Nope
En zeker niet als het Cheetos zijn
Nope
En zeker niet als het Cheetos zijn
Wel eens, more like alleen maar als je ook maar iéts van lichte kritiek plaatst (over zonnebankspon)
Op Insta heeft Josh ook steeds polls op wie haar dochter het meeste lijkt. Best lastig om te zeggen met zo’n verbouwde moeder…
Cynth heeft weer een pareltje geschreven hoor…
"Wel als het aankomt op de dingen waar ik over blogde, maar niet op al mijn andere carrièrestappen. Mijn televisieprogramma bij TLC? Werd ik voor benaderd. Mijn pagina in CosmoGIRL? Werd ik voor benaderd. Mijn boek over beauty? Werd ik voor benaderd. Mijn webwinkel? Werd ik voor benaderd. Mijn optredens in RTL Koffietijd? Werd ik voor benaderd. "
Bedoelt ze nou die reclamespotjes van een minuut waarin ze zichzelf opmaakt? Mijn god.
Echt! Ik snap serieus niet hoe je, terwijl je dit artikel aan het typen bent, niet denkt ‘hm dit begint wel heel erg te worden, misschien moet ik een andere insteek kiezen’

Van ‘ik schreef aardige artikelen naar naar een gebrek aan zelfreflectie’.
“Mijn optredens in Koffietijd”
Is goed hoor

Vind het vooral grappig dat Mascha dit over GOT zegt: “ik hoop op een prachtig en positief einde.”
You know nothing Mascha.
Ik las king of the anals 
Ja dat is echt waar GOT om bekend staat! 
Ik heb toch liever wil en tien op de troon met draken van irritante opmerkingen. 
Ik ook haha. En pas nadat ik jouw comment zag realiseerde ik mij dat dat er helemaal niet stond
cersei en jon die samen de eerste lentebloemetjes gaan plukken buiten kings landing 
omg soooooo cute
De uitnodiging was voor House Feoktistova dus ik snap niet waarom meneertje überhaupt zo stoer loopt te doen.
Hahahaha ja ik heb er zaterdag ook op gezeten.