zou ze voor die foto met de give away van de paspoorthoesjes speciaal naar Schiphol zijn gereden?
Toen de vlog van vandaag begon dacht ik: ‘oh hij kan wel als een volwassene praten’.
Na een minuut realiseerde Krekko zich dat dat niet matcht met zijn streetcred en toen begon het onverstaanbare gebrabbel weer.
Vind ik wel echt een applaus waard hoor, ook voor @HyacinthBouqet, @Spaarlamp, @PeanutButterCup en @Nani dat jullie zover gekomen zijn. Toen ik voor het eerst peddio hoorde dacht ik echt dat ik gek werd en dat in combinatie met dat schokkerige beeld, nee wat een elllllllende
Haha jaa ben het speciaal gaan kijken en klopt
Haha die lege LV zo treurig op de grond
Ik vond Gregor wel heel lief voor Mascha. Voor haar naar de apotheek, haar tas uitpakken, cracker en soep laten eten.
Ik had waarschijnlijk meer gebaald als mijn vriend ziek was geworden op vakantie en hem een aansteller genoemd.
Ligt het aan mij of heeft mas echt een heel ander soort mond/gebit op deze foto? Of neusvleugels oid? Kan er niet echt mn vinger opleggen. Alsof dr tanden te lang zijn, zoals hilary duff toen ooit ook had toen ze nieuwe tanden had.
Ik kwam speciaal naar dit topic om te zeggen dat ik Mascha er zo gek uit vind zien op deze foto, maar kan er de vinger niet helemaal opleggen wat het is. Sowieso speelt de lipliner ook een rol maar dat kan het toch niet als enige zijn? Echt een contrast met die mooie naturele foto’s die ze van de week plaatste.
Mmm dus ik ben niet de enige. Ik snap het ook niet helemaal, maar het ziet er in ieder geval heel anders uit.
Wowwww. Ik zie het ook hoor!
Er is inderdaad iets anders aan. Kan er de vinger niet opleggen
Heeft ze niet gewoon weer een dikkere bovenlip? En deze dan strak ‘gespannen’ waardoor het er raar uitziet?
Dit zou nog wel eens kunnen inderdaad. t Ziet er bijzonder vreemd uit in ieder geval
Eigenlijk vind ik dit dan dus juist weer heel raar gezien de inhoud van haar bericht. Ook dat massa daarna zelf reageert dat ze blij is haar dat hij haar wel kon betalen.
Ze benoemt dat ze het vervelend vindt als mensen beledigend zijn over haar afkomst, alhoewel ik echt niet snap waarom iemand zou zeggen dat je er gelukkig niet Russisch uitziet, vind juist dat de typische Russische vrouw een prachtig gezicht heeft met mooie vormen, maar goed dat doet er niet toe. Dan ga je alsnog in de de comments van je eigen positieve bericht stereotypen van het land waar je vandaan komt noemen en belachelijk maken?
Vind het gewoon in de hele context nogal vreemd.
Haar ogen hebben een groene filter gekregen. Maar er is ook iets anders met haar mond inderdaad.
Wat is dat duimpje omhoog toch ontzettend random
Thumb up voor gelijkheid
Ze heeft sowieso de nodige facetune gebruikt, als je inzoomt zie je waar ze heeft geveegd.
Verder idk, maar het ziet er idd raar uit