Eigenlijk vind ik haar nog steeds zo, maar wel heerlijk om naar te kijken.
Zo nou even stiekem tijdens mijn werk een vlog van josh v gekeken, haha
Omdat ze niet voor een baas werkt. Ze zou het geen dag uithouden in loondienst.
Ga je het zangtalent van Beyonce nou vergelijken met het baktalent van Tien en Wil?
Hoe weet jij wat het baktalent is van w&t? Je kan het niet door het internet heen proeven haha dus niemand heeft enig idee of het lekker smaakt of niet.
Dat kinderbuenoijsje zag er oprecht uit als een flop maar volgens mij maakt willemijn al een paar jaar verjaardagstaarten voor haar zoons en die zien er (vind ik) wel heel goed uit.
Wauw heeft iemand de tour vh ibiza huis kunnen kijken? De manier van filmen, stel ik me nou aan of kan je daar gewoon niet naar kijken? Werd gewoon dizzy
Ja zag het.
Mascha noemt een eenvoudig tuinbankje al een “chill area”
En ik zag een vieze groene algenrand in het zwembad. Dus de HD-kwaliteit van de video is erg goed.
Ja echt vervelend kijken, een stabilisator zou op haar camera niet verkeerd zijn.
Wel fijn dat er 10 peddio’s zijn in de villa.
Die spiegelreflexcamera is al zwaarder dan de vorige kleinere vlogcamera en dan loopt ze ook nog over een hobbelig terrein en filmt ze zonder stil te staan om het goed op beeld te krijgen. WHY?
Ja die peddio’s zagen er echt uit als ware chill ereeja’s!! En laten we the mud ereeja niet vergeten OMG
Dat je het niet kunt proeven betekent toch niet dat je dat niet in kunt schatten? Dan zouden al die kookshows op tv ook nergens op slaan.
Ik vind dat de dingen die ze voor hun youtubekanaal maken wel erg vaak basiscakebeslag+stroopwafelstukjes of basiscakebeslag+tonychocolonely zijn, het komt meestal ongeveer op hetzelfde neer. Daarbij komt dat ze dan ook met een stalen gezicht onwaarheden verkondigen als “cupcakes en muffins zijn precies hetzelfde, alleen hebben cupcakes topping”.
Ook de “klassiekers” die ze noemen kun je al voelen aankomen, ik denk dat dat de confettitaart (volgens Willemijn inmens populair) en de caramelsaus die ze in heel veel recepten gebruiken gaan zijn? Ik zou het trouwens oprecht leuk vinden als ze in dat ebook het receptje opnemen voor die kaneelstengels uit de LLG tijd! Leuke nostalgie.
Ik vind het best wel leuk dat ze een ebook uit gaan brengen, hopelijk wel zonder van die fouten er in.
Als het ging om een fysiek boek met een uitgever zou ik er missschien anders over denken maar dit is gewoon iets dat ze in eigen beheer met eigen middelen doen, daar zitten ze toch niemand mee in de weg.
Ik zou het zelf nooit kopen maar ik zie het ook niet als concurrentie voor een “echt” kookboek, het is toch gewoon een leuk iets voor mensen die toch al fan van hen zijn en die zelf ook niet veel bakken. Als je daar serieus mee bezig bent ga je echt geen boek van twee (niet food)bloggers kopen met tien waarschijnlijk vrij basic recepten, het is gewoon een totaal andere categorie voor een ander publiek.
Ik kon die vlog van Mascha niet afkijken hoor met die krekels op de achtergrond
Krekor praat echt als een te enthousiast kind van 4 die niet uit z’n woorden kan komen zeg.
Ik dacht vanochtend: lucky us dat we een vlog van hem krijgen ipv van Mascha (not)
Oei dat was ik even vergeten dat er ook kookprogramma’s bestaan haha.
Ik gok dat de meesten het boek gaan kopen door de ‘hilarische’ verhalen die erin komen te staan, ik denk dat ze het daarvan moeten hebben.
12 maanden zwanger was ook heel persoonlijk en ik denk dat de meesten daarom dat boek wilden hebben, voor de persoonlijke verhalen en niet zozeer voor de objectieve feiten.
Na alle peddioos ben ik gestopt.
Ik dacht trouwens dat wil en tien in het mommybloggerstopic besproken werden? Of is dat alleen als het over de kinderen gaat.
Ik kan de video hier niet kijken, maar ik zit me nu al een half uur het hoofd te breken over wat peddioos in hemelsnaam zijn??
Ik denk patio…
Gaby Blaaser doet op haar Instagram auditie voor het nieuwe seizoen van Ex On The Beach.