Beutyblogtopic XL #5

Ik begin me nu gewoon af te vragen of dat niet allemaal gespeeld is. Sommige dingen die ik hier lees -ik kijk de vlogs zelf niet- lijken me zo bizar dat ze dat niet weten dat ik me af ga vragen of dit niet gewoon een soort rolletje is geworden ondertussen.

2 likes

Broertjes hahahaha :joy:

Heeft iemand van jullie die deegballen wel eens gemaakt? Lijkt me echt verschrikkelijk om te eten, zo’n droge bal van bloem.

1 like

Zoals Mascha ze maakt niet. Het is volgens mij iets Oost-Europees. Mijn moeder maakte ze vroeger als ze geen vermicelli meer in huis had, maar dan met ei en griesmeel en een beetje groente. Het is zo gebonden dat je daarna geen hoofdgerecht meer nodig hebt. Zal even proberen een foto toe te voegen. c35944208db94238cfbf7db559cd1a5e_header

Zoiets, maar dit zijn wel meer ā€˜balletjes’ dan ik gewend ben.

1 like

Ja zo ken ik het wel inderdaad, dat valt dan uit elkaar in je mond/in de soep. In Duitsland verkopen ze dat ook veel als knuddeln suppe.

3 likes

Voor vergoedingen en dergelijke heb je daadwerkelijk een verwijzing van je huisarts nodig. Dus ik vind het niet gek dat mensen eerst naar een huisarts gaan ipv meteen naar een fysio. En daarnaast weten mensen ook niet altijd of het door een fysio op te lossen is of dat er meer aan de hand is.

14 likes

Dat is niet waar. Bijvoorbeeld de fysiotherapeut en dietist mogen zelf een inschatting maken over of jouw klachten wel of niet binnen je verzekering vallen. Misschien weet niet iedereen dat, maar dat is een ander verhaal.

3 likes

Ik snap niet dat je zo stellig stelt dat niet waar is. Voor mijn zorgverzekeraar is het namelijk wel nodig. Je verspreidt zo toch verkeerde informatie, ook al is het in jouw geval misschien wel kloppend?

Edit: Het lijkt me in alle gevallen gewoon raadzaam als je de doktersassistent(e) vraagt om advies, zodat je niet voor financiƫle verrassingen komt te staan.

3 likes

Ik reageer op @Taksi die zegt dat je voor [alle?] vergoedingen een verwijzing nodig hebt. Dat is dus niet zonder meer waar vanwege de directe toegankelijkheid. In sommige gevallen is het nodig, maar niet in de (meeste) situaties zoals hierboven omschreven.

Even snel een linkje: https://zorgvergoeding.com/page/84/directe-toegang-fysiooefentherapie

Het gaat niet om mijn individuele geval. Ik beoefen zelf een beroep waarvoor de directe toegankelijkheid geldt.

1 like

Jeetje dat recept van Cynthia is ook wel weer een hoogstandje he.

3 likes

En niet nieuw; dit heeft ze al eens geplaatst toch?

Edit; jazeker: https://cynthia.nl/mijn-favoriet-burrata-salade/

7 likes

Haha jeetje, echt precies hetzelfde inderdaad. Zelfs de stomme opmaak tip erin gelaten ā€œHet is wel mooi als je dan nog wat tomaatjes en rucola ziet, anders lijkt het zo’n bord vlees :wink:ā€.

En dezelfde foto :joy:. Ik wist het toevallig omdat ik het toen gemaakt heb! Vond het niet zo lekker, vast omdat ik geen ā€˜goede balsamico-azijn’ a la Cynth had, maar gewoon pauper Lidl flessie :roll_eyes::woman_facepalming:t3:

11 likes

Hahahaha ik had een reactie achter gelaten met een link naar het oude artikel, is binnen 5 minuten verwijderd :joy:

85 likes

Moet wel heeeeel erg lachen om de reactie van Rachel op dat recept van Cynthia ā€˜vind het maar een taaie bende die burrata haha’ :joy:

32 likes

Haha tjooong. Ze houdt toch niet van plagiaat? Misschien moet ze zichzelf nu een factuurtje sturen :stuck_out_tongue:

7 likes

burrata-gate added to list

10 likes

Gelukkig is Cynthia facking makkelijk op de kast te jagen als iemand er zin in heeft om haar te tweeten. Zij kan niet negeren.

23 likes

Ja volgens mij is de reactie verwijderd, niet het oude artikel

1 like

Denk dat Spaarlamp bedoelt dat haar reactie is verwijderd! Er staat nog wel een andere reactie onder het artikel waarin staat ā€œhetzelfde recept staat al op je siteā€.

Edit: sorry zie dat Jon dat ook al reageerde!

1 like