Beetje dutjes doen en swingen en het is zo voorbij.
Nasi!?!?!?
Goh, Cynthia zou over 2 weken naar Curacao gaan om een Masterclass te geven maar heeft de Masterclass afgezegd zodat ze gewoon vakantie kan vieren.
Ik zie dit dus heel vaak voorbij komen, maar uit welke vlog is dit precies? Ben nu wel benieuwd naar de context haha
Ja een armband van een bepaald merk als cadeautje voor haar! Mascha opende het (gretig als altijd) en keek toen zo
Thanks!!
Pff wat praten zij infantiel met elkaar zeg
Daar kun je ook baby’s maken hoor
" Zwanger worden na een bezoek aan zika-gebied
Als je zwanger wilt worden nadat je in een zika-gebied bent geweest, is het verstandig om daar enkele weken tot maanden mee te wachten. Als alleen de vrouw (mogelijk) is besmet, zijn acht weken voldoende. Als de man besmet is geraakt, is het na zes maanden veilig om zwanger te worden."
Edit: gek eigenlijk, had het eigenlijk andersom verwacht en dat een besmette vrouw langer moest wachten.
Ja I know, maar waarschijnlijk zitten zij op zo’n mega luxe resort en denken ze dat het daar niet komt.
In mijn omgeving zijn er twee dames in zika gebied zwanger geworden. Deden daar ook zo achteloos over. Ze hoefden alleen maar even een bloedtest te doen en toen was er niks aan de hand. Volgens mij vonden ze mij juist raar dat ik even in shock was dat ze dat zo hadden gedaan!
Ja dan kan de neef van @Limoen toch gewoon die naam gebruiken die is bijgeschreven op zijn geboorteakte.
On topic: die video met die doodshoofden is echt om te janken zeg. Wat een babustemmetjes
Ik wil ook een maand naar Bali, maar dat kan niet want ik heb een huis gekocht en ik moet ECHT even op m’n financiën letten
Je hebt helemaal gelijk. Alleen zij riep zelf dat vorig jaar Burningman (of 2 jaar geleden al?) de laatste keer was en dat ze niet meer wilde reizen vanwege haar kinderwens. Ze roept deze reacties dan zelf op.
Heb je toevallig ook nog een huis te koop staan en huur je nu een huis?
Als je zelf iets zegt, moet je ook verwachten dat mensen erover praten.
Ikzelf vind het ook not done, maar snap wel dat anderen het doen. Wat hier wordt gezegd, denk ik ook maar houd het voor me.
Misschien kun je een klacht indienen dat je niet tevreden bent met het resultaat ik vind het echt raar en onnodig om zo over iemands lichaam/vorderingen te oordelen.
Edit: sowieso omg op het woord bips
Wat overdreven weer. Ik schrijf alleen dat ik benieuwd ben hoe ze dat doen met zika, dit omdat ik zelf ook naar Bali wil en misschien tegen die tijd voor een kindje wil gaan. En mensen verwonderen zich omdat ze zei dat ze geen reizen meer ging doen. Rustaaaaahg.
Dat is toch het hele idee van het forum: dingen benoemen en bevragen van youtubers? Kinderen zijn inderdaad een moeilijk onderwerp waar we voorzichtig mee om moeten gaan. Maar de kinderwens van Mascha benoemd ze regelmatig en dan de keuze voor een Zika-gebied. Vind ik best interessant.
Blijkbaar moeten we gewoon met zn allen hypocriet zijn: als Masha praat over een licht onderwerp mogen we dit bespreken hier, maar een onderwerp over haar kinderwens die ze zelf heeft aangekaart is uit den boze.
Misschien moet dit forum gewoon worden verwijderd. Probleem opgelost.