Beutyblogtopic XL #4

Zonder context ziet dit er echt raar uit

3 likes

Alles gaat een beetje halfbakken ofzo. Bij die lunges doet ze er af en toe wel eentje best oké, maar die squats? Door de 90 graden heen, anders kun je net zo goed een paar keer gewoon ff goed op het toilet gaan zitten.

Neemt niet weg dat ik het echt wel goed vind dat ze beweegt op vakantie. Ik ben vooral boos op haar PT, want zo denken de minions dat de vorm helemaal oké is en dat je op deze manier een peachy flahffy butt krijgt.

7 likes

Waren kijkers, toch?

‘HUHUHU OVER JE ANUS EN DAN NAAR DE WC’ jeetje wanneer krijgt deze man zijn eigen Netflix comedy special? Ik heb om de een of andere reden ook onthouden dat hij jaren geleden ook een kwaliteitsgrap maakte toen ze nog in New Babylon woonden. Iets in de trant van ‘wat als je de a weghaalde en in plaats daarvan twee o’s deed dan stond er Boobylon’. Achtjarigen over de hele wereld zouden jaloers zijn op deze grap.

37 likes

Jaaa dat dacht ik dus ook! Ze wilden geen ongemakkelijke vlucht dat hun vrienden in economy zitten en zij in busisness en daarom maar aparte vluchten hebben geboekt!

(Jouw stem klinkt zo lief)

2 likes

Ja ze hadden al eens eerder bij Mas afgesproken toen nog in de bunker. Dat van die tickets vond ik ook vaag, maar ik heb nog nooit gevlogen dus ik geloofde het wel.

Ik dacht echt precies hetzelfde. Gebeurde dit ook niet toen ze met Max en Marije naar NY gingen?

1 like

Komt omdat ze famous is ja! :rage:

1 like

Ze hebben elkaar vorig jaar ontmoet in Las Vegas en zijn bevriend geraakt.

En ze delen geen suite, ze hebben dezelfde suites naast elkaar.

1 like

*mompelt iets over Darwin *

3 likes

Ik dacht dat ze ooit zei dat ze businessclass vlogen vanwege gregors hernia.

Ja, maar dat zijn inderdaad maar plebs en geen celebs natuurlijk.

2 likes

Oprechte vraag, wat zouden jullie doen als je met een ander koppel ging vliegen en zij wilden perse first class en jullie gewoon normaal? Of juist andersom, dat jullie first willen en andere koppel normaal.

Ik zou er geen problemen mee hebben als het andere koppel in first wil zitten, je komt toch op dezelfde bestemming aan dus nja boeiend.
En andersom zou ik denk ik 100x vragen of ze het niet erg vinden maar daarna maar gewoon accepteren. Al zou ik zelf eerder in economy vliegen dan first.

19 likes

Zou me echt geen reet uitmaken

41 likes

Same! Als zij dat willen fine, als ik een keer het er een keer voor over heb doe ik met ze mee.

2 likes

Als ik economy zou willen vliegen dan zou ik dat gewoon doen, want de anderen zouden daar geen last van hebben. Andersom zou ik niet first class vliegen als anderen dat niet willen.

2 likes

Ik heb het weleens gehad in de trein. De ander wilde eerste klas. Dat ga ik dus echt niet doen. Het verschil is natuurlijk wel dat wij tegelijk aankwamen.

Met het vliegtuig kom je toch ook tegelijk aan?

Zij zouden van mij prima first class mogen vliegen, ik zou alleen wel economy vliegen.

Ik snap wel dat velen hier commentaar hebben op haar gevlieg maar als je eenmaal vliegt wat maakt het nu uit of ze economy of business vliegt. Daar heeft ze toch geen excuus zoals een hernia voor nodig.

6 likes

Het verschil is dat (ik weet de exacte getallen niet dus ik gok maar) er voor 20 plaatsen first class er 40 plaatsen economy kunnen staan. Dus dan kan je meer mensen vervoeren op 1 vlucht dus minder vluchten hoeven er dan te vliegen als je alles volgooit met economy.

11 likes