Beutyblogtopic XL #5

Door jullie naar Josh V gaan kijken. Haar intro is echt verschrikkelijk irritant. En er zit totaal geen pit in haar man? Wat een saaierd. Hij zegt niks? Niet eens een glimlach? Wel een lief kindje.

1 like

Josh heeft trouwens ook flink aan zichzelf zitten sleutelen. Zoek maar eens oude foto’s op. Dan ben je zo mooi en is het nog niet goed… heftig.

1 like

Ik vind haar zoooo druk met dat kind. Iedere keer als de camera aan staat is het ‘Alexis! Alexis kijk eens! Alexis doe even dit of dat! Kijk Alexis doet iets!’
Pfffffffffffffffffffff.

1 like

Ik vind het heel raar hoe Mascha uitlegt wat de dokter heeft gezegd m.b.t. hun ziekte op Ibiza. ‘Bij mij ging het zeg maar zo en dan zo’ * maakt handbewegingen * ‘onee zo en zo’ ‘ en bij mij is het zeg maar erger dan bij Gregor, want hij zit nu in zijn hoogtepunt.’

Eh?

3 likes

Haha ja ik zat ook te kijken van uh waar heb je het over. Vind het sowieso wel typisch om een dokter te laten komen voor een buikgriepje. Maar snap ook wel dat het heel erg balen is als je dat op vakantie krijgt.

3 likes

Nou dat moment dat ze een spuit in de bil kregen en advies om bruine appels te eten dacht ik echt ??? Voor buikgriep?

5 likes

Waarschijnlijk is het een vitamine shot of zoiets, Mascha is echt zo naief en gelooft dingen makkelijk. Iedereen weet toch wel dat je geen vette dingen moet en kunt eten als je een buikgriep hebt. En je kunt niks doen aan een virus behalve uitzieken. En ORS drinken is wel heel belangrijk. Die spaanse arts heeft lekker geld verdiend zo.

4 likes

Waarom heeft Mascha het in de titel nou over een voedselvergiftiging als het een buikgriep is?!
Ik ga de video niet kijken, maar is dit weer een gevalletje ’ ik heb een snotneus en nu ben ik terminaal?’

9 likes

Als Gregor en Mascha toevallig hetzelfde hebben gegeten dan kan het toch nog wel een voedselvergiftiging zijn

Lijkt me bijzonder stug. Gregor werd pas anderhalve dag later ziek. Zo werkt een voedselvergiftiging gewoon niet. Dan ben je gewoon acuut takke ziek.

Het maakt verder ook niet uit wat het is, het is hoe dan ook ruk, maar Mascha haalt wel vaker dingen door elkaar. Een snotneus is zware griep, etc.

11 likes

Maar waarom moest ze bruine appels eten? :nauseated_face:

3 likes

Zoo irritant dat ze zeggen dat ze geen kraanwater drinken, maar op de eerste dag een kan water uit de koelkast pakken die er al stond. En daaruit drinken. Zij kunnen toch nooit zeker weten dat dit fleswater is? Waarom drink je dit dan? Haha erger me meer dan nodig maar die twee joh.

10 likes

Wat een schande dat ze op vakantie niet hun AGV eten zeg

1 like

Ik denk dat ze meer bedoelt dat het inderdaad allemaal vet en zoet eten is, wat niet zo handig is als je niet lekker bent.

1 like

Mascha zegt er toch bij dat Gregor dat had gekocht voor zichzelf voordat hij ziek werd

Echt zwaar overdreven om een dokter in te schakelen.

5 likes

Ja eens, vind dat ze er nu ook ouder uitziet door al haar injecties e.d.

Zag net op Instagram de versiering voor het 1 jarige verjaardagsfeestje… mijn wedding was niet eens zo uitbundig:laughing:

4 likes

Nee als je ze schilt en je laat ze dan even staan (denk een uurtje ofzo?) dan wordt het bruin. Geen idee of het echt werkt hoor maar de dokter zei het dus 20 jaar geleden wel tegen mijn ouders.

1 like

Misschien moet ze weer even een bloedzuiveringskuur doen via de uberchauffeur. Je weet maar nooit!!

17 likes

Aderlating laten doen? Bloedzuigers opzoeken?