Beutyblogtopic XL #5

Vooral het horen praten gedeelte.

7 likes

Hmm, ja ik begrijp wel wat je zegt. Maar ik zou het zelf niet zo ver zoeken. Monica zegt ook altijd ‘met de meiden’ als ze met Pieter en Danique is etc. Zo zag ik het iig

1 like

Mijt!

Ik snap sowieso nooit zo goed waarom inside jokes overal op het internet gedeeld moeten worden met mensen die er toch niks van snappen.

4 likes

Ik word zó kwaad van Mascha die haar schoenen en tassen opruimt “omdat ze teveel heeft” en dus bijna niks weg doet. Ik ben op de helft van de video en ze heeft alleen d’r tassen, riemen en makeuptasjes nog maar uitgezocht en ze houdt iets van 30 tassen (waarvan 3 bijna dezelfde???) en doet er like, 4 weg ofzo? WAAR IS JE KON MARI SPIRIT MAS!

8 likes

Drie paar zwarte sneakers, drie paar Havaianas, twee paar sandalen met diamanten erop die bijna identiek zijn. Alles houdt ze. En dan heb ik het nog niet eens over alle pumps en die verschrikkelijke eeuwige Gucci schoentjes. So sad.

(En ze heeft dus de gehele serie van iets met blauw slangenleer gekregen van Josh. Drie paar tassen, een riem, hakken én slippers. My God)

1 like

Ik merk ook dat ik er super kriebelig van word
 Ik ben gestopt met kijken, want ik erger me echt te veel.

1 like

Nu al zin in deze teringzooi hahaha

4 likes

Ze doet alleen weg wat uit elkaar valt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Nope, plottwist: de tas die er werkelijk kapot uitziet houdt ze.
Maar wat ik dan niet snap is dat ze m niet gewoon zelf probeert te maken, maar zegt m weg te gooien als het hengsel echt eraf is (ipv aan 2 draadjes hangt zoals nu het geval is).

Edit: trouwens, weet iemand waarom Gregor geen video’s meer plaatst op Man Caveâ„ąïž?

2 likes

kijkt iemand van jullie naar lenette Hermsen? Ik vind haar altijd enorm lief overkomen maar ze maakt wel Ă©rg veel video’s met titels als “IK KOCHT VOOR X EURO KLEDING BIJ MERK X EN DIT IS WAT IK KREEG”

Ze promoot wel heel erg fast fashion op deze manier naar mijn idee

4 likes

Ja ik kijk wel naar video’s van haar. Wel (te) veel van zulke video’s inderdaad, maar zulke shoplogs zijn een soort van mijn therapie😅. Dan kan ik mij zelf namelijk inhouden om zelf te shoppen hahah.

1 like

Ze heeft ook die canvas tassen op een stapel liggen en dan zegt ze “ja super leuke tassen waar je iets in kunt doen”

afbeelding

73 likes

En de rest gaat bij de rest van de packing cubes, reisdingen, reistassen, reistoilettassen

Ik wilde serieus onder die ibiza vlog commenten dat ik mij afvroeg waarom ze geen nieuwe vliegoutfit had gekocht voor de terugweg.

15 likes

Ik vind het huis van Diana helemaal niks. Indeling vind ik raar en iedere.kamer.heeft.een.andere.kleur #kortsluiting.

2 likes

Zo zonde dat die mooie kasten wand geschilderd is. Witte was echt zo mooi!

6 likes

Reis? Niet travel? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Tassen die handig zijn omdat je er iets in kan doen

Wow, wat gaaf! Echt een lifehack :smirk:

10 likes

Super origineel ook! Wauw!