Haha dit zijn de enige eetgeluiden die ik kan verdragen. You made my day!!
Too long; didn’t read. Vaak gevolgd door een korte samenvatting van hetgeen ervoor gezegd is
Dit is geweldig!! Die komkommer
Ik heb een hele erge verveling op de zondagochtend. Dus ik zit m’n mailbox helemaal door te spitten. Kom ik dit nog tegen van 2008.
Verwijderd door @moderators het is niet toegestaan privé correspondentie te delen.
Wat was het? Je mag het wel omschrijven zonder screenshot.
Oh. Serieus?! :’)
Dit was dus gewoon een e-mail waar ik een idee voor een blogpost naar Mascha stuur en een antwoord er op terug krijg met bedankt etc.
Ik vind die opschepperij van Mas en Krek over wat voor TROEP ze allemaal wel niet gewonnen hebben echt misselijkmakend.
Wel leuk dat ze m aanspreekt op zn betweterigheid.
Ja ik weet niet waarom maar ik kon het echt niet zo goed handelen. Ik dacht ook: jullie krijgen al zoveel.
Maar goed ik heb dat spel ook nog nooit gespeeld.
Ik keek trouwens weer eens Josh en ik vind de obsessie van haar met de ‘vetjes’ van haar kind echt irritant.
Nou gratis eten zou ik nooit afslaan.
en de teleurstelling dat ze juist niet de Frootloops hebben gewonnen… echt hoe durf je!
Nope
En zeker niet als het Cheetos zijn
Wel eens, more like alleen maar als je ook maar iéts van lichte kritiek plaatst (over zonnebankspon)
Op Insta heeft Josh ook steeds polls op wie haar dochter het meeste lijkt. Best lastig om te zeggen met zo’n verbouwde moeder…
Cynth heeft weer een pareltje geschreven hoor…
"Wel als het aankomt op de dingen waar ik over blogde, maar niet op al mijn andere carrièrestappen. Mijn televisieprogramma bij TLC? Werd ik voor benaderd. Mijn pagina in CosmoGIRL? Werd ik voor benaderd. Mijn boek over beauty? Werd ik voor benaderd. Mijn webwinkel? Werd ik voor benaderd. Mijn optredens in RTL Koffietijd? Werd ik voor benaderd. "
Bedoelt ze nou die reclamespotjes van een minuut waarin ze zichzelf opmaakt? Mijn god.
Echt! Ik snap serieus niet hoe je, terwijl je dit artikel aan het typen bent, niet denkt ‘hm dit begint wel heel erg te worden, misschien moet ik een andere insteek kiezen’
Van ‘ik schreef aardige artikelen naar naar een gebrek aan zelfreflectie’.
“Mijn optredens in Koffietijd”
Is goed hoor