Ik weet niet maar ik vind dit echt té weird en cringy. 
Misschien kan Serena de kat aanleren om niet meer bij de baby in de buurt te komen? Een baby kan je moeilijk iets aanleren maar een kat toch wel?
Wij hebben ervoor gekozen dat onze kat niet op de slaapkamers mag komen en nu we een baby hebben is dat ideaal. Natuurlijk is niet iedere kat even gehoorzaam maar dat is ook een andere mogelijkheid
Maargoed, Serena heeft 11 jaar lang goed voor die kat gezorgd en de andere houdt ze wel (toch?) dus het is niet dat ze ze beide een nieuw huis geeft.
Kan dat nog wel na al die jaren?
Die dingen gaan dan toch irritant piepen
Hahahaha
Oh shit, mis ik iets? Ik laat vaak uit luiheid/moeheid gebruikte pannen op het fornuis staan tot ze de volgende ochtend in de vaatwasser gaan.
Ik vraag me echt af hoe het financieel mogelijk is voor Vera om nu al bijna een half jaar niks te posten op haar blog
Ofja, ik neem aan dat ze er voor verzekerd is? Oid
Neem aan dat je ook vooruit denkt als je een kind krijgt
vind dit niet zo’n raar idee eigenlijk.
Mensen zouden een soort cursus of training moeten voordat ze aan huisdieren (of kinderen) mogen beginnen
maargoed, dat is misschien niet de discussie voor dit topic
Eens, wij hebben 2 kleine kids en 2 katten. Waarvan er een ook heel nieuwsgierig is naar de kids. Maar je kunt kinderen vanaf heel jong leren om zachtjes te doen of gewoon helemaal niet aan de katten te komen.
Heel veel zelfstandigen verzekeren zich niet, omdat het een hele dure verzekering is. Vaak schilders, klusjesmannen, etc wel, omdat zij met bijvoorbeeld een gebroken arm al niet kunnen werken. De premie is echt honderden euro’s per maand, het risico is klein en het is niet verplicht.
Vraag me af of veel bloggers/vloggers zich hier tegen verzekerd hebben. Met een gebroken arm kunnen zij namelijk wel doorwerken, misschien juist extra omzet creëeren door huilie huilie video’s. Alleen in het geval van Vera dus niet.
Denk dat verzekeraars dit ook nog een lastige doelgroep vinden. Relatief laag risico, hoge inkomsten, maar vooral lastig te bepalen wanneer een blogger/vlogger zijn/haar werk niet meer kan doen.
Ik denk dat de grote meerderheid geen arbeidsongeschiktheidsverzekering (lekker scrabble woord) heeft hoor. Het is inderdaad heul duur en ik ken geen een zzp’er die dat heeft
Ligt er wel echt aan welk beroep je uitoefent, als het risico laag is, betaal je ook niet onwijs veel.
Ik viel vooral hierover, je hebt die beesten al 11 jaar en nu is het ineens misschien wel beter om ze uit elkaar te halen? Had je dat niet al minstens een jaar of 10 geleden kunnen bedenken, nadat ze blijkbaar al een jaar altijd mot hebben?
Oh, ik geloof ook echt wel dat het een moeilijke beslissing is en ze dat niet van de een op andere dag besloten heeft, en ik begrijp de beslissing ook helemaal. Maar own gewoon dat het vanwege Marshall is. Dat hele verhaal dat ze altijd al mot hebben en het voor de katten waarschijnlijk ook beter is, daar kom je niet pas na 11 jaar achter, wel dat het blijkbaar helaas gewoon echt niet werkt met je kind samen.
Wat zielig :’(
En 'm dan ook Beer noemen😅
Ja natuurlijk joh, hij ziet er toch ook uit als een teddybeertje? Blijft 'ie dan niet altijd zo…?

Maar hoe dan? Hadden deze mensen gelogen over waarom ze een hond wilden? Wij kregen echt een enorm verhoor toen we onze hond gingen adopteren.
Och, wat erg.
En wat een dombo’s, sorry hoor.
Mijn kat (uit het asiel, heb haar inmiddels een jaar of drie) werd afgestaan ‘omdat ze bij de te vroeg geboren baby ging liggen’ (zo stond het letterlijk in de beschrijving op de site). De medewerkers van het asiel zeiden dit ook een dubieuze reden te vinden - de deur kan toch gewoon dichtgehouden worden zo lang de baby klein is? - en het is ook vrij ongeloofwaardig, mijn kat ligt weliswaar vaak aan het voeteneinde maar nooit bij mijn gezicht en als ik teveel beweeg gaat ze weg. Ze is heel lief en rustig.
De twee katten van mijn neef zijn naar een vriendin van mij gegaan toen zij hun derde kind kregen, het werd ‘te druk’.
Dat is tenminste wel eerlijk, toegeven dat je de kat(ten) teveel vindt nu je kinderen hebt. En dit is volgens mij ook vaak de echte reden.
Ik veroordeel de actie van Serena trouwens helemaal niet, ik vind het in haar geval wel begrijpelijk en de kat krijgt een nieuw huisje waar hij waarschijnlijk gelukkiger is.