Vandaar dag ik aan geef dat alsnog prijzig is. Je weet alleen nooit de daadwerkelijk prijs. Denk dat de € 3700 alleen een vertekend beeld geeft.
Dit vind ik niet eens het ergste. Als je in die enorme luxe positie zit kan je er maar beter van genieten. Wat mij enorm frustreert is dat ze zuiniger aan moesten gaan doen nu omdat ze zulke hoge vaste lasten hadden. Als dit zuinig is ben je elke connectie met de realiteit kwijt.
Ze zouden toch sowieso niet meer gaan vliegen?
Ohh ik heb laatst een Amerikaanse ontmoet en zij moest zoveel vliegen voor haar werk dat zij nu ze 8 maanden door de wereld reist GRATIS BUSINESSCLASS vliegt door al haar spaarpunten. Echt insane.
Wil ze mijn vriendin worden en me een ticket geven. Of niet eens vriendin, gewoon ticket is genoeg.
Ze heeft mijn ticket niet eens even een upgrade gegeven toen ik terugging naar Nederland
Jezus, had haar uit het vliegtuig geduwd.
Helaas was mijn enige mogelijkheid haar te verzuipen in een rijstveld op Bali.
Fine by me
Ik zag dat Mascha een beetje brakjes was in Las Vegas en wat vitamine C nam.
Terwijl ze in Amsterdam na een kater gelijk aan het infuus moesten!
Trouwens… even een weetje. De hangover-cure iv komt oorspronkelijk uit Las Vegas.
https://www.theivdoc.com/services?gclid=EAIaIQobChMIufi45taW4QIVpgrTCh3_Fw57EAAYASAAEgJxpfD_BwE
En ze komen het ook nog geven in je hotelkamer.
Kan je daarna weer bijslapen voor het volgende stapavondje. Nice toch?
Maar ja het is natuurlijk niet gesponsord, anders hadden de foefoes het wel gedaan toch?
Sommige kleding die ze pastte in het pashokje. Inmiddels moet je toch wel weten wat je wél en vooral niet kan hebben??
Dat roze ‘jurkje’ kuch, lapje stof: dat is voor niemand goed. Ik snap ook echt niet waarom ze dat dan pakt?
Iedereen past toch wel eens kleding om te kijken of het je leuk staat?
Ja maar dat zet ik niet op internet
Aaaah zo jammer dat mascha die gestreepter jurk niet had gekocht, omdat de splitten “te hoog” waren. Ik vond die haar echt heel mooi staan en die splitten vielen ook amper op
Ja dat was mij ook al opgevallen! Leuke combi
Steeds als ik het opzet doe ik tegelijk andere dingen, maar dan hoor ik zo vaak Krek weer zo’n belerende opmerking maken of zo’n zogenaamde bezorgde opmerking en dan word ik echt overvallen door zulke diepe irritatie. Ik trek hem écht het minst van alle youtubemannen, word heel naar van hem.
Ik vond dat nacho moment zo raar. Eerst pakt Gregor 1 chipje en doopt die oneindig lang in de dipsaus en wordt helemaal op ingezoomd. Als hij het dan eenmaal heeft gegeten dan gaan de andere drie te gelijk ook pas ervan pakken. Echt alsof hij bepaald dat hij eerst mag ofzo.
Haha ik ook, en dat terwijl die dip van mas en die man (weet ff zn naam niet?) er veeeeel beter uit zag.