Beutyblogtopic XL #4

Heb je die ene post gelezen over hoe ze “meer succes verdient”? Dan is je medelijden toch meteen weg joh :stuck_out_tongue:

Hm in sommige delen dan denk ik, ben in db opgegroeid en heb dat nog nooit gehoord!

Aangekomen ken ik nog wel, aangelopen en aangefietst niet hahaha

Het is wel echt heel plat ja (en daarmee ouderwets want bijna niemand praat meer écht plat Bosch geloof ik).

ja je moet als ouder ook wel weet hebben van alle multi media tegenwoordig.
ik mag mijn nichtjes volgen en zie dus ook helaas wat ze doen.
heb al een aantal keer mijn schoonzussen mogen waarschuwen. Jammer dat ze daar zelf niet eerst even induiken.

Laatste keer was een filmpje op youtube van mijn nichtjes in bikini en turnen. De kijkcijfers gingen snel omhoog!
Ik weer waarschuwen, nu hebben ze een goed gesprek gehad over de gevaren van internet.
Maar dat moet je toch voor zijn?

Als mijn dochter daar gaat logeren dan zeg ik ook nadrukkelijk. Geen filmpjes en foto’s plaatsen met jullie kleine logee!
Ik heb het er nu al met mijn dochter over. Ook nog geen mobiel voor haar! Maar zelfs in groep 5 is het steeds normaler.

4 likes

Ik ken ook een stel waarvan de ouders niet willen dat hun kleuter op social media geplaatst wordt (ook niet in een story of snapchat) en zij hebben bijna elke week wel een discussie met iemand die het toch doet. Hoe moeilijk kan het zijn.

4 likes

Ik praat zelf ook zo en mijn vriend ook,
Kom zelf uit noord Holland, het is iets wat je hier ook vaker hoort

het is zo “normaal” ik zie inde zomer allemaal leuke strandfoto’s van vrienden. met kinderen in bikini etc. why???

kijk voor de website van school vind ik het prima als mijn dochter op een foto staat. Maar niet op iemands openbare insta / youtube

1 like

Vrienden van ons uit Friesland zeggen ook : wij zijn zojuist aangereden,
Daar bedoelen ze mee dat ze net zijn weggereden van huis en naar ons toe komen

Moet je ook maar weten

“komaan pietje, één foto is toch niet erg?!”

4 likes

Precies. Oma’s, opa’s, ooms, tantes etc.

2 likes

Ja precies wat hierboven gezegt wordt inderdaad.

(Er schijnen zelfs vieze mensen op het strand te liggen met hun telelens dus helemaal voorkomen kun je misschien nooit tenzij je een Michael Jackson doet. Super creepy)

1 like

Ik zit vol, vanaf mn keel tot aan mn hol.

1 like

O ik dacht dat het Fries was?
Wij hebben een grote vriendengroep verspreid over Nederland ( en een paar Belgen)
We nemen vaak uitspraken van elkaar over dus het kan zijn dat het uit België komt (??)

Ik moest iig erg lachen dat ik het voor het eerst hoorde… maar ik dacht echt dat het Fries was :astonished:

Volgens mij is dat Brabants.

Hoe zeg je in het Limburgs/ Brabants/ Fries dan dat je bent aangereden (door bijvoorbeeld een auto)?

Dat zeggen ze idd ook: ik heb dit weggehaald uit de winkel :

Misschien toch overgenomen dan :joy:

1 like

Zonne grote vuurbal jonguh, BAM!

Nee, grapje. Ik ben van mijn fiets gereden, ofzoiets. Of ik heb een ongeluk gehad, of ik heb een aanrijding gehad. Haha. Volgens mij is daar dan weer geen dialect voor.

10 likes

Wow deh woar nogus un lompe aanrijding jonguh kut :laughing:
Haha nee, dat je een botsing of ongeluk gehad hebt, of gewoon aangereden maar dan in een andere context haha
Edit:
@kiptoktok haha zelfde post bijna😅

7 likes

Hahahha goud dit