door deze link dacht ik even dat het jongetje Ab heette
cute!
Ik kan alleen maar denken aan You Only Neuk Once.
Plz reserveer een plek in de hel voor me.
kan hij dan Muller Cabau heten door haar spaanse roots? ik vind dat dus echt mooi! maar ik geloof dat je hier moet kiezen tussen 1 van de achternamen toch?
Ja in NL wel volgens mij! In Spanje krijg je automatische eerste deel van je vaders en eerste deel van je moeders naam. Al heet Xelly natuurlijk ook Cabau van Kasbergen dus misschien mag een dubbele naam hier ook wel.
bedankt voor de link! ga het even volgen.
dus officieel kan hij maar 1 naam gebruiken, maar staat wel heel leuk natuurlijk.
Tenzij die neef een dubbele nationaliteit heeft (10:21 BW). Volgens google (omdat ik geen Spaans kan) wordt elk kind dat geboren is uit een Spaanse vader of moeder beschouwd als Spanjaard, ongeacht geboorteplaats. Dus wellicht heeft hij een dubbele nationaliteit en kan het dus wel
Oh, ik mis mijn collega’s bij burgerzaken als ik dit soort dingen lees!
Woah ze gaan een maand naar bali
den foefjes! met max en marije.
ZE
Mas en Krek
Zuinig leven, foefjes stijl.
En waarschijnlijk krijgen alleen zij het voor elkaar daar saaie vlogs van te maken.
Na laatste x las vegas ben ik zelfs van de reisvlogs afgekickt
Ik heb mijn achternaam laten wijzigen toen ik 12 was en kreeg toen een brief ondertekend door Bea voor de goedkeuring. Vind ik nog altijd cool.
Er is wel zika op Bali. Benieuwd hoe ze dat gaan doen!
Je kunt qua kosten beter daar wonen dan hier denk ik. Misschien krijgen ze net als de Huismuts hun villa gespond.
Ik zou het wel weten als ik haar was hoor. Super vet.
oh wauw, een maand naar Bali, dat is wel echt lang haha! Vooral ook nog eens met z’n 4’en