Beutyblogtopic XL #4

Ze zei laatst nog dat ze voortaan skitta had en gewoon in chilltruien ging presenteren in plaats van jurkjes. Gewoon lekker jezelf zijn was haar tip.

Misschien is dit mijn gebrek maar als ik een presentatie/cursus krijg van iemand die eruit ziet alsof hij of zij niet zijn best heeft gedaan er een beetje representatief uit te zien, dan neem ik diegene gewoon minder serieus. Als jij je best niet doet waarom ik dan wel?

11 likes

Ooo als ik dit zie krijg ik flasbacks naar waskamergate :rofl:

3 likes

Dank je voor de tip, ik ga die video zo lekker tijdens het eten kijken :orange_heart: Ik kan zelf ook wel een opruimteam gebruiken trouwens hahaha

Ik denk dat de reden hiervoor gewoon is dat het teveel tijd kost en te weinig oplevert. ze heeft geen stagiaire of medewerker meer die dit kan doen en haar eigen tijd is hier te kostbaar(als in duur) voor denk ik. Ieder cheap primark item wat ‘Ășit elkaar valt’ en toch niet veel meer oplevert moet dan gefotografeerd en geupload worden, is het haar denk ik niet waard. :wink:

2 likes

Ik heb de video niet gezien, maar ik denk ook niet dat het moeilijk is om de show te stelen als je een video met Sarah maakt haha. Ik vind haar zo nietszeggend altijd.

5 likes

zoveel kleding heb ik nog niet eens in totaal

4 likes

Het enige dat ik haar in al die jaren heb zien verkopen was dat tafeltje toch? (Daarmee zeggende dat ik haar nooit wat heb zien verkopen verder, haha)

En vergeet vooral niet het ongelooflijk mooie vliegtuig kunstwerk dat foefion voor haar verjaardag had gemaakt.

4 likes

Is geveild toen geloof ik voor SR

@Maestoso & @Opheliac Ah ja jullie hebben gelijk! Dat was voor serieus request

1 like

Dat vond ik toen echt raar. Het was toch heel persoonlijk, met alle bestemmingen waar ze samen waren geweest? Dat het foeilelijk was is een ander verhaal natuurlijk maar ik zou best pissig zijn als m’n schatje zoiets weg zou doen en als wildvreemde zou ik het ook niet aan de muur willen, iemand anders z’n herinneringen. Plus het was foeilelijk.

2 likes

Bijna om de week? Dat vind ik echt heftig en vaak, hoe kan dat? Ik krijg ze nooit, gelukkig en mijn insta staat ook niet op privé.

2 likes

Mas, effe serieus, wat is dit voor “nette” outfit?
Huileeeeee

6 likes

Niet mijn stijl maar als ze die riem weg laat, zie ik niks geks.

2 likes

Het jurkje en het tasje vind ik netjes, spijkerjas vind ik casual maar als dat alleen voor ernaartoe gaan is, zie ik geen probleem.

1 like

Is Serena officieel gestopt met Instalab? Of is dit een pauze?

Denk dat ze daar zelf niet eens over uit is. Je weet het nooit met haar :sweat_smile:

13 likes

Eens.

Het tasje vind ik opgetut, maar niet per sé net, vanwege de grote opvallende chain. Ze is verder ook niet extreem strak en formeel gekleed, dus dan lijkt het al gauw op een uitgaanstasje. Het kant van dat rokje ziet er goedkoop uit en het ziet er wat twijfelachtig uit met blote benen. En dat spijkerjasje en die vreselijke riem passen zijn al helemaal niet netjes.

ik vind die trend met tekst (merknaam vaak) op de riem/taille zo lelijk

8 likes

Alles wat je op dit moment lelijk vindt aan mode, is de schuld van Virgil Abloh.

16 likes