Qua kleur is ze al aardig op weg!
Dat is niet wat ik zei
het lijkt bijna alsof haar hoofd er gewoon op geplakt is, en de kleur is sowieso veel donkerder dan de rest, match op zijn minst met je borstkas als je toch iets open draagt
De foto van Denise valt nog héél erg mee vergeleken met Gaby. Wauw. De woorden âhoerâ zou ik niet in mijn mond nemen maar ik vind het wel echt extreem slutty
Spangas!
Leuk hoor zoân maandje Bali om een boekje over influencen voor dummies te schrijven. Maar hoe ver zouden ze gekomen zijn?
Ik zou zelf ook heel naar worden van de reacties onder de foto?! Allemaal mannen op middelbare leeftijd die âgrappigeâ seksueel getinte reacties plaatsen, vreselijk
Ik denk dat je als ekte influencer op een gegeven moment denkt âreacties = engagement = geldâ
haha rozenschijn en manengeur
Schoenveter , ik ga stuk.
Lol wat lelijk dat haar hoofd veel donkerder is.
Waarom niet? Mensen hebben zelf voor tatoeages gekozen.
Vind dat persoonlijk altijd wel een goede graadmeter of je iets wel of niet âmagâ zeggen. Bijv. de vorm van iemands neus of borstgrootte oid kan iemand niet voor kiezen, dus dat soort dingen vind ik altijd sneu om te bekritiseren. Maar bijv. kleding, fillers, kapsel en dus ook tatoeages zijn een keuze en vind ik dus minder gek om kritiek op te hebben.
Of het aardig is om te zeggen dat je iets niet mooi vindt is natuurlijk weer een hele andere vraag.
Kan RTL niet een nieuwe serie beginnen gebaseerd op die boeken/levens van Cynthia en Mascha. Rozengeur & Rode Wijn
Ik vind dit stom.
Waar zijn alle leuke forummers die wel in 2019 leven? Het tijdperk waarin je andere vrouwen niet meer slutshamed (om wat ze dragen).
Nou dat is volgens mij praktisch het hele forum op 2 a 3 mensen met zulke opmerkingen na. Ik word bijvoorbeeld niet graag over een kam gescheerd met die paar forummers
Thanks. Ik zat al de hele tijd op mân handen om te voorkomen dat ik hier weer iets van ging zeggen. Maar kon het niet loslaten.
@Jauregui Waarom een mening hebben over andermans tattoos?
Waarom neem je dit persoonlijk op? Ik vroeg me alleen af waar ze/jullie waren omdat nog niemand zich had uitgesproken.
Ja die reacties die ze krijgt zijn echt goor, maar ze liked het wel? Echt van die vieze oude mannen, 't zal je vader maar zijn die zoân reactie achterlaat bij Gaby