Beutyblogtopic XL #5

Ooooooo myyyy gooooood. Ik heb hier geen woorden voor. :joy:

3 likes

Omg… je ziet toch zo dat dat een draad van mozzarella is…

7 likes

Had Wil niet kunnen investeren in beter geluid in video’s ipv die duizend manden op de muur?

6 likes

2 likes

Wow gadver wat overdreven dit zeg.

1 like

Beetje laat met dit, maar ik was vanmidddag Bonnie’s vlog aan het kijken van vrijdag? en toen ik aan het scrollen was in de reacties zag ik deze comment van Lotte

Mis ik hier een grapje ofzo, want ik vind dit zo een rare comment. Vooral: “uithoren wat jullie tegen elkaar hebben gezegd.” Ik zou zelf mijn vriend niet helemaal uithoren als hij een kennis tegen gekomen is.

Edit: ik post het hier omdat het nu over Lotte gaat, maar bedenk me dat ie misschien in het andere youtubers topic moest?

7 likes

Oooh yes tnx voor dit heerlijke nostalgische nummer, heb er echt even genoten

Euh ik vat het eerder grappend op? :thinking:

8 likes

Dan ligt het aan mijn humor denk ik :sweat_smile:

Ik vind het ook raar

3 likes

Haha nice!

1 like

Nee dat is darmkanaaldraad! Heus echt geen mozzarella hoor.

6 likes

Blijkbaar is er wel interesse in wat Sarah Rebecca aanbiedt voor groot geld. :upside_down_face:

1 like

Ik zat laatst een video van NikkieTutorials te kijken en mijn vriend keek voor het eerst half mee. Ik nog wat achtergrondinfo over haar verteld, dat ze in Brabant woont enzo. De volgende dag lopen we door het centrum van Breda, zegt hij ineens: volgens mij zie ik Nikkie daar zitten op het terras! Ik denk: heh, zou het? Zit je me in het ootje te houden? Hij: ja, echt hoor, kijk dan. Dus ik probeer zo onopvallend mogelijk om te draaien. Is het gewoon een blonde meid die in de vérste verte niet leek op Nikkie. Had alleen best wat make-up op en lang blond haar. Moest echt zo hard lachen, omdat hij echt dacht dat zij het was.

65 likes

Weet iemand wat er was met de video van Nikkie? Ze had 'm offline gehaald na commentaar van volgers?

Ze gaf zelf aan omdat ie het niet goed deed qua vieuws :woman_shrugging:t2: Maar de video staat er weer op

1 like

Haha omg neeeeee, wat schaamteloos zeg.

(Heb de video niet gezien)

1 like

Misschien is ze gesponsord door Sarah (hoop ik voor haar)? Ze heeft namelijk ook een (klein) Youtube-kanaal. https://www.instagram.com/p/B1b7bgOIHR5/?igshid=obzkwuhuebmu
Edit: nouja, is wel een heel klein kanaal. Vast niet effectief genoeg voor spon :stuck_out_tongue:

1 like

Ik begrijp het sowieso niet helemaal dat ze zichzelf als stylist aanbiedt. Ze lijkt me een hartstikke lieve, aardig meid. Maar ze volgt altijd gewoon de klakkeloos de trends en koopt gewoon de halve h&m online shop leeg om vervolgens het meeste niet te dragen.

9 likes

Nee ik ook niet. Die vrouw had in een eerdere video zelf ook al aangegeven waar ze tegenaan loopt en wat ze zoekt. Dus dan is Sarah daar alleen om kleding te vinden die zij zelf niet snel zou pakken. Dat kan je dan mijn inziens ook met elke willekeurige vriendin doen die net ff een andere kijk op kleding heeft dan jij zelf. Scheelt je veel geld.

2 likes