Beutyblogtopic XL #4

Vernielend? Dan is mijn hond een saaie, want we hoefden hem echt nauwelijks te corrigeren. Het enige wat hij doet is slapen, eten en verharen (het liefst scheer ik hem bij wijze van spreken, hahaha ). Misschien komt het omdat hij een golden is. Behalve buiten, dan sloopt en piest hij molshopen onder.

Ahh sorry voor de mensen die het onderwerp zat zijn, maar er wordt door kraamzorg wel gewaarschuwd voor katten bij de baby laten slapen. Vaak zoeken ze een fijn warm plekje op en sommige (niet alle dus) kiezen dan dat lekkere warme hoofdje uit. Een baby kan dan stikken.
Los van dat ik het heel goor vindt, al dat zand, haar en vlooien. Onze kat is weggelopen toen de baby er was. Dan vind ik Sereen haar oplossing beter!

1 like

Eens, en natuurlijk is dat niet wenselijk i.v.m. stikgevaar, maar dan hou je de deur toch dicht? Van zand en vlooien was waarschijnlijk geen sprake want ze was (is) een binnenkat, maar dan nog is het niet erg smakelijk. Alleen is de oplossing zoveel makkelijker dan een zesjarige kat dumpen in een asiel. Al ben ik wel blij dat ze nu bij mij is en daar blijft ze ook. ^^

Zal er nu ook maar over ophouden haha, kan me voorstellen dat mensen het onderwerp zat zijn.

Keek net een video van Vera, mis haar wel echt op Youtube!

2 likes

Is er al een apart “doen we de kat en hond weg of niet” topic? Is misschien een goed idee (salty mode uit)

14 likes

Ik begrijp je vraag gezien je naam / avatar extra goed :grimacing::sweat_smile:

11 likes

Oh ik kreeg even zo’n klein blij momentje omdat ik dacht dat je zei ‘de nieuwe video’ van vera. But no verkeerd gelezen

Blijkbaar mis ik haar dus ook :sweat_smile:

8 likes

Maar ze leest niet mee hoor

16 likes

Vandaag weer geschranst bij de vegan junkfoodbar. Dag ervoor luxe uiteten bij L’OrĂ©al event. Dag daarvoor sushi besteld met krek. Dag daarvoor date night met krek: uiteten. Dag daarvoor sushi mukbang opgenomen. En daarvoor 3 dagen uiteten in Florence.

Valt niet tegen dat sobere leven.

Ik snap dat het eten bij een event niet voor haar rekening komt en er in principe bijhoort, maar het misstaat in ieder geval niet in de reeks.

23 likes

Ik cringe zo hard
 de hele tijd dat Amerikaans YouTuberachtige interessantdoenerij.

2 likes

Ja ik ook! Zij creëert echt nog interessante content en op een professionele manier. Echt super jammer voor haar dat ze dit nu doormaakt. Hopelijk kan ze zichzelf snel weer terugvinden!

Binnenkatten krijgen ook vlooien, ben ik zelf helaas achter gekomen :expressionless:

Ik moest toch even lachen met mijn boek vanmiddag:

114 likes

Heeft iemand de video van Benr gezien waar Jessie het over heeft in haar Instastory? Iets over het geslacht raden van bn’ers? Ik ging de video opzoeken maar volgens mij is ‘ie verwijderd.

Wat heeft ons Mas in 2017 gedaan dat ze zo hoog in de lijst stond?

6 likes

Burningman seksfilmpjes en foto’s? Zou t anders niet weten :flushed:

2 likes

Getrouwd en daardoor veel in mainstream media geweest, denk ik.

1 like

Wat is er zo leuk aan deze lijst? :thinking:

1 like

Ja hij is verwijderd zegt Jessie in haar story nu. Echt een lullige streek ook.

https://www.ad.nl/show/xelly-cabau-van-kasbergen-bevallen-van-een-jongetje~ab185e25/

4 likes