Beutyblogtopic XL #4

Zo’n kraag heet ook een granddad collar haha! Past wel bij jouw beschrijving :yum:

1 like

Massa zegt in de nieuwe vlog dat ze ‘liever niet savonds vlogt want ja… de kwaliteit he, gaat zo achteruit dan’… euh?

6 likes

Ja hoe donkerder, hoe slechter het beeld dus er zit een kern van waarheid in mja, het is niet alsof ze pas een week vlogt dus ze kan ook gewoon normale witte lampen kopen voor in huis. :woman_shrugging:t4:

1 like

Zegt de vrouw die standaard tot diep in de nacht kasten en badkamers opruimt?

18 likes

Wisten jullie dat Gregor bij de M.ediamarkt heeft gewerkt? Shotje elke keer als hij het deze vlog noemt. Gregor weet dingen, Gregor werkte bij de M.ediamarkt. Be like Gregor.

En ook: waarom laat je je Pax deuren in vredesnaam monteren door iemand anders? @Oprah verlos ons, een scharnierdeur kan toch niet zo moeilijk zijn?

25 likes

Wat een bijgoochem is het ook😫

3 likes

Dus Gregor weet dingen maar kan geen dingen? Zoals een schroevendraaier vastpakken?

17 likes

Ik stel me zo iemand voor die je de hele tijd loopt te corrigeren en bekritiseren als je een kast in elkaar aan het hengsten bent en dat je dan uit woede die schroevendraaier naar zn kop smijt en er dan achter komt dat die figuur al helemaal niks kan en jij jezelf een soort expert zou kunnen noemen in kasten in elkaar draaien.

13 likes

Hee hoe ken je mijn oom?

10 likes

Wat waanzinnig leuk dat greg jouw oom is :scream:

1 like

Greg weet alles van zijn tijd bij de Mediamarkt jongensssssss. Allessss. Ik zei het je toch!!!

1 like

Als hij daar gewerkt heeft was dat toch in het tijdperk waarin de smartphone nog geen ding was en sociale media niet bestond? Dan kan je nu toch niet meer doorvaren op die kennis

14 likes

En die deuren hebben voor een paar tientjes meer toch ook een druk systeem voor als je geen knoppen wil? Zegt ze nou echt ‘ik open ze wel met mijn voet’!? Ik weet niet waarom maar dit ergert me zo :sob::sob:

4 likes

Hahaha mijn vader heeft in 1974 een jaartje computer engineering gestudeerd en die kan ook altijd nog heel goed gadgets reviewen.

29 likes

Dat vond ik ook zo ergerlijk!

Als je al zo’n smak geld uitgeeft kan dat systeem of knopjes er ook makkelijk bij. Als je nu al je schoenen aanhebt en deur weer open wil hebben moet je ook weer lastig doen.

Nee, dit is ook weer typisch een gevalletje net niet.

2 likes

Als je heel hard drukt misschien wel. Probeer ik wel altijd.

9 likes

Als iemand die een jaar geleden een nieuwe Macbook met enkel een USB-C ingang kocht: nee, dat is zeer zeker niet hetzelfde en je moet overal adapters en nieuwe kabels voor kopen :sob::sob::sob:

2 likes

Ik snap t allemaal niet meer. Mijn mac heeft gewoon usb c?

Ja, een tussenstuk dat ging van USB-C naar USB (voor toetsenbord), nog een keer USB-C (zodat ik tijdens het gebruik ervan ook kan opladen) en een ingang voor mijn monitor :disappointed:. Die andere ingangen zijn namelijk ook weg. Kon er €80 voor betalen, huilen.

1 like

Nou Serena was haar bruidsjurken ook wel snel zat. Want ze heeft ze alweer te koop gezet

11 likes