Waarschijnlijk is het een vitamine shot of zoiets, Mascha is echt zo naief en gelooft dingen makkelijk. Iedereen weet toch wel dat je geen vette dingen moet en kunt eten als je een buikgriep hebt. En je kunt niks doen aan een virus behalve uitzieken. En ORS drinken is wel heel belangrijk. Die spaanse arts heeft lekker geld verdiend zo.
Waarom heeft Mascha het in de titel nou over een voedselvergiftiging als het een buikgriep is?!
Ik ga de video niet kijken, maar is dit weer een gevalletje ’ ik heb een snotneus en nu ben ik terminaal?’
Als Gregor en Mascha toevallig hetzelfde hebben gegeten dan kan het toch nog wel een voedselvergiftiging zijn
Lijkt me bijzonder stug. Gregor werd pas anderhalve dag later ziek. Zo werkt een voedselvergiftiging gewoon niet. Dan ben je gewoon acuut takke ziek.
Het maakt verder ook niet uit wat het is, het is hoe dan ook ruk, maar Mascha haalt wel vaker dingen door elkaar. Een snotneus is zware griep, etc.
Maar waarom moest ze bruine appels eten?
Zoo irritant dat ze zeggen dat ze geen kraanwater drinken, maar op de eerste dag een kan water uit de koelkast pakken die er al stond. En daaruit drinken. Zij kunnen toch nooit zeker weten dat dit fleswater is? Waarom drink je dit dan? Haha erger me meer dan nodig maar die twee joh.
Wat een schande dat ze op vakantie niet hun AGV eten zeg
Ik denk dat ze meer bedoelt dat het inderdaad allemaal vet en zoet eten is, wat niet zo handig is als je niet lekker bent.
Mascha zegt er toch bij dat Gregor dat had gekocht voor zichzelf voordat hij ziek werd
Echt zwaar overdreven om een dokter in te schakelen.
Ja eens, vind dat ze er nu ook ouder uitziet door al haar injecties e.d.
Zag net op Instagram de versiering voor het 1 jarige verjaardagsfeestje… mijn wedding was niet eens zo uitbundig:laughing:
Nee als je ze schilt en je laat ze dan even staan (denk een uurtje ofzo?) dan wordt het bruin. Geen idee of het echt werkt hoor maar de dokter zei het dus 20 jaar geleden wel tegen mijn ouders.
Misschien moet ze weer even een bloedzuiveringskuur doen via de uberchauffeur. Je weet maar nooit!!
Aderlating laten doen? Bloedzuigers opzoeken?
En in Spanje zijn ze dol op antibiotica.
Heb je een buikgriep, spuit inje bil.
Heb je keelpijn?, spuit in je bil.
Ben je verkouden?, spuit in je bil
Je bent 1 dag ziek, maar daarna weer helemaal beter!
Een cocktailinfuusje met vitamine C voor wat extra energie!
( terwijl je ook een gewoon vitamine C tabletje kan nemen of gewoon een kiwi kan eten)
Wow ze lijkt hier wel 50 op ofzo…
Hier ook in Turkije keer dokter nodig gehad.
Mocht gelijk €200 aftikken. Ik was alleen waargenomen door een huisarts
Maar ze wouden mij liever meenemen naar een ziekenhuis. Was totaal niet nodig.
Wel geld terug van verzekering.
Nee had geen voedselvergiftiging of norovirus hahah
Een vriendin kreeg ooit eens pillen voorgeschreven die in Nederland alleen bij uitgezaaide hersenkanker voorgeschreven worden blijkbaar. Het enige waar zij last van had is een verstuikte enkel kostte maar 3 euro gelukkig en ze heeft de medicatie uiteraard nooit genomen, en was blij dat ze het farmaceutisch kompas even geraadpleegd had
Soms heb ik idd het idee dat Mascha medisch gezien wat algemene kennis mist. Snap dat het echt super vervelend is om je zo ziek te voelen, zeker op vakantie. Maar om dan een dokter te laten komen? Ik had zelf misschien naar het telefonisch spreekuur van mijn eigen huisarts gebeld als ik of mijn vriend op dag 5 nog steeds echt niks binnen kan houden, om te vragen of ik extra maatregelen moet nemen tegen uitdroging. Dat ze dan ook zegt dit mogen we niet, dat mogen we niet. Het is misschien wat minder handig om te eten, maar als je al dagen niks binnen houd en nergens trek in hebt, maar nu opeens trek hebt in die cereals, dan zou ik die lekker nemen.
Ik heb trouwens ook een x een injectie gehad in het buitenland! Was toen wel heel fijn, omdat ik door moest naar een ziekenhuis waar ik een hele dag moest wachten tot er een arts beschikbaar was. Dat maakte het wachten een stuk beter te doen. Heel eerlijk gezegd zou ik zo’n ik zo’n injectie op vakantie als het niet iets is waar ik naar het ziekenhuis voor moet denk ik ook niet weigeren. Zou denken als het me 1 a 2 dagen ziek zijn op vakantie scheelt, spuit ‘m er dan maar in Als mijn vriend en ik beide zo ziek zijn zou ik dan ook hopen dat we na die injectie even op en neer naar de supermarkt kunnen (omdat Mascha ook zei dat bijna alles op was)