Ze doet gewoon niks van Josh en Boohoo weg omdat ze die shit van Josh gekregen heeft en ze nu een samenwerking heeft met Boohoo. Wat moet je serieus ook met 3 tassen bijna dezelfde tassen met dezelfde blauwe slangenprint? Wedden dat ze in de volgende opruimvideo al dit weggooit.
Volgens mij zijn dat riemen die je aan de tas vast kan maken zodat je hem om kan doen. Maar die riemen kan je natuurlijk ook in je broek doen
Ze is ook zo delusional in haar makeup uitzoek video. Ze heeft echt zoveel back-up artikelen, echt idioot. Niet 1 maar 8. En alles is handig voor ‘travel’ maar op vakantie koopt ze altijd alles nieuw dus wtf
Je kunt toch gewoon kijken?
Dat veel mensen vonden dat hij zo lief was voor zieke Mascha en daarop zegt Mascha voor de grap dat je hem voortaan in kunt huren als je ziek bent
Ik probeer mij te bedenken waar je Gregor nog meer voor zou willen inhuren…
Stylist/Makelaar/Surinaamse dansleraar/ …
Als stylist hahahhahahahaahha
Foef de stylist was toch ooit eens een vlogtitel?
Snap ook niet dat ze voor zoiets ingewikkelds als een visgraat muur tegelen dat zelf doen (of is haar vader tegelzetter?) maar voor muren schilderen huren ze mensen in. Ik zou het dan juist andersom doen.
Vind hun huis wel echt mooi, zou zelf nooit iets kopen met een mini balkon die niet eens aan je woonkamer grenst, maar vind dat oudere stijltje qua deuren enzo super mooi. Ben benieuwd hoe het is als het af is.
Jaaa die zal sowieso voorbij zijn gekomen, massa ziet hem volgens mij ook wel als een born stylist ja. Maar gekleed worden door gregor lijkt mij echt mn worst nightmare
Ik kan er NIET tegen als ie begint over hoe de kleur van zn wimpers matchen met zn schoenveters en tenslotte ook nog met het randje van zn onderbroek
Het is toch normaal dat je man/vriend “lief” is als je ziek bent?
Ik snap de ophef niet zo haha
Ik denk dat er, gezien de reacties over geweldige foef, blijkbaar genoeg vriendjes/vriendinnetjes/lovers zijn die dat niet doen.
Ja die zijn wss 12
Vind ik niet eigenlijk. Of nou ja; ik vind het normaal dat je altijd lief probeert te zijn tegen je partner. Mij lukt dat echter echt niet zo goed als Gregor.
Als mijn vriend uit bed kan komen mag hij op een gegeven moment best wel zijn eigen drinken pakken. Ik ga hem niet de hele dag als een soort pleegzuster Bloedwijn lopen verzorgen.
Ik vond het dus wel echt lief dat Gfoef dat wel deed.
Je moet je wel voorstellen dat jij of je partner in principe geen werk heeft, wat moet ie anders doen
Ik ben ouderwets en noem het nog steeds heuptasjes
Same. En scrunchies noem ik gewoon wokkels.
Wat zit ze in hemelsnaam te zeuren over een stukje darmkanaal; ze koopt iets met mozzarellavulling
En hoe groot denkt ze dat ansjovis is als er 20 cm darmkanaal is. Like denk ff na
De foefjes hun kledingsmaak en krekko’s danceskills doen me denken aan: