Beutyblogtopic XL #5

Zou hier bijna Twitter voor aanmaken. Om haar even te wijzen op deze creatieve armoe.

2 likes

het zal ““de stagiaire”” zijn geweest hehe. net als bij die bellinga mafkezen.

Edit: chateau meiland mafkezen dus

6 likes

Huh, ik plaatste nog een reactie waarom ze de vorige verwijderd had en na het plaatsen zag ik die andere reactie ook staan, maar als ik refresh zijn ze beide weer weg. Wat is dit, ben ik nu al geblokkeerd.

1 like

@Calypso en @Twijfelaar oeps sorry ik heb het idd te vervaardig getypt. Bij mij kost het in ieder geval meer geld wanneer ik niet via de HA naar de fysio ga.

Maar zijn verschillende situaties etc.
Maar dan nog blijf ik erbij dat ik heel veel mensen snap die niet direct naar de fysio gaan omdat ze niet precies weten wat er aan de hand is. En hierdoor eerst bij een HA terecht komen.

2 likes

Kan wel! Het ligt eraan wanneer de haan precies is weggehaald. Dat werd mij niet duidelijk.

Misschien moet Sint ook maar een bakboek gaan schrijven dan.

1 like

Daarin staan dan wel een aantal dubbele recepten

1 like

Je reacties zijn b8j mij gewoon zichtbaar.

1 like

Ze heeft gereageerd:

2 likes

Geen vernieuwend recept en ook niet nieuw of vernieuwd. :shushing_face:

7 likes

Wat zijn haar smileys lelijk zeg

7 likes

Hahah yes nog iets om op te zeiken

23 likes

Hoe kan dat haha?
Net alsof iemand zegt: water vind ik altijd zo droog!
Cynthia maakt het zich wel heel gemakkelijk, als ze er alleen al een wijn bij aan had geraden was het op zijn minst een iniminibeetje nieuw geweest .

Ik vroeg me af hoe slim die recepten calculator is die op haar site staat.

Sws moet er NaN (not a number) aan zout en peper in. Dat vind ik wel slordig.

Verder gekeken wat er gebeurt als je het recept voor heel veel personen maakt. Helaas rekent hij hem niet om naar leesbaardere eenheden. Ga die eetlepels maar tellen :stuck_out_tongue:

Haha sorry flauw. Ik probeer altijd de flaws van websites te ontdekken.

42 likes

En daar was Sint al met haar draai -> JIJ bent kinderachtig, zij niet.
Voorspelbaar type.

10 likes

Ja, kun jij even rustig doen met je aannames? Súper kinderachtig van jou dit!!1!! Want ze heeft in het verleden ook nog nooit kritische reacties verwijderd dus hoe haal je het in je hoofd om die reactie te plaatsen???

24 likes

oh wow hoe de ironie hier als honing van afdruipt, het is werkelijk poëtisch. we worden weer verwend.

3 likes

Haha wat was er met de bellinga’s???

owww ja scusi @Manis, deze affaire bedoelde ik idd

1 like

Haha ja zoo anders hè. Grappig eigenlijk dat ook dit soort zaken cultuurgebonden zijn.

Als je niet beter zou weten, zou je denken dat ik een dodelijk virus te pakken had :joy:

1 like