Beutyblogtopic XL #4

Oké, het mag dus inmiddels niet meer over (geestelijke) gezondheid, kinderwens, tattoos en eetgedrag gaan. Kan iemand de lijst aanvullen want ik durf dit mijnenveld niet meer te betreden.

13 likes

Je kunt het prima hebben over de manier waarop ze hun ’beroep’ uitoefenen. Waar dit topic oorspronkelijk voor bedoeld was. Zonder mensen voor de lol af te willen branden en te speculeren over zwangerschappen.

Ik kan me voorstellen dat mensen die nog niet zo lang lid zijn of nog niet zo lang op EGF zaten, denken dat dit topic ontstaan is om lekker ongenegeerd mensen persoonlijk af te zeiken. Maar dat is dus niet zo.

17 likes

Wat heb jij liever?

  • Vliegtuigeten
  • Ziekenhuiseten

0 stemmers

Denk dat kwaliteit van busisness en economy heel groot is! Ben namelijk tijdens mijn huwelijksreis op de heenreis business gevlogen en het eten was echt op en top! Met dezelfde maatschappij op de terugweg comfort/economy gevlogen en daar zat echt een wereld van verschil tussen. Was met T.ui

1 like

Haha sterker nog, het allereerste beutytopic is geopend door iemand die Mascha juist heel leuk vond en medestanders zocht. De originele insteek is nooit negatief geweest. Ik vraag me wel eens af of diegene weet dat er 8 jaar later inmiddels 50+ topics zijn :’)

7 likes

Ik kan me dit gewoon nog zo goed herinneren! Ik weet nog dat ik toen echt dacht van: oh veel meer mensen lezen dus die blogs ed. Ik had nooit door dat anderen dat ook deden. Had het daar nooit over op school oid. Terwijl de vloggers/bloggers van nu zijn bijna idolen van middelbare scholieren lijkt het.

2 likes

Komt ook wel door de associatie denk ik. Vliegtuig = jeeej leuk vakantie en ziekenhuis = :frowning_face: Heb overigens nog nooit zelf ziekenhuiseten gehad maar wel gezien wat bijv. mijn oma kreeg voorgeschoteld en daar werd ik niet gelijk heel vrolijk van.

1 like

Het ziekenhuis waar ik heb gelegen had een cateraar ingehuurd. Ik kon zelf uit een menu kiezen wat ik wilde (5 opties groente, 4 a 5 aan vlees/vis/vega en ook nog pasta/gebakken aardappels/gekookte aardappels etc) en ook verschillende soorten toetjes. Smaakte oprecht erg lekker, alsof ik in een restaurant at.
Voor ontbijt en lunch hadden ze harde en zachte broodjes en voor het ontbijt een gekookt eitje en voor de lunch iedere dag een andere soort soep (ook vega).
Het enige dat mijn verblijf aan het ziekenhuis goed maakte was toch wel het eten hahahahahaha.

24 likes

Tegenwoordig wordt het eten in ziekenhuizen ook steeds beter. Tenminste bij ons in de omgeving wel. Een ziekenhuis met een menukaart (seizoensgroenten/fruit tot aan kroketten, pannekoeken etc staan erop) en je kan bellen en binnen 45 min komt roomservice het brengen.

Dit begrijp ik wel, ik zit hier ook niet om gemeen te doen over YouTubers. Het was meer een hyperbool om mijn ongenoegen te uiten over de hoeveelheid aan dingen waar hier soms gevoelig over gedaan wordt. Zwangerschappen etc. kan ik nog inkomen (hoewel ik vind dat je álles moet mogen zeggen, ben ook ik blij dat het hier geen guruGossiper is), maar toen er iemand viel over het feit dat een forummer opmerkte dat Mascha twee vliegtuigmaaltijden niet genoeg vond, kon ik me even niet inhouden.

2 likes

Wel heftig dat Cynthia aangeeft dat ze een whatsapp bericht heeft gekregen van een gast met een dickpic en een ondergespoten foto waar ze opstaat. Ik doe wel een kleine wenkbrauwwiebel bij het feit dat ze nu zijn nummer openbaar wilt maken. Wel goed dat ze aangifte doet! Dit geeft ze aan in haar stories trouwens.

3 likes

Dat was wel meer in het thema van het verhaal geweest haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

omg zeg wat walgelijk.

6 likes

Vliegtuigeten sowieso. Ik vlieg vaak met Emirates en ik kijk juist uit naar het eten tijdens de vlucht, vind het gewoon lekker :")

1 like

Ik ben altijd een beetje misselijk in het vliegtuig en eet liever op de grond. In het ziekenhuis keek ik juist altijd uit naar het eten, want het is echt naar en saai en het eten mag je tenminste zelf kiezen.

1 like

Is er een jurist in de zaal die weet of je vervolgens iets kan bereiken met zo’n aangifte?

Als genoeg mensen aangifte doen, dan wel toch? Volgens mij wordt seksuele intimidatie niet gezien als een hele zware misdaad maar als hij meerdere mensen heeft geïntimideerd dan heb je denk ik wel meer kans dat ze er iets mee gaan doen.

Charlotte’s Law bedoel je? Of heb ik iets gemist?
Erg vervelend voor haar wel. Ben benieuwd wat voor reactie ze van de popo krijgt als ze aangifte doet.

De Mascha onder de lezers was ik!!!

3 likes

Ik weet dat het juridisch niet handig is maar ik ben in dit soort gevallen echt 100% voor openbare naming & shaming als je zeker weet dat diegene het gedaan heeft. Als meer slachtoffers dat zouden doen, zouden er vast minder van zulke incidenten voorkomen.

4 likes