Beutyblogtopic XL #4

Ik bin anreden deur nen auto. Ik zie wel gelijkenissen met Limburgs ja :heart:

1 like

Herkent iemand toevallig die oorbellen die nikkie hier in heeft? Die soort van dolk/zwaard en dat kruisje?

3 likes

Ze hebben zulke oorbelletjes van anna+nina en ik heb ze ook op asos gezien (van Orelia geloof ik en een ander merk nog). Volgens mij heeft nikkie veel Maria Tash maar dat is echt mega duur haha dus weet niet wat je budget is

Je kan echt goed zien dat ze best wat is afgevallen.

1 like

Ja ze had ook een full body foto gepost, daar was het al helemaal goed te zien!!!

@crazyplantlady tnx :blush::blush::blush: ik ga even kijken bij die twee shops! Ja ik dacht ook dat ze veel maria tash droeg, maar hoopte dat het daar niet van was hahaha, zit helaas (nog) niet in budget dat ik daar eens even een paar leuke oorbells ga uitzoeken helaas :expressionless:

Ook dat je bent aangereden

wat een prachtige foto van Nikkie zeg!

8 likes

Ik krijg zojuist alle kleurstalen binnen voor ons nieuwe merk, en wat zie ik daaaaar: MINTY GREEEEEEEN :exploding_head:

13 likes

Massa in de vlog van vandaag; ze lult minutenlang over haar kledingkamer en dat ze in een hoek een plant wil, maar het kan niet te groot want het is maar smal blablablabla. En om dus aan te tonen hoe smal het is:

Heel fijn dat gedegen onderzoek van haar.

134 likes

Vond het juist fijn dat ze in de hoek ging staan. Het was totaaaaaal onduidelijk voor mij hoe smal die ruimte nou echt was. Nu is het helder.

21 likes

Haha ik moest ook wel een beetje lachen hoe ze door dat huis heen dwarrelt in haar comfy outfit de hele dag. Ook met het verzetten van dat tafeltje in diezelfde (te korte) blouse. Beetje aandoenlijk ofzo :speak_no_evil:

1 like

heel mooi!!

las dit net op ad.nl, zit zeker een stagiaire comments door te spitten ofzo :roll_eyes:

https://www.ad.nl/show/is-actuele-foto-van-slanke-nikkie-de-jager-de-realiteit~af9bb498/

2 likes

Not sure if sarcasm.

3 likes

Haar gezicht ook hier hahahaha, zo mooi.

2 likes

Zeggen ze niet ‘we komen er nu aan rijden’? Want ‘zijn aangereden’ is geen frisisme o.i.d. of ik zie in ieder geval niet hoe die uitspraak iets met het fries te maken heeft.

O, never mind! @Booklover zegt het al :wink:

1 like

Hier lijkt het wel alsof ze verstoppertje aan het spelen is met foef.

9 likes

Ja.

Weggggg

Hahaha Polite Ollie maakt alles beter.

2 likes

Vera is weer terug op Twitter! Ik hoop dat het wat beter met haar gaat :slight_smile:

1 like