Je tanden poetsen is niet desinfecteren he, het is gewoon tandplak verwijderen :’)
Ja dat met die bacteriën vind ik altijd zo’n gek argument! Alsof ik denk: oh die hond heeft meer bacteriën, wat vies. Nee, het is een dierentong! Waarmee hij zijn eigen anus poetst! En gore brokjes eet!
Dat is gewoon goor, kan het mij schelen of het nou 600 of 616 bacteriën zijn
Huisdieren,Kinderen allemaal vies.
Als je steriel wil leven, nooit aan beginnen!
Snotjes,strontjes,kotsjes,virusjes noem maar op. Kinderen proeven/likken ook overal aan. Maar ja goed voor de weerstand is het Nederlandse gezegde toch?
Ik vind vies/onsmakelijk wel wat anders dan potentieel ongezond/gevaarlijk.
Van veel vieze dingen zul je echt niet meteen ziek worden maar dat betekent niet dat ik me er prettig bij voel om het te doen. (Een stoep likken, een hond kussen, een snotje van een collega opeten. Vast niet ongezonder dan ons toetsenbord of onze telefoon, maar wel ‘viezer’.)
jemig gaat het nou nog steeds over kontlikkende honden
Ik kan wel ff een nieuw topic openen? Hoe vaak tong jij met je hond?
Iets vaker als de gordijnen, maar niet te vaak want dat vindt mijn cavia niet leuk en dan gaat ie dood.
Niet dood. Doder!
Je kan je aanmelden voor een beauty emergency en dan komt Nikkie je redden!
https://www.nikkietotherescue.com/
Ben benieuwd hoe dit gaat worden!
Nikkie gaat morgen de Alpe D’Huez beklimmen (lopend), hoop dat ze het haalt!
Wa zeggie
Ik zie het niet?
Edit: het is trouwens gewoon een website gemaakt met Wix . com hehe
Ze heet Nikkie en niet Nikki
Omg hahahaha oke, echt helemaal over het hoofd gezien
Normaal ben ik hier niet zo van, maar ik ben hier toch wel verbaasd over…
Marije geeft aan haar make up te hebben gedaan adhv een YouTube filmpje. En Mascha heeft een certificaat/diploma (?) tot visagist en heeft dit als make up (en haar) naar een launch. Natuurlijk heeft het met smaak te maken, maar dan alsnog ziet dat van Marije er toch 10x beter uit? Hoe dan?!
Disclaimer: ik heb echt geprobeerd de meest voordelige screenshot voor beide te maken. Voor bewegend beeld laatste filmpje van Dit gebeurd er als… En dan tegen het einde.
Denk ook wel dat dat komt omdat Marije eruit ziet als een soort real life Barbie. Als zij poep op haar oogleden smeert ziet het er nog prachtig uit.
Het zit hem denk ik ook een deel in het kapsel? Ik vind zo’n strakke naar achter getrokken staart/knot persoonlijk nou niet echt je van het bij Mascha.
Analyse van Masjas makeup waar niemand om heeft gevraagd
Volgens mij komt het omdat er helemaal geen definitie in haar gezicht zit. Ik denk dat ze een te dekkende foundation heeft aangebracht en daarmee dacht klaar te zijn. Maar hoe dekkender je foundation, hoe meer contour/blush/bronzer je moet aanbrengen om weer diepte te brengen. Die blauwe oogschaduw in een waasje (wat ik doorgaans wel mooi zou vinden), weinig aangezette wimpers en concealerlippen dragen daar nog tot bij, waardoor je dus echt gewoon een vlak foundation met wenkbrauwen ziet.
Jouw avatar kijkt net zoals Mascha in die still haha
Ik weet niet welke opleiding Mascha juist gevolgd heeft, maar ik ben in theorie zelf ook “gediplomeerd visagist” en sindsdien weet ik dat dat niet per se betekent dat je er ook echt iets van kent . Mijn opleiding was niet echt van hoog niveau te noemen.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dit artikel doet momenteel de ronde op reddit. Gaat over de man van Tati (die helemaal geen succesvolle zakenman zou zijn maar een oplichter die zijn eigen moeder heeft gescamd) en allerlei andere sneaky dingen omtrent Halo Beauty.