Stylish foef
Viel mij ook op! En natĂșĂșrlijk wilde hij het unisex geurtje dat mascha niet lekker vond wel hebben voor in zijn bescheiden parfum stash
Toch even naar de vlog van Mas gekeken n.a.v. jullie comments.
En allejezus hoeveel honey loops gaan er in die ontbijtkommen? Of is dit ontbijtshaming? Wel mooi dat Massa daarna begint te mekkeren over haar huid en dat ze heel zoet en âcarbyâ heeft gegeten.
Eeeuh te vaak. Volgens mij nog best recent ook
Ik zou ze ook wel vaak dragen hoor, is toch tof als je iets âvan jezelf kan dragenâ? Vind de korte ook best leuk voor in de zomer.
En beter dan haar andere comfi outfits soms
Ik zie nu door jouw post dat mijn reactie een beetje negatief overkomt, maar ik deel ook jouw mening
Nou dit inderdaad. Vooral grappig dat ze daar nu last van zegt te hebben (is dit Nederlands? Vreemde zin) na twee dagen Florence, terwijl ze in Amerika niets anders heeft gedaan dan een week lang burgers en zoete zooi eten en toen had ze vgm geen last van haar huid.
klopt, toen ik haar (op een nette manier) erop aan sprak kreeg ik een zeer nare reactie terug. ben haar gaan ontvolgen gun haar de views niet meerâŠ
Ben nu wel nieuwsgierig wat je terug kreeg. (Ramptoerist
)
?
Ik doelde meer op jouw hartverlamming en moeten bijkomen, helemaal stil zijn en aangeslagen.
Gek mens! (niet jij!)
Hebben jullie dit gelezen? Uit de instalab van Serena
Marshall vindt de katten veel te leuk en ook al leer ik hem dat hij uit de buurt moet blijven, ze hebben toch een sterke aantrekkingskracht op hem. Coco geeft Marshall steeds vaker en sneller een tik, en ook met nagels. Ik let echt goed op, maar soms kruipt Marshall onder de keukentafel of achter de bank en dan zie ik niet dat Coco daar ook is. Pas als hij begint te huilen weet ik âoh shit, ze heeft hem weer gepaktâ. De laatste keer was met een beetje bloed en wel heel dicht bij zijn oog⊠ik vind het echt heel eng worden.
Ik heb nu aan Larissa gevraagd of zij misschien Coco in huis wil nemen. En aangezien Coco en Clarence nog altijd mot hebben⊠misschien is het wel beter als ze uit elkaar gaan. Ik hoor vaker dat katten dan helemaal opbloeien. Ik vind het niet leuk want Coco is mijn prinsesje, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als Marshall een oogbeschadiging oploopt.
Ja ik las dit vanochtend. Mn mond viel echt open van verbazing. Leer gewoon je kind dat beest met rust te laten.
Dit is zooo gemakkelijk gezegd vanaf de zijlijn. Hier ook een kat die onze dochter regelmatig klauwt, en een heel lief poesje die haar niks doet. Naar wie trekt onze dochter toe? Idd, de klauwende kat. Je kunt niet 24/7 op je kinds lip zitten.
Daarom denk ik dat dit juist een hele fijne oplossing is voor beiden. Helemaal omdat het dus schijnbaar tussen beide katten ook niet goed klikt.
En daarnaast, die kat gaat naar haar zusje. Niet naar een asiel.
Maar een verhuizing is wel echt heel erg stressvol voor een kat
Voor een kind ook
Ik vind het lastig uit drukken hoezo, maar dit klopt gewoon voor mijn gevoel niet. Als je een huisdier neemt, dan weet je ongeveer wat een gemiddelde levensverwachting is van zo een beestje, en dat het eventueel in de tussentijd mis kan gaan met een kind.
Nu is het inderdaad zo dat haar zus een fijnere oplossing is dan het asiel, maar asielen vol dieren die weg gedaan worden omdat het niet past bij een kind en vind het gewoon zo makkelijk: âoh ik wil een huisdier en een kind, neem wel eerst een huisdier en als het niet botert met mn kind doe ik het huisdier wel wegâ. Punt blijft wel dat de hele situatie voor dat beestje niet fijn is, want zoals boven gezegd wordt is een verhuizing vrij stressvol.
Maar samenleven met een andere kat waarmee het niet goed klikt toch ook?
Verhuizing komen ze wel overheen, maar de stress van een andere kat (en kind) is er constant.