Beutyblogtopic XL #5

Dit idee

4 likes

Eigenlijk vind ik dit dan dus juist weer heel raar gezien de inhoud van haar bericht. Ook dat massa daarna zelf reageert dat ze blij is haar dat hij haar wel kon betalen.

Ze benoemt dat ze het vervelend vindt als mensen beledigend zijn over haar afkomst, alhoewel ik echt niet snap waarom iemand zou zeggen dat je er gelukkig niet Russisch uitziet, vind juist dat de typische Russische vrouw een prachtig gezicht heeft met mooie vormen, maar goed dat doet er niet toe. Dan ga je alsnog in de de comments van je eigen positieve bericht stereotypen van het land waar je vandaan komt noemen en belachelijk maken?

Vind het gewoon in de hele context nogal vreemd.

9 likes

Haar ogen hebben een groene filter gekregen. Maar er is ook iets anders met haar mond inderdaad.

1 like

Wat is dat duimpje omhoog toch ontzettend random

2 likes

Thumb up voor gelijkheid

Ze heeft sowieso de nodige facetune gebruikt, als je inzoomt zie je waar ze heeft geveegd.

Verder idk, maar het ziet er idd raar uit :thinking:

Idd veel FaceTune en waarschijnlijk heeft ze daarbij ook een “perfect teeth” filtertje erover gegooid want dit is ook een beetje raar…

1 like

Wat is dit willekeurige duimpje ook hahaha

Vind ik wel een ander verhaal dan een foto van een influencer. Daarbij vragen meerdere mensen zich af wat er nou zo anders is aan haar gezicht maar het merendeel zegt volgens mij niet echt iets lelijks?

3 likes

Wat zie je dan voor geks in het cirkeltje?

1 like

Heel donker tandvlees

Ah ok! Is dat niet gewoon de ruimte tussen haar tanden?

1 like

Ik vind het zo leuk dat na Vera’s burn-out ze nog veel kijkers heeft.

25 likes

wauuuuw dan kunnen ze eindelijk iets met goed fatsoen VIPS noemen

1 like

Lief! Dank je, dank je!

Heb meerdere malen geskipt. :grin::grin:

1 like

Late to the party, maar ik moet nog altijd denken aan Diana’s ‘hey allemaal!’ wat klinkt als ‘helemaal!’

8 likes

Maar hoe zou je anders je vlog moeten openen? Suggesties? :thinking:

yoo waddup gasten

12 likes

Wat mot wat mot

1 like

Als mensen een weekvlog hebben vind ik het serieus wel handig als ze zeggen: goedemorgen, het is vandaag zondag 18 augustus.

7 likes