Beutyblogtopic XL #4

Zo lekker gewoon gebleven…

44 likes

Wat een snob.

55 likes

Snob. :roll_eyes:

3 likes

Ik vind dit echt een heeele rare tweet? Wel echt precies het perfecte voorbeeld waarom ik Cynthia totaal niet graag volg. Ik geloof best dat het een leuk en slim mens is, maar het lijkt echt alsof ze het empathische vermogen van een aardappel heeft, heel onsympathiek.

58 likes

Ik vind het ook heel raar, zo arrogant. Ook dat ‘‘alsof je zegt dat je in zijn mond wil poepen’’, waarom zo grof? Alsof het algemene kennis is om te weten wat een verdejo is? (ik weet het zelf dus ook niet) :roll_eyes:

17 likes

Ik post eigenlijk nooit in dit topic maar kom even binnenvallen :see_no_evil: Ik vind het ook een stomme tweet, maar ik vind wel dat je van restaurantpersoneel kan verwachten dat ze weten wat er op de kaart staat eigenlijk?

4 likes

Ja en sowieso, ik snap niet zo goed waar ze aaal die ervaringen met onwetende bedieners heeft opgedaan, want iedere keer dat ik uit eten ben geweest was de bediening juist supergoed op de hoogte van de wijnen op de kaart, of werd er zelfs iemand specifiek daarvoor naar de tafel gestuurd (een bediener met sommelierdiploma ofzo), en ik ga laaang niet zo chic en duur uit eten als Sint. :’)

Ik denk oprecht dat die tweet is geplaatst omdat ze één keer heeft meegemaakt dat iemand haar manier van verdejo niet verstond, of zelfs dat ze gewoon is meegegaan met de tweet van die Marieke om voor de duizendste keer de benadrukken hoe kundig ze is op het gebied van wijn. Bleeeh.

17 likes

Dat eerste meisje tweettte over een ALL YOU CAN EAT sushi restaurant, waar de serveersters meestal 16-18 zijn.

44 likes

Lekker sjiek wijntjes drinken in de all you can eat-vreetschuur.

37 likes

Ah dat wist ik niet, is wel een ander verhaal dan een normaal restaurant ja

1 like

Ja dat vind ik ook maar misschien was dit wel iemand die net was begonnen of een 16 jarige scholier die het als bijbaantje doet ofzo, in ieder geval geen reden voor Cynthia om weer ff op tafel te gooien hoe bovengemiddeld veel ze weet op het gebied van wijn.

5 likes

Zoals ze hier bij Dit Was Het Nieuws Rob Jetten omschrijven, zo is Cynthia ook. Had zo maar over haar kunnen gaan ipv Jetten.

11 likes

Hahaha dit is zo treffend. Niet per se voor Jetten (kaaskroketten) maar wel voor een type mens.

5 likes

En een chardonnay staat overal op de kaart en mag je van verwachten dat een serveerster weet wat het is. Dan is het toch grappig als ze champignon zegt.
Cynthia wil gewoon haar kennis en snobisme etaleren

7 likes

Ik denk dat dat over de sauvignon ging? Dat is wel iets minder ‘bekend’ dan een chardonnay

Ik vraag meestal om een Fleurie Domaine des Nugues.
Dat had ik van Cynthia ook wel enigszins verwacht!
Heerlijk bouqet met aroma’s van viooltjes framboosjes kersjes en frisse tanines.
Wel voor het uitserveren decanteren om alle aroma’s en het bouqet vrij te laten komen. Serveren in een vlekkeloos zuiver Zwitser kristallen rode wijnglas.
Bij voorkeur door een kelner met een rein gesteven witte linnen doek over de arm en witte katoenen handschoenen.

26 likes

Nee dat is een simpel Spaans goedkoop huiswijntje dear.
Ik noem dat een “slobbertje”.

5 likes

Ik heb ook wel eens moeten gniffelen omdat iemand van de bediening me vroeg of ik rood of wit wilde toen ik om een chardonnay vroeg. Maar zo publiekelijk uit de hoogte erover doen? Nah.

14 likes

Rode wijn is wel het recept voor goede sex!
En anders als je geen sex hebt, drink dan goede wijn :wink:

vergeet niet het ZUURTJE

1 like