Vooral het horen praten gedeelte.
Hmm, ja ik begrijp wel wat je zegt. Maar ik zou het zelf niet zo ver zoeken. Monica zegt ook altijd âmet de meidenâ als ze met Pieter en Danique is etc. Zo zag ik het iig
Mijt!
Ik snap sowieso nooit zo goed waarom inside jokes overal op het internet gedeeld moeten worden met mensen die er toch niks van snappen.
Ik word zĂł kwaad van Mascha die haar schoenen en tassen opruimt âomdat ze teveel heeftâ en dus bijna niks weg doet. Ik ben op de helft van de video en ze heeft alleen dâr tassen, riemen en makeuptasjes nog maar uitgezocht en ze houdt iets van 30 tassen (waarvan 3 bijna dezelfde???) en doet er like, 4 weg ofzo? WAAR IS JE KON MARI SPIRIT MAS!
Drie paar zwarte sneakers, drie paar Havaianas, twee paar sandalen met diamanten erop die bijna identiek zijn. Alles houdt ze. En dan heb ik het nog niet eens over alle pumps en die verschrikkelijke eeuwige Gucci schoentjes. So sad.
(En ze heeft dus de gehele serie van iets met blauw slangenleer gekregen van Josh. Drie paar tassen, een riem, hakken én slippers. My God)
Ik merk ook dat ik er super kriebelig van word⊠Ik ben gestopt met kijken, want ik erger me echt te veel.
Nu al zin in deze teringzooi hahaha
Ze doet alleen weg wat uit elkaar valt?
Nope, plottwist: de tas die er werkelijk kapot uitziet houdt ze.
Maar wat ik dan niet snap is dat ze m niet gewoon zelf probeert te maken, maar zegt m weg te gooien als het hengsel echt eraf is (ipv aan 2 draadjes hangt zoals nu het geval is).
Edit: trouwens, weet iemand waarom Gregor geen videoâs meer plaatst op Man Caveâąïž?
kijkt iemand van jullie naar lenette Hermsen? Ik vind haar altijd enorm lief overkomen maar ze maakt wel Ă©rg veel videoâs met titels als âIK KOCHT VOOR X EURO KLEDING BIJ MERK X EN DIT IS WAT IK KREEGâ
Ze promoot wel heel erg fast fashion op deze manier naar mijn idee
Ja ik kijk wel naar videoâs van haar. Wel (te) veel van zulke videoâs inderdaad, maar zulke shoplogs zijn een soort van mijn therapieđ . Dan kan ik mij zelf namelijk inhouden om zelf te shoppen hahah.
Ze heeft ook die canvas tassen op een stapel liggen en dan zegt ze âja super leuke tassen waar je iets in kunt doenâ
En de rest gaat bij de rest van de packing cubes, reisdingen, reistassen, reistoilettassenâŠ
Ik wilde serieus onder die ibiza vlog commenten dat ik mij afvroeg waarom ze geen nieuwe vliegoutfit had gekocht voor de terugweg.
Ik vind het huis van Diana helemaal niks. Indeling vind ik raar en iedere.kamer.heeft.een.andere.kleur #kortsluiting.
Zo zonde dat die mooie kasten wand geschilderd is. Witte was echt zo mooi!
Reis? Niet travel?
Tassen die handig zijn omdat je er iets in kan doenâŠ
Wow, wat gaaf! Echt een lifehack
Super origineel ook! Wauw!