Beutyblogtopic XL #4

Ik denk dat de grote meerderheid geen arbeidsongeschiktheidsverzekering (lekker scrabble woord) heeft hoor. Het is inderdaad heul duur en ik ken geen een zzp’er die dat heeft

Ligt er wel echt aan welk beroep je uitoefent, als het risico laag is, betaal je ook niet onwijs veel.

Ik viel vooral hierover, je hebt die beesten al 11 jaar en nu is het ineens misschien wel beter om ze uit elkaar te halen? Had je dat niet al minstens een jaar of 10 geleden kunnen bedenken, nadat ze blijkbaar al een jaar altijd mot hebben?

18 likes

Oh, ik geloof ook echt wel dat het een moeilijke beslissing is en ze dat niet van de een op andere dag besloten heeft, en ik begrijp de beslissing ook helemaal. Maar own gewoon dat het vanwege Marshall is. Dat hele verhaal dat ze altijd al mot hebben en het voor de katten waarschijnlijk ook beter is, daar kom je niet pas na 11 jaar achter, wel dat het blijkbaar helaas gewoon echt niet werkt met je kind samen.

3 likes

Het kan altijd erger. Ze beseften zich dat hij groot en sterk wordt bij 14 weken, lekker ingelezen :+1:t2:

46 likes

Wat zielig :’(

1 like

En 'm dan ook Beer noemen😅

3 likes

Ja natuurlijk joh, hij ziet er toch ook uit als een teddybeertje? Blijft 'ie dan niet altijd zo…?

:expressionless::triumph::sob:

3 likes

Maar hoe dan? Hadden deze mensen gelogen over waarom ze een hond wilden? Wij kregen echt een enorm verhoor toen we onze hond gingen adopteren.

Och, wat erg. :frowning: En wat een dombo’s, sorry hoor.

Mijn kat (uit het asiel, heb haar inmiddels een jaar of drie) werd afgestaan ‘omdat ze bij de te vroeg geboren baby ging liggen’ (zo stond het letterlijk in de beschrijving op de site). De medewerkers van het asiel zeiden dit ook een dubieuze reden te vinden - de deur kan toch gewoon dichtgehouden worden zo lang de baby klein is? - en het is ook vrij ongeloofwaardig, mijn kat ligt weliswaar vaak aan het voeteneinde maar nooit bij mijn gezicht en als ik teveel beweeg gaat ze weg. Ze is heel lief en rustig.

De twee katten van mijn neef zijn naar een vriendin van mij gegaan toen zij hun derde kind kregen, het werd ‘te druk’.

Dat is tenminste wel eerlijk, toegeven dat je de kat(ten) teveel vindt nu je kinderen hebt. En dit is volgens mij ook vaak de echte reden.

Ik veroordeel de actie van Serena trouwens helemaal niet, ik vind het in haar geval wel begrijpelijk en de kat krijgt een nieuw huisje waar hij waarschijnlijk gelukkiger is.

1 like

Vernielend? Dan is mijn hond een saaie, want we hoefden hem echt nauwelijks te corrigeren. Het enige wat hij doet is slapen, eten en verharen (het liefst scheer ik hem bij wijze van spreken, hahaha ). Misschien komt het omdat hij een golden is. Behalve buiten, dan sloopt en piest hij molshopen onder.

Ahh sorry voor de mensen die het onderwerp zat zijn, maar er wordt door kraamzorg wel gewaarschuwd voor katten bij de baby laten slapen. Vaak zoeken ze een fijn warm plekje op en sommige (niet alle dus) kiezen dan dat lekkere warme hoofdje uit. Een baby kan dan stikken.
Los van dat ik het heel goor vindt, al dat zand, haar en vlooien. Onze kat is weggelopen toen de baby er was. Dan vind ik Sereen haar oplossing beter!

1 like

Eens, en natuurlijk is dat niet wenselijk i.v.m. stikgevaar, maar dan hou je de deur toch dicht? Van zand en vlooien was waarschijnlijk geen sprake want ze was (is) een binnenkat, maar dan nog is het niet erg smakelijk. Alleen is de oplossing zoveel makkelijker dan een zesjarige kat dumpen in een asiel. Al ben ik wel blij dat ze nu bij mij is en daar blijft ze ook. ^^

Zal er nu ook maar over ophouden haha, kan me voorstellen dat mensen het onderwerp zat zijn.

Keek net een video van Vera, mis haar wel echt op Youtube!

2 likes

Is er al een apart “doen we de kat en hond weg of niet” topic? Is misschien een goed idee (salty mode uit)

14 likes

Ik begrijp je vraag gezien je naam / avatar extra goed :grimacing::sweat_smile:

11 likes

Oh ik kreeg even zo’n klein blij momentje omdat ik dacht dat je zei ‘de nieuwe video’ van vera. But no verkeerd gelezen

Blijkbaar mis ik haar dus ook :sweat_smile:

8 likes

Maar ze leest niet mee hoor

16 likes

Vandaag weer geschranst bij de vegan junkfoodbar. Dag ervoor luxe uiteten bij L’Oréal event. Dag daarvoor sushi besteld met krek. Dag daarvoor date night met krek: uiteten. Dag daarvoor sushi mukbang opgenomen. En daarvoor 3 dagen uiteten in Florence.

Valt niet tegen dat sobere leven.

Ik snap dat het eten bij een event niet voor haar rekening komt en er in principe bijhoort, maar het misstaat in ieder geval niet in de reeks.

23 likes

Ik cringe zo hard… de hele tijd dat Amerikaans YouTuberachtige interessantdoenerij.

2 likes