Hier hetzelfde! Mensen die tegen me spraken alsof ik 2+2 niet kon optellen. Heerlijk om ze dan een sneer te kunnen geven als volgens hun iets met de bon niet klopte (en ze dat mij even haarfijn wilden vertellen of zelfs letterlijk zeiden ja je zal dit wel niet snappen blabla) en ze na mijn uitleg zielig afdropen. Kwam een keer een Troela op hoge poten de winkel binnen, roepend dat ze nog 20 euro van ons kreeg en we fouten hadden gemaakt met retour- & kortingsacties. Na het bestuderen van de bon zei ik heel rustig dat het idd fout was gegaan, maar wij nog 20 euro van haar kregen ipv zij van ons. HAHA. Trut. Toen klonk ze opeens poeslief en ach fouten konden gebeuren… Pfffff.
Ik word echt gek van dat stomme gegiechel van Lottttt.
Sorry, maar waarom moet je er dan toch bij zeggen dat je een universitair diploma hebt?
Waarvoor? Voor dat glimmende voorhoofd of voor de haarkleur Van de kleinezeemeerminpruik van de feestwinkel A €3,95?
Oh lol, herkenbaar dit. Ik werkte vroeger tijdens mijn studie om het e.e.a. te bekostigen in de zomervakantie 30 tot 40 uur per week bij de Xenos. Komt op een dag terwijl ik een schap aan het inruimen was een man naar me toe, hij wilde niet vervelend doen en het was om me te helpen, maar of het niet verstandiger was als ik voor een echt beroep ging leren.
Zo respectloos. Ik ben inmiddels onderzoeker maar een hoop van mijn toenmalige collega’s werken nog altijd in die branche met veel plezier. Heb er nog wel eens heimwee naar. ^^ Vond het leuk, sociaal werk. Man man man, wie denkt zo iemand wel niet dat-ie is. Ik weet niet meer wat ik toen heb geantwoord, was te flabbergasted.
Ik hoop dat je de producten die je aan het inruimen was naar z’n hoofd hebt gegooid. Wat een lapzwans.
Zo vatte ik de reactie niet op. Ik maakte dus iets soortgelijks mee en vond het vooral heel gênant voor mijn collega’s toen die dat konden horen en eigenlijk als minderwaardig werden betiteld.
Die tweet vond ik ook echt stom. Doe gewoon normaal, je houdt van wijn enzo, prima. Maar doe ff niet zo uit de hoogte johz
(En zie haar stories, nu blijkt ze ook nog eens gezakt).
Nou, nog meer goede excuses dus voor haar om flink wat flessen achterover te tikken haha.
Ze is er ook wel een beetje zuur onder.
Maar inderdaad, snap dat ze baalt dat ze het niet heeft gehaald! Maar het andere deel had ze heel goed gedaan begreep ik uit de stories
En je geeft proeverijen…
En hebt een hele insta over wijn. En een proefnotieboek op stapel. Tsja…
Nouja, to be fair, dat is ook echt het moeilijkste onderdeel uit het examen. Theorie kun je blijven leren, maar proeven blijft een vak apart. Je kunt de theorie 100% halen, maar als je te veel fouten maakt bij het proeven ben je alsnog gezakt.
Je krijgt wel meerkeuze, maar dan kun je enkel kiezen uit het land en het jaartal en af en toe de streek.
Dus je zou in theorie kunnen kiezen tussen een Chardonnay 2010, Zuid Afrika, een Chardonnay 2009, Noord-Frankrijk en een Chardonnay 2011, Zuid-Frankrijk.
Hello mrs. Bukket…
Sorry offtopic maar ik moest het doen haha!
Bouqeeeeet lady of the house speaking
Ik moet stiekem toch wel gniffelen dat onze wijnexpert gezakt is.
Ik vind het ook wel sneu voor haar. Het is toch gewoon zuur als je zakt? Neemt niet weg dat haar arrogantie mbt wijn het laatste jaar best wel eens vervelend is. Die neiging heeft ze meer als het gaat om onderwerpen waarvan ze vindt dat ze meer weet dan de plebs.
Hebben jullie allemaal een wijn-proef diploma (cum laude ofc) dat jullie lullig doen over het feit dat ze het niet heeft gehaald?
Nee wel een roosvicee diploma, maar niet cum laude hoor.