Beutyblogtopic XL #5

Ja, kun jij even rustig doen met je aannames? Súper kinderachtig van jou dit!!1!! Want ze heeft in het verleden ook nog nooit kritische reacties verwijderd dus hoe haal je het in je hoofd om die reactie te plaatsen???

24 likes

oh wow hoe de ironie hier als honing van afdruipt, het is werkelijk poëtisch. we worden weer verwend.

3 likes

Haha wat was er met de bellinga’s???

owww ja scusi @Manis, deze affaire bedoelde ik idd

1 like

Haha ja zoo anders hè. Grappig eigenlijk dat ook dit soort zaken cultuurgebonden zijn.

Als je niet beter zou weten, zou je denken dat ik een dodelijk virus te pakken had :joy:

1 like

Lees: “Ik heb weer wat bedacht om flink mee te verdienen en jullie gaan het concept verder invullen, want daar heb ik geen inspiratie voor”.

35 likes

Hahaha ik ga nu checken of iemand dat al heeft gepost onder die foto :joy:

“NEE!”

Dat gaat me goed af, dus geen training nodig!

4 likes

Nou ze heeft al sinds 2013 ervaring met “nee” zeggen. Dus dat is zeker genoeg om een training te geven.

2 likes

Sint zegt in ieder geval nooit nee tegen spon (in allerlei soorten en maten)

16 likes

het houdt me echt te veel bezig… maar ik ging even kijken of er nog spannende reacties over burrata bij waren gekomen.

nou, bijna, 1 hilarische: kan het ook met feta?

50 likes

Nee.

(Dit moeten we leren toch?)

16 likes

Lotte deelt een affiliate link naar een mac lippenstift. Terwijl en een tijdje terug had aangegeven MAC als merk minder te gebruiken (of laten zien idontknowanaymore) omdat het niet een dierproefvrij merk is. Ben ik nou een zure trut of is dit gewoon echt tegenstrijdig? :woman_shrugging:t2:

12 likes

Ik vind dat idd tegenstrijdig. Als je tegen dierproeven bent en iets daarom minder gebruikt moet je het ook niet aanprijzen als je er geld mee kan verdienen vind ik. Sta dan achter je principes en promoot zo’n merk gewoon niet.
Overigens zou ik eigenlijk zelfs zeggen stop gewoon helemaal met het gebruiken als je zo tegen dierproeven bent. Er is zo veel mooie make-up die wel dierproefvrij is. Maar goed, wie ben ik…

7 likes

Ik denk inderdaad dat Lotte dat ooit heeft geroepen, maar dat het haar stiekem niet veel uit maakt.

1 like

Als ik het mij goed herinner zei Lotte dat ze geen nieuwe Mac producten meer wilde kopen omdat het inderdaad niet dierenproefvrij is. Maar ze blijft wel campagnes doen voor Maybelline dus zit niet echt consistentie in. Ik snap het wel want zonder die merken zou ze denk ik weinig inkomen hebben. Beetje vreemd om 1 merk te benoemen als niet-dierproefvrij en al de rest te negeren.

Heeft ze eigenlijk ooit gereageerd op alle comments over haar gekocht hondje (in plaats van geadopteerd)? Veel mensen hadden toen comments geplaatst maar allemaal verwijderd.

2 likes

Ja hallo dan heeft ze straks helemaal niks meer te doen! Echt de helft van haar video’s gaat over make-up opruimen?? :joy:

5 likes

Hahaha dit is toch ook gewoon superslecht voor je SEO?!!

Edit: zou ze weten wat dat is?

5 likes

Sociaal-emotionele ontwikkeling?

4 likes

Search engine optimization

1 like