggers/vloggers echt de schrik van hun leven krijgen als ze eens een dagje zouden werken op een kantoor waar je ook niet enkel van negen tot vijf werkt (want dat schijnen ze altijd te denken) en mensen zichzelf met ellebogen omhoog werken.

*Ik bedoel dit niet als: ‘Ga eens echt werken!!’ maar ik zeg het omdat hun beeld van kantoorwerk/werken voor een baas echt beperkt is maar ze er wel (indirect) over schrijven.

15 likes

Ik word er echt niet goed van dat ‘maar dat is oke’ want Sint d’r nieuwe mantra lijkt te zijn.

Ik heb een kakdag. - maar dat is oke.
Dan verschillen we van mening. - maar dat is oke.
Niet iedereen heeft het beste met mij voor. - maar dat is oke.

Als je dat zo vaak zegt dan lijkt het alleen maar alsof je jezelf ervan moet overtuigen dat het oke is.

33 likes

Ze vind het helemaal niet oké. Ze vind niks oké maar ze probeert heel hard te doen alsof het wel zo is. En dat is oké. Want als je dat maar vaak genoeg roept geloven we het allemaal vanzelf!!1!

17 likes

Of er nu wel of geen taboe op rust, in welke wereld is ’ hoi ik ga naar een vriendin die een miskraam heeft gehad, en vanavond m’n verjaardag vieren’ taboedoorbrekend?
Door een story van 10 seconden te plaatsen, zonder ook maar een nanoseconde in te gaan op de materie doorbreekt zij toch werkelijk geen enkel “taboe”?
Wat een onzin zeg.

42 likes

Haha dit riep ik laatst nog in een discussie tegen mijn man. Op het moment dat ik ‘we denken er allebei anders over maar dat is oke’ er uit floepte moest ik ook gelijk aan Sint denken

1 like

Het probleem is de context waarin ze het benoemde en de woorden die ze gebruikte, niet het feit dat ze het benoemde.

5 likes

Niet? Dan heb ik blijkbaar ondanks dat ik boven de dertig ben nog steeds geen volwassen leven…

1 like

Ik had niet verwacht dat het er 200 posts verder nog steeds over gaat. Heb het idee dat alles er al wel over gezegd wordt tot er weer iemand begint dat ze het echt niet / of juist wel goed snappen. Dan begint de discussie weer opnieuw :face_with_hand_over_mouth:

Wanneer gaat Bonnie naar Vietnam, weet iemand dat? kijk echt uit naar die vlogs! Zal heel anders zijn als die van Mascha op het moment. Al vond ik die met die kookcursus dan wel weer leuk. :relaxed:

4 likes

Ondertussen bij cynt thuis

45 likes

:pray:t3:

2 likes

Wie kan Gaby ook niet meer aan? :woman_facepalming:t4:

Allemaal lekker popcorn eten hoor jongens

26 likes

Als er dan popcorn tussen haar shirt valt kan ze het er wel gemakkelijk uit halen! :tipping_hand_woman: praktische trui wel.

63 likes

Hoeveel zou ze per uur vragen?

9 likes