Beutyblogtopic XL #4

Ik voel me echt onwijs judged door alles hierboven. Ik was 13 toen ik voor het eerst seks had, het was met wederzijdse instemming, het was lekker en we hebben het daarna nog heel veel vaker gedaan. Sommige meiden zijn er nu eenmaal eerder aan toe dan anderen. Ik vond het allemaal heel spannend en was supernieuwsgierig op die leeftijd, anderen niet. Allebei prima.

41 likes

Dat zeg ik toch ook niet? Ik vond dat er iets teveel gedaan werd alsof het onmogelijk was dat een 13-jarige vrijwillig ervoor kiest seks te hebben en dat leuk te vinden en dat trok ik me aan. Er zijn ook 13-jarigen die er wel plezier aan beleven, net zoals er zijn die het misschien om de verkeerde redenen doen. Dat eerste is prima, dat tweede is zorgwekkend.

12 likes

Ik vind dit wel een interessante discussie. Want ik kan me voorstellen dat het bijv voor veel 18 jarigen (en ouder) die nog geen seks hebben gehad, terwijl leeftijdsgenoten dit al wel hebben gedaan, het veel sneller kan voelen alsof het hoort en je je opgejaagd kan voelen. Als je de gemiddelde leeftijd waarop jongeren tegenwoordig voor het eerst seks hebben erbij neemt, en je er dus vanuit gaat dat 13 jarigen (over het algemeen) minder met seks bezig zijn, vraag ik me af of pubers op die leeftijd eerder aan seks doen omdat ā€œdat dat zo hoortā€ of dat dat wellicht toch een grotere rol gaat spelen naarmate je ouder wordt.

1 like

Bali was niet zo goed voor Mashas abonnee-aantal. Ook al doet ze de vlogs er natuurlijk ā€œbijā€. Meestal zijn die buitenland vlogs wel populair dacht ik.

1 like

Ik ben daar denk ik te jong voor haha, want ik ken niemand die daar op zat

Bijna onder de 300k, dat zal wel naar voor haar zijn. Was ze ooit veel hoger?

Vloggen is toch niet meer iets wat ze ā€˜erbijā€™ doet maar het is echt haar ā€˜hoofdā€™ baan?

Ach, het zal haar denk ik weinig interesseren hoeveel abonneeā€™s ze heeft. Als ze maar kan doen wat ze leuk vindt!

Weet iemand wat haar toppunt was? Heeft ze ooit de 500.000 gehaald?

zelf zegt ze geloof ik dat het vloggen erbij is en dat haar hoofd baan oa de planners zijn.

3 likes

Meent ze dat? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar nog erg veel mee verdient. De vorige keer toen die dingen bij de Etos te koop waren, werden ze al snel afgeprijs omdat ze niet verkochten?

Op zich wel een goede zet om je te richten op merchandise als hoofdinkomen. Ze ziet ook wel dat ze al jaren niet meer echt groeit met vloggen.

Ik heb even snel een blik geworpen op haar views maar haar piek was echt in het begin met structureel 100-150 k views. Iets wat ze nu alleen sporadisch haalt. Haar dieptepunt is nu met rond de 30 - 60 k views gemiddeld.

Als je de marge weet op die planners dan snap je het wel :wink:

Ja heeft ze aantal keer gezegd toen er commentaar kwam op de vlogs qua inhoud/kwaliteit/lengte. Toen zei ze ik vlog alleen voor erbij, ligt niet mijn focus op en die commentaren boeien me niet (kwam het op neer).
Viel me gewoon op dat ze elke dag kijkers verliest en er Ć¼berhaupt misschien 10-20% van haar abonnee-aantal nog kijkt. Er zitten nu ook meer vloggers op Bali dus dan zie je wel het verschil in kwaliteit.

500.000 is met haar Beautygloss kanaal (daar zit ze op 500-600.000), op Vloggloss heeft het altijd in de 300.000 max gezeten, geloof ik.

1 like

Ik snap dat gevreet van Massa niet. Ik ben twee keer van Jakarta naar Ams gevlogen via Dubai en ik kreeg op elke vlucht twee keer eten. Ik zat zo ramvol toen we in Ams aankwamen, niet normaal. En zij gaat tussendoor in Dubai in die lounge ook nog even zitten vretten :eek:

7 likes

Als ze op de eerste vlucht acht uur heeft geslapen heeft ze waarschijnlijk een keer eten gemist. Met daarna een lange overstap (want tijd voor eten en douchen) snap ik wel dat je dan wat eet.

Ze filmt direct het ontbijt nadat ze wakker is geworden.

Klopt, maar dan heb je dus acht uur geslapen, daarna ontbijten (lijkt me niet meer dan normaal). Dan zit er tussen ontbijt en landing makkelijk meer dan een uur, vliegtuig uit, airport door, douchen, ben je zo drie uur verder. Dan is het niet heel abnormaal om als er eten is iets te eten toch? Maar oke, ik ben zelf best een vreetzak, dus daar kan het ook aan liggen.

40 likes

Het is gratis! Duh, pakken wat je pakken kan.

8 likes

10/10 would do same

15 likes

Ja dat heb ik haar wel eens horen zeggen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat zĆ³ goed loopt. Dan geloof ik wel wat @Mari zegt, maar toch klinkt het bizar. Met een planner zoveel winst maken.

2 likes