Beutyblogtopic XL #4

[quote=“violetchachki, post:2423, topic:8746, full:true”] Ik zeg alleen wat mijn eigen ervaring is. En als je mij privileged vindt dan heb je geen idee hoe mijn leven is gelopen.
[/quote]

Mijn hemel. Wat leeft zij in een bubbel zeg. Hoe is zij niet geprivilegieerd? Dat je OOIT arm was, betekent niet dat je geen privileges kunt verwerven door sociale mobiliteit.

• Ze heeft het financieel een stuk beter dan het grootste deel van de Nederlandse bevolking.
  • Ze is dan misschien Russisch, maar zij zal niet tegen discriminatie op basis van huidskleur of haartype aanlopen. Ook discriminatie op basis van seksuele geaardheid, ervan uitgaande dat ze hetero is ondanks haar mysterieuze opmerkingen over Burning Man, zal geen issue voor haar zijn.
7 likes

Hoezo?

Achternaam is ook een factor waarop flink wordt gediscrimineerd in Nederland.

1 like

True, vergeten te typen

Haha ik kijk nu die vlog waarin de foefjes hun badkamer uitzoeken. Je zag een shot van een badkamer me een blauwe muur, waarbij Mascha zegt dat ze geen kleur in haar badkamer wilt, want ze is bang dat ze daar zo snel op uitgekeken raakt. Het volgende shot hebben ze roze kastjes uitgekozen?

13 likes

Hoe kun je niet eerst de handroll eten? Tegen die tijd dat zij hem eet stik je daar toch in?

Shaaame shaaame

3 likes

Hoe kijken mensen naar mukbangs?? Hoe kun je jezelf filmen terwijl je zo goor geluidvol aan het eten bent bah
(Sorry misschien is dit m’n misofonie die opborrelt maar ik was nieuwsgierig naar het telefoon-verhaal :pensive:)

26 likes

I feel personally attacked, sushi bij je sojasaus 4life.

8 likes

Ja elke keer dat ze een hap neemt spoel ik 10 sec door

2 likes

schrijft idee voor mukbang op

3 likes

“Deze storytime heeft niks met seks te maken.”

• klikt kruisje *
10 likes

Hallo iedereen! Ik ben nieuw op dit forum. Heeft iemand zich al willen opofferen om die nieuwe mukbang van Mascha volledig te bekijken? Ik heb een poging gewaagd, maar helaas kon ik die eetgeluiden niet verdragen. Jammer want ik ben nog super nieuwsgierig​:joy::joy:

16 likes

Hoi! Leuk dat je meepost :blush: Ik ben nu bijna door de video heen, maar het is niet super bijzonder haha.
Mascha en Gregor waren op Burning Man aan het fietsen (midden in de nacht) en ze vonden een iPhone in de playa. Het was de laatste nacht van het festival, dus ze wilden hem niet naar lost & found brengen, omdat ze dachten dat die persoon hem dan niet meer terug zou vinden. Ze waren een beetje aan het twijfelen wat ze ermee moesten doen (wel wegbrengen, meenemen naar huis en als er bereik is bellen en de telefoon opsturen etc.)
Uiteindelijk hebben ze in de telefoon gekeken en er bleek geen code op te zitten. Dus ze hebben de laatste persoon waarmee contact was geweest een berichtje gestuurd dat ze de telefoon hadden gevonden en dat zij in kamp X zaten. Vervolgens zagen ze in de smsjes die eerder waren gestuurd in welk kamp die persoon zat, alleen was het al midden in de nacht en wilden ze daar niet heengaan.

Toen hebben ze in de foto’s gekeken om te zien of ze konden vinden van wie de telefoon was, want misschien herkenden ze die persoon wel. Er bleken alleen trouwfoto’s op te staan van diegene van het jaar ervoor bij Burning Man. Ze zijn toch maar gaan slapen en de volgende ochtend hadden ze een smsje terug en zou die persoon hem bij hun komen ophalen. Het bleek de bruidegom te zijn en eind goed al goed. En de vraag is vooral wat haar followers zouden doen en hoe ze dit zouden oplossen.

Tldr; het is niet bepaald boeiend

21 likes

Ah bedankt voor je update! Dus zelfs als detective foefjes zijn ze het net niet hahaha. Naja ze hebben het wel geprobeerd. Inderdaad niet zo heel spannend.

6 likes

Sowieso valt het me op dat alle Burning Man stories niet bepaald spannend zijn… Ben je ook mooi klaar mee, dat een ander lekker uitgebreid in je telefoon aan het snuffelen is.

2 likes

Ok ben nu aan het kijken. Het eerste wat ze zegt is "‘we gaan niet naar Burning Man dit jaar want daar moet je voor sparen’’

3 likes

Ja, de foefjes hebben natuurlijk een sober leventje. Dat mogen we natuurlijk niet vergeten.

23 likes

Het is zo tragisch :sob::sob::sob::sob:

Ach, dan gaan ze toch naar Ibiza?
Dat is “hun eiland”
Oeshoewaajaa

9 likes

Wat voor ingrediënt is ‘crunch’? Steeds is alles crunch, crunchie en hier zit lekker veel crunch. Het is een structuur, Mas.

4 likes