Beutyblogtopic XL #4

Samantha Ravndahl beantwoordde een vraag van mij op haar livestream!! Ik ging er een beetje van fangirlen want ze is mijn favoriete beauty youtuber haha

10 likes

Ze gingen naar de boekpresentatie van Noor en die was daar

1 like

Serena heeft een artikel geplaatst over zonbescherming voor het gezicht. Een beschrijving van 8 producten en als laatste de opmerking : welke zou jij kiezen? Goh ik lees juist het artikel om te bekijken welke zij zou aanraden… Pfff

Dit ligt toch ook aan je huidtype?

Ze lijken allemaal goed, ik mis een conclusie in de trant van : deze is favoriet voor mijn gemengde huid, voor een droge huid zou ik #…kiezen

2 likes

Ik zit de weekvlog van Lotte te kijken, maar waarom laat zij het toe dat haar hond haar letterlijk in haar mond likt? Ik vind het zo walgelijk :tired_face: Dat je dol bent op je honden, met ze knuffelt en kusjes geeft etc, oke, maar dit vind ik persoonlijk echt mega ranzig :joy:

36 likes

Ja ieeeel honden likken letterlijk aan hun piemel/ballen + ze eten poep :poop:

20 likes

Hahaha jaaaa en mijn ex schoonmoeder zei dan altijd van ā€˜ja maar een hondentong is vet schoon en hygiĆ«nisch’ DUDE ZE ETEN POEP

21 likes

Ieeeeel bah

De gemiddelde hond eet helemaal geen poep. Maar neemt niet weg dat het inderdaad niet hygiƫnisch is.

9 likes

de hond van mijn broertje heeft pas een mensendrol opgegeten omg hahaha

iemand had in de bosjes zitten kakken bij de avond4daagse en dat had de hond geroken…

9 likes

Ik ben echt heeeeel tolerant op het gebied van dieren maar dit gaat echt te ver :flushed:

Het is wel eens voorgekomen dat honden dit deden, maar dat was totaal per ongeluk en niet voor herhaling vatbaar (ging gelukkig wel om kleine hondjes, dus dat lijkt me wel minder vies dan dat je ineens zo’n gigantische tong voelt).

Idd! Ik hou heel veel van mijn hond maar dat ze in mijn mond gaat likken gaat me ook een stap te ver :nauseated_face:

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Een honden tong is niet echt viezer dan een mensen tong, daar zitten ook bacteriƫn op. Het enige verschil is dat honden andere bacteriƫn bij zich dragen waar wij niet aan gewend zijn en daar kan je wel ziek van worden.

3 likes

Maar honden hebben toch echt nul mondhygiƫne? Wij poetsen nog 2x per dag onze tanden, maar honden hebben echt ranzige tanden haha.

(Sorry ik ben echt anti likken bij honden en vind het ook echt walgelijk als mensen hun hond van een ijsje laten likken en dan zelf er weer aan likken dus ik wil ook gewoon niet geloven dat ze evenveel bacteriƫn hebben :nauseated_face:)

22 likes

Ja is wel echt zo ā€œdogs have more than 600 different types of bacteria in their mouths, which is a similar number to the 615 and counting types of bacteria Harvard researchers have found in human mouths.ā€

Ik vind het ook vies hoor, daar niet van :stuck_out_tongue:
En als je een wondje hebt kun je een infectie krijgen omdat ons lichaam niet gewend is aan honden bacteriƫn, is geloof ik maar 20% overlap ofzo.

2 likes

Wie zegt dat iedereen z’n tanden 2x per dag poetst? Daarbij horen de ā€˜baasjes’ eigenlijk ook de mond van de hond te poetsen :grimacing:

Ik vind het ook vies dat mensen hun hond in de mond laten likken, daar niet van :face_with_hand_over_mouth:. Maar mensen zijn ook vies.

1 like

Honden likken en ruiken aan van alles en nog wat op straat en ook aan zichzelf. Neem aan dat de gemiddelde mens toch vaker doucht en aan minder vieze dingen likt en ruikt dan een hond :nauseated_face:

3 likes

Schijnt wel minder vies te zijn dan mensenspuug trouwens. Dus eigenlijk is zoenen met een mens goorder dan met een hond. Ik zou t echter ook niet doen.