Beutyblogtopic XL #4

IK MOET BEUTYDINGEN HIER KOPEN!!

6 likes

Nee! We gaan eerst naar de supermarkt want foefs wil is wet!! (Helemaaaaaal doorlopen!!!1!!)

6 likes

Goeie ouwe tijd

1 like

Haha omg elke keer als ik dit filmpje weer zie bedenk ik me HOE erg ik had uitgevallen als Gregor mijn vriend zou zijn. Dikke ruzie haha.

8 likes

Ik vind het ook zo erg dat hij haar gewoon vooruit duwt. Had ‘m echt die planten van dichtbij laten zien.

30 likes

Ja oh my, precies dat. Haha ik krijg echt lichte paniek als ik dat filmpje zie. WTF duwt hij haar? En hoe blijft zij zo rustig? Mocht ze daar een training over geven, dan meld ik mij meteen aan haha.

4 likes

Fuck dat soms moet je gewoon NIET rustig blijven :joy:

7 likes

Ik ben echt geen fan van greg zn stijl, en dit lijkt ook helemaal niet op zn usual look, maar hij ziet er op deze foto hartstikke goed uit, mooi gekleed, zn haar is ook leuk, bril staat m goed!! En mas ook, echt een mooie foto!

90 likes

Oh dit is zoveel beter! En nu ook even niet toch nog zo’n foeflelijke slangenring.
Beter Greg!

3 likes

Wel benieuwd naar de sokken en sneakers haha. Maar hij ziet er goed uit!

4 likes

Waarschijnlijk zit er een mini blauw stipje op de schoen en dag matcht daarom met de blouse!!

8 likes

Haha ik wilde net typen: Gregor kennende ziet de onderkant van die outfit er zo uit:

17 likes

Ik zag m net op insta voorbij komen en dacht idd gelijk, ze zien er allebei goed uit. Gewoon volwassen ofzo. Mag ook gezegd worden :grimacing:

7 likes

Fashionista Siem approves

2 likes

Laf vrolijke sokken onder een pak.

13 likes

Ja! Net als Justin Trudeau (premier van Canada):

45 likes

Ik vind zo’n kraag er een beetje uitzien als een pastoor (is het een pastoor? Geen idee of dat de juiste titel is, maar de man met zo’n zwarte blouse en een wit vierkantje bij de hals).

Hij ziet er wel echt leuk uit. En eerlijk is eerlijk, ik heb vaak toch wel commentaar op mascha maar ze blijft echt een hele mooie vrouw.

2 likes

Vind Mascha sowieso stralen de laatste tijd! Heeft de move naar Amsterdam haar toch goed gedaan

1 like

Ja ik begrijp wat je bedoelt!! Zou ook nooit zo’n kraagje uitkiezen, niet zo’n fan van, maar dan nog ziet ie er goed uit :+1:

Ooh vind zo’n kraag juist heel leuk (maar dan liever open en niet dichtgeknoopt). Ze zien er beiden goed uit vind ik :slight_smile:

2 likes