Is er dan iets gebeurd? Wat vaag dit
Ze houdt het ook wel lekker vaag. Calling it now: er zit weer een video aan te komen waarin Mascha âde business kantâ bespreekt van de industrie en de âtea gespilledâ wordt over MCNâs
En minder bemoeienis misschien ook?
Wel slim van haar.
Wel zielig ja maar stiekem is het mijn droom om mijn kat overal mee naar toe te nemen zonder dat ze 'm peertđ
ShE LuVsSs iT t0o0 en dan die zielige kop erbij.
Wtf hoe verzin je dit nou weer. Echt zielig
Nou die kat kijkt er anders wel een beetje beteuterd bijâŠ
Alsof dat beest het chill vind om in zoân kleine tas te zitten en voor uren heen en weer geschud te worden 0.o
Bind de reismand gewoon op je rug joh. Of doe m in een draagzak.
Maar dieren zijn er niet voor om in een rugzak te doen
Ik heb geen verstand van katten maar⊠ze zitten toch het liefste in kleine dozen enzo?
Veel katten wel, maar dat is dan nog altijd hun keuze. Ik vind zelf in een doos gaan zitten wel wat anders dan door je baasje in een rugzak gestopt worden voor een âleuke wandelingâ.
Bovendien, de kat is niet eens echt buiten he. Maar in een rugzak geproptâŠ
Edit: op zich zegt @Evenveel dat al; dit is dus niet hetzelfde als een kat nr buiten laten
Sorry hoor, snap echt niet 1) dat dit gemaakt is 2) mensen hier gebruik van maken en 3) mensen zijn die dat ok vinden
Sowieso vinden de meeste katten het al niet fijn om in zoân reismandje te zitten en die zijn vaak nog wel wat groter dan zoân rugzak.
Ik vind je kat uitlaten aan een riem toch wel wat anders dan hem in een rugzak doen.
Mijn kat gaat ook altijd zelf in zijn reismand zitten maar zodra je hem dan optilt en met hem aan de wandel gaat begint het miauwen. Dat hij graag in de rugzak rust betekent niet dat hij het ook leuk vind heen en weer gehobbeld te worden een uur lang.
Ik snap dat sommige honden inderdaad niet zo ver kunnen lopen en dat het dan een handige oplossing kan zijn maar kom op, dit is echt nutteloos bij een kat en dient puur voor het vermaak van de mens.
De poes van Tat
Ik kan het gewoonweg niet begrijpen waarom je in hemelsnaam je kat overal naar toe wilt nemen in zoân rugzak. Echt niet. Ook vorig jaar toen ze naar het strand ging met die kat
Als ze er makkelijk uit kunnen ja. Als ze worden ingesloten zijn dozen ook niet zo tof meer.
De laatste keer dat ik iets van Tattie hoorde, was ze redelijk wat kiloâs aangekomen en toen ging ze een soort project maken van haar afvallen ofzo??
Haha my god, neem gewoon een hond als je met je huisdier naar het bos/park/strand wil
Ik snap vooral ook niet echt wat er leuk aan is. Je doet je kat in een rugzak, gaat een rondje lopen (want ik neem aan dat hij niet âlosâ buiten kan lopen ofzo? Donât know geen verstand van huisdieren) en dan ga je weer naar huis en laat je je kat er weer uit?