Maar zo praat ze ook.
Dus ze trekt het wel consequent door.
Het lijkt me zo ontzettend vermoeiend om een relatie met hem te hebben. Ik word er al moe van als ik dit lees.
Dat gaat toch gewoon nergens over? Het klinkt echt alsof hij gewoon even slim wil doen tegenover Mascha. Precies weer dat belerende.
Ja en tegenover haar kijkers. Kijk krek eens slim wezen
Dat moment waarop je op het terras zit met vriendinnen en je grinnikend zegt dat je de zon op je gezicht voelt, maar niemand de referentie snapt
Tijd om nieuwe vriendinnen te zoeken
En haar blog is alleen nog een weekoverzicht volgens mij . Easy cashen!
Inderdaad, echt alleen maar!
Van wie zijn die benen om 01:30 bij Mas in bed? Die van haar? In die glitterbroek.
Van de trendsetter Gregor natuurlijk.
Stylish foef
Viel mij ook op! En natúúrlijk wilde hij het unisex geurtje dat mascha niet lekker vond wel hebben voor in zijn bescheiden parfum stash
Toch even naar de vlog van Mas gekeken n.a.v. jullie comments.
En allejezus hoeveel honey loops gaan er in die ontbijtkommen? Of is dit ontbijtshaming? Wel mooi dat Massa daarna begint te mekkeren over haar huid en dat ze heel zoet en ‘carby’ heeft gegeten.
Eeeuh te vaak. Volgens mij nog best recent ook
Ik zou ze ook wel vaak dragen hoor, is toch tof als je iets “van jezelf kan dragen”? Vind de korte ook best leuk voor in de zomer.
En beter dan haar andere comfi outfits soms
Ik zie nu door jouw post dat mijn reactie een beetje negatief overkomt, maar ik deel ook jouw mening
Nou dit inderdaad. Vooral grappig dat ze daar nu last van zegt te hebben (is dit Nederlands? Vreemde zin) na twee dagen Florence, terwijl ze in Amerika niets anders heeft gedaan dan een week lang burgers en zoete zooi eten en toen had ze vgm geen last van haar huid.
klopt, toen ik haar (op een nette manier) erop aan sprak kreeg ik een zeer nare reactie terug. ben haar gaan ontvolgen gun haar de views niet meer…
Ben nu wel nieuwsgierig wat je terug kreeg. (Ramptoerist )
?