Beutyblogtopic XL #5

Idd veel FaceTune en waarschijnlijk heeft ze daarbij ook een “perfect teeth” filtertje erover gegooid want dit is ook een beetje raar…

1 like

Wat is dit willekeurige duimpje ook hahaha

Vind ik wel een ander verhaal dan een foto van een influencer. Daarbij vragen meerdere mensen zich af wat er nou zo anders is aan haar gezicht maar het merendeel zegt volgens mij niet echt iets lelijks?

3 likes

Wat zie je dan voor geks in het cirkeltje?

1 like

Heel donker tandvlees

Ah ok! Is dat niet gewoon de ruimte tussen haar tanden?

1 like

Ik vind het zo leuk dat na Vera’s burn-out ze nog veel kijkers heeft.

25 likes

wauuuuw dan kunnen ze eindelijk iets met goed fatsoen VIPS noemen

1 like

Lief! Dank je, dank je!

Heb meerdere malen geskipt. :grin::grin:

1 like

Late to the party, maar ik moet nog altijd denken aan Diana’s ‘hey allemaal!’ wat klinkt als ‘helemaal!’

8 likes

Maar hoe zou je anders je vlog moeten openen? Suggesties? :thinking:

yoo waddup gasten

12 likes

Wat mot wat mot

1 like

Als mensen een weekvlog hebben vind ik het serieus wel handig als ze zeggen: goedemorgen, het is vandaag zondag 18 augustus.

7 likes

Door jullie naar Josh V gaan kijken. Haar intro is echt verschrikkelijk irritant. En er zit totaal geen pit in haar man? Wat een saaierd. Hij zegt niks? Niet eens een glimlach? Wel een lief kindje.

1 like

Josh heeft trouwens ook flink aan zichzelf zitten sleutelen. Zoek maar eens oude foto’s op. Dan ben je zo mooi en is het nog niet goed… heftig.

1 like

Ik vind haar zoooo druk met dat kind. Iedere keer als de camera aan staat is het ‘Alexis! Alexis kijk eens! Alexis doe even dit of dat! Kijk Alexis doet iets!’
Pfffffffffffffffffffff.

1 like

Ik vind het heel raar hoe Mascha uitlegt wat de dokter heeft gezegd m.b.t. hun ziekte op Ibiza. ‘Bij mij ging het zeg maar zo en dan zo’ * maakt handbewegingen * ‘onee zo en zo’ ‘ en bij mij is het zeg maar erger dan bij Gregor, want hij zit nu in zijn hoogtepunt.’

Eh?

3 likes

Haha ja ik zat ook te kijken van uh waar heb je het over. Vind het sowieso wel typisch om een dokter te laten komen voor een buikgriepje. Maar snap ook wel dat het heel erg balen is als je dat op vakantie krijgt.

3 likes

Nou dat moment dat ze een spuit in de bil kregen en advies om bruine appels te eten dacht ik echt ??? Voor buikgriep?

5 likes