Beutyblogtopic XL #4

Lol ze vindt alles supeRRR leuuuk. Zo’n saai concept en ik kan het woord comfort zone niet meer horen. Ben benieuwd hoe ze iemand gaat stijlen die niet een “makkelijk” slank lichaam heeft

6 likes

Ik moet meteen denken aan een video waarin Gaby zegt dat ze graag op iemands “bek” gaat zitten. Vond dat zo smerig klinken.

Vind ik wel! Je mag natuurlijk overal iets van vinden, maar ik vind de stelregel die iemand net postte of er zelf voor gekozen is wel een goede :slight_smile: vallen tattoos dus ook onder.

1 like

Ik denk dat veel forummers met een mening zich niet durven uit te spreken.

Sorry dat ik Gaby d’r pakje niet vind kunnen. Ik vind het lelijk en ordinair en ik vind het onpasselijk dat ze van die “gore” reacties ermee uitlokt. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dat oprecht prettig vindt.

13 likes

Oh dat ze de reacties ook liket heb ik niet gezien, maar dan zal het haar niet veel uitmaken denk ik?? Wellicht dat ze het, zoals hierboven is gezegd, gewoon ziet als engagement en heb ik gewoon niet de enterprenoer mindset want ik zou me er heel naar bij voelen
Maar bij gesponsorde posts heeft ze dan ook niet echt een doelgroep die bij haar past lijkt me toch?

Waarom niet? Ik vind niet dat je alles hoeft te ventileren, maar niks mis met een mening. Bovendien, een tattoo is vaak zo’n statement als het zichtbaar is dat ik het een beetje flauw vind als je daar vervolgens geen mening over zou mogen hebben omdat het iemand anders tattoo is. Ze hebben er voor gekozen, ze hebben het ergens waar het zichtbaar is dus logisch dat het reactie oproept.

11 likes

Ik snap het nut niet van een mening hebben over iets waar je niks mee te maken hebt, iets dat je niet beïnvloedt op welke manier dan ook.

1 like

Dat kan, maar dan hoef je over vrijwel niets een mening te hebben. Dan is dit forum ook niet echt nodig bijvoorbeeld

37 likes

Ja en het kruisje zit rechtsboven in. Constructief wel.

In principe heb ik nergens iets mee te maken dus mag ik helemaal geen mening meer hebben volgens jou?

6 likes

Nee maar even specifiek over een tattoo. Iemand heeft dat gekozen omdat diegene dat mooi vond of speciaal of wat dan ook. Het staat op het lichaam van diegene. Dan vind ik het niet nodig om daar iets van te vinden en specifieker: om het af te keuren. Laat diegene lekker. Ze hadden er een reden voor. Het is op hun lichaam, niks zo van jezelf als je eigen lichaam. Live and let live.

2 likes

Nou ja, we laten ze ook lekker, maar we lullen er gewoon over. Ben het eens dat we met deze instelling het hele forum zouden kunnen opdoeken :stuck_out_tongue:

8 likes

Ja is zeker zo! Maar bedoel meer het vormen van een mening kan ik niet zo veel aan doen. Het uiten is inderdaad een tweede! Al vind ik het zelf niet zo erg als mensen m’n tattoo niet mooi vinden, zij hoeven er toch niet mee te lopen :smile:

1 like

Een mening als “Ik vind t niet mooi” of “Ik vind het ordinair” vind ik prima kunnen
Iemand voor hoer uitmaken vind ik een ander kaliber.

44 likes

Nou ik heb dus met touwtjes een rollade gemaakt afgelopen zondag. Dus ik raakte wel wat geïnspireerd.

Mag dat wel?

2 likes

Nee inderdaad het maakt me op mijn beurt ook echt geen hol uit wat een vreemde van m’n tattoos vindt. Of een bekende.

Ik denk dat er nogal een verschil is tussen ergens een mening over hebben en iemand een hoer noemen. Beiden zijn waardeoordelen, maar ik denk dat er een schaal is met aan de ene kant geen mening en de andere kant iemand uitschelden. Daar ergens tussen ligt een grijs gebied waarbij het niet helemaal duidelijk is waar de grens van gepastheid ligt, want die zal voor iedereen verschillen.

1 like

Be my guest

En ze zegt ook echt aaaltijd dat ze iets ‘stoer’ maakt dmv een bepaald kledingstuk of riem. Daar word ik ook helemaal kriebelig van haha. Vaak wordt het ook helemaal niet ‘stoer’. (gek woord ook eigenlijk :grimacing:)

2 likes

Nou ik het er in die zin mee eens. Als we willen dat mannen er mee ophouden moeten we het zelf ook niet doen.

1 like