Beutyblogtopic XL #4

https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/604025/85357199.jpg

Zo had het ook kunnen gaan.
22 likes

Of zo kan het ook :clap: :clap: :clap: Die Tikkie :joy:

21 likes

Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte van Wil en Tien. Dat stukje dat ze een Amsterdams accent nadoen. Nee.

4 likes

Gaat ze de zon op haar gezicht voelen?

6 likes

Ik las te lang door. Dan is het echt een heel andere zin. Maar het zijn dus eigenlijk 2 onderwerpen in 1 ‘hippe’ kop.

2 likes

Wanneer je man een wansmaak heeft en je dit soort foeilelijke cadeautjes krijgt

74 likes

Ik vind deze super vet hoor :grimacing:

20 likes

Oh, dan heb ik in jouw ogen misschien wel een wansmaak :see_no_evil:.

Doen me denken aan die Buffalo sneakers van vroeger…

3 likes

Het is dat die hand ook op de foto staat zodat ik de grootte kan schatten.

Dacht eerst dat het een kinderschoen was.

3 likes

Vind de Buffalo schoenen wel leuk maar deze lijken gewoon normale sneakers met een dikkere zool.

Ik vind ze er uit zien alsof ze zijn opgepompt, soort van springkussen aan je voeten idee. Maargoed over smaak valt niet te twisten.

5 likes

Mwa, ik denk dat ze gewoon vanuit een rare hoek gefotografeerd zijn en en dat die schoenen best redelijk zouden staan bij iemand die ze goed combineert!

Massa is echter niet bepaald een ster in combineren (dat heeft ze zelf ook talloze keren gezegd :joy:) dus ik vrees dat ze niet zo goed uit de verf zullen komen hahaha

3 likes

Het zijn Yeezy’s dus vooral hype denk ik… Ik vind ze ook wel leuk, heb zelf ook een paar yeezy 700 :see_no_evil: hahaha maar wansmaak is mijn leven

1 like

Ja want het zijn niet eens Balenciaga’s of dadsneakers van Gucci want dat zijn natuurlijk haar fave merken.

Ik wil de Yeezy 700’s ook, vind alleen wel dat Massa ook hier weer net niet is. Die schoenen zijn er in zoveel mooie kleuren, ga je full black kopen in de zomer :upside_down_face:

1 like

In de zomer draag ik eigenlijk nooit sneakers. Veel te warm.
Teenslippers en sandalen for the win!

2 likes

Ja want na 1 seizoen vallen ze helemaal uit elkaar!!1!

Even over cynthia: in het begin dacht ik: ach kom op, iedereen krijgt wel eens zulke foto’s, je bent wel in een hele kleine wereld opgegroeid als dat zoveel moet je doet.
Maar nu besef ik pas dar een vreemde haar nummer ergens vandaan heeft getoverd en dat cynthia geen flauw idee heeft wie het is. Dat zou mij ook een heel naar gevoel geven.
Ps: ik keur zulke foto’s niet goed voor het geval dat dat mss zo over komt. Iedereen die zoiets ontvangt heeft het recht om te reageren zoals hij/zij wil en het is belachelijk dat het gebeurt.

8 likes

Ik zit dus die vlog te kijken nu waar de foefjes plus de broer van Gregor Monopoly zitten te spelen en ik krijg daar echt het gevoel bij dat het niet leuk is om met Gregor spelletjes te spelen…
Edit: ook gewoon vanwege dit: Gregor heeft eens een keer niet gewonnen, maar hij moet wel laten zien welke straten hij wel niet allemaal had…

8 likes

Ja ik vind het vooral heftig dat ze de foto via whatsapp gekregen heeft. Zou dat persoonlijk ook als heftiger ervaren dan bijv. via een insta DM. Iemand heeft dan toch je nummer en daardoor voelt het een soort bedreigend.

1 like