Beutyblogtopic XL #4

Nou de kat van Tjana kakt ook gewoon op dezelfde wc als Tjana.

Had ze toen niet een lulverhaal verzonnen dat ze expres was aangekomen om te kijken wat haar lichaam aan kon, ofzo?

6 likes

Ik vind die nieuwe animaties van Nikkie zo lelijk :neutral_face:

Nikkie zelf en het idee achter de animaties vind ik wel super.

Massa is nu in Florence met Nina. Ik vind die Nina echt onsympathiek. In de vlogs komt het ook over alsof Nina massa helemaal niet mag. Maar die indruk kreeg ik ook toen ze samen op vakantie waren in Jamaica.
Maargoed in de vlogs zie je maar een paar minuten van de dag dus wellicht zij ze gewoon dikke matties maar het komt in ieder geval niet zo over

7 likes

Grappig, ik vind het wel meevallen. Ik vind die steeeeeeeeeem van Nina niet om aan te horen!

4 likes

Ughh die stem. Echt niet aardig van me om te zeggen maar ik krijg serieus kippenvel als ik die stem hoor. Kijk daarom ook nooit filmpjes waar zij inzit etc.

3 likes

Zij zat ook in zo’n programma van Concentrate, Judge me niet heet het geloof ik. Daarin vond ik haar ook echt enorm bitchy, ze kon ook geen grapjes hebben. Ze heeft een hele arrogante houding.

2 likes

16 likes

Kan niet wachten op die storytime :coffee:

5 likes

Kan ze dat niet aan dokter Siem vragen?

39 likes

Ja of anders een… ff denken hoor… huisarts misschien?

59 likes

Ik zou t aan Mn uberchauffeur vragen, die zijn altijd medisch onderlegd.

149 likes

En er zijn dan toch 100 meiden die zeggen dat het kanker is. Lekker geruststellend

1 like

Ja dat kun je verwachten als je begint over “ bultje komt terug, bloed, gaat niet weg”

Kan vanalles zijn, om dan meteen te gaan speculeren… ze moet gewoon ff naar de huisarts en evt dermatoloog.

Het ging om de comment :wink:

Debbie harkt een dyson.hair-spon bij ellaar in haar instastories. Zelf vindt ze het reuze grappig (niet normaal hoezeer die vrouw op haar eigen spiegelbeeld geilt), maar het duidelijk te zien dat ze het ding amper gebruikt (heeft).

2 likes

Als er bij gezet moet worden dat iemand bekend is, dan is die dat meestal niet.

5 likes

De hebberigheid in de ogen van die twee… mega cringe. Heb het afgezet en ben weer genezen.

3 likes

Hahaaa dat inderdaad iets met captain planet?! Geen idee waar het over ging

1 like

Het is helemaal ergelijk als je er achterkomt dat al die outletzooi kwalitatief veel slechter is dan het echte dure spul. :neutral_face: