Beutyblogtopic XL #4

wow eeeeh dat escaleerde snel haha

5 likes

Hahaha moeten we nu geloven dat Caitlin haar eigen katoen oogst uit haar tuin en daar haar kleding van maakt :joy:

34 likes

Maar de volgers van vloggloss zijn wel allemaal sĂșper lief voor elkaar hoor!!!11!!!

7 likes

Ik wilde een screenshot maken van deze prachtige katoenplantBOOM die ze tijdens hun wandeling tegenkwamen, maar Mascha houdt haar camera nog geen miliseconde stil dus helaas.

1 like

What’s new, dat zijn we inmiddels wel gewend van massa.

1 like

Hahahaha wow zij heeft issues :joy:

Hahaha Mascha gooit (doneert) de pyjama’s van Monica en Noor weg volgens mij.

20 likes

Jessie heeft een HELE GROTE jas gekocht, in haar nieuwe video. De GROOTSTE maat die er is. Ze laat het labeltje zien en er staan maat 42? :confused:

4 likes

Wauw wat MEGA. Wel fijn voor haar ego, die past er dan bij.

22 likes

Nu 2,5 zak en ze is helemaal blij want normaal begint ze met schoenen, tassen en pyjama’s uitzoeken en dan raakt ze helemaal overwhelmed en in de war maar nu is ze gewoon begonnen met everydaykleding (@Neroli ik denk niet dat het de pyjama’s zijn dus) en dat werkte veel beter!!!

3 likes

Dit zijn alleen nog maar tops en truien :sob::sob:

7 likes

En Mascha zweet veel dus ze moet veel hebben en veel wassen.

4 likes

Nee dit weekend ook weer 2 dagen hosten!!!

1 like

Ja want in die felroze meuk hierboven, zie je er representatief uit :stuck_out_tongue_winking_eye: Nee maar serieus, zoveel kleding heeft toch niemand nodig? Zelfs niet als je presentaties geeft. Alsof daar dan altijd dezelfde mensen zitten.

12 likes

Als je voor de Intertoys werkt ja

2 likes

“Hier had jouw hoofd kunnen staan”

https://www.schijvens.nl/2017/04/brico/ Deze foto’s zijn wel een pareltje

2 likes

Wassen wel ja, maar opruimen ho maar want ze stapelen alles op in de waskamer.

1 like

Ik geniet hard van opruimvideo’s, en al helemaal van die van Massa omdat ze zoveel meuk heeft :star_struck:

5 likes

“Bovenkantjes”

2 likes

Als je denkt dat Masha veel spullen heeft moet je de video van Safiya kijken. Zij doet het echt samen met een opruimteam. Ben hem nu aan het kijken!

1 like