Misschien iemand die hoopt zelf meer abonnees binnen te harken via Sarah…?
Ah ja, van zo’n doelgroep zal ze het wel moeten hebben.
Ah die meid kwam wel echt spontaan en lief over. Vind het sneu dat zij iemand moet betalen voor kledingadvies om vervolgens naar Primark te gaan waar Sarah iets uit het rek trekt wat zijzelf nooit zou pakken
Precies dit.
Als ik haar zou kennen zou ik met alle liefde een keer (of vaker!) met haar gaan winkelen. En haar helpen. Maar dan zou ik wel voor kwalitief goede kleding kiezen en naar een aantal fijne winkels gaan waar ook het personeel je gewoon helpt en altijd veel ideeën hebben.
Ik denk overigens dat als deze vrouw naar bijvoorbeeld een Sissy Boy zou gaan en zou aangeven bij personeel dat ze op zoek is naar een aantal outfits maar het moeilijk vind om te shoppen door haar rolstoel (zittende outfits) dat die mensen haar gewoon zullen helpen? (ja ok niet op een drukke weekend dag misschien maar verder nemen ze in de meeste winkels altijd ruim de tijd voor hun klanten?)
Heeft Sarah überhaupt geleerd om stylist te zijn? Of is dit een hobby?
Zijn veel influencers die beweren professional ergens in te zijn als ze b academy hebben gedaan.
Ik zie Sarah niet zo gauw de Nederlandse Tan van Queer Eye worden daar is haar stijl en smaak te simpel voor. Op YT zie je ook vaak stylisten die bij moeilijke lichamen en/of een handicap adviseren om kleding groter te kopen en te laten aanpassen bij een kledingmaker. Is misschien wat duurder, maar dat lijkt me een betere investering dan iemand inhuren om vervolgens los te gaan in de Primarkt.
Ik neem aan dat als je een stylist betaalt om met je te shoppen, je de kleding zelf ook nog moet betalen, dus misschien heeft die vrouw zelf wel gezegd dat haar budget niet hoger is dan Primark.
Of het eeuwige “nom nom”. Ik heb het nu ook met dat geluid van dat rietje in de ochtend
Loooooooool
De cursus is 5x 1 avond en dan leer je:
• Personal Styling
• Editorial Styling
• TV styling
• Celebrity Styling
• Commerciële styling
Allemaal in 1 avondje. Het kost net ietsje meer dan 1 stylingsessie van Sarah Rebecca zelf.
Maar wat is er zo bijzonder aan die foundation? Ik snap het niet haha.
Hij is duur en de dekking is mwoah.
Cynthia was net op het nieuws! De ondertitel was opvoedblogger?
Moet dit? Ze zegt er zelf niks over, laten wij dat dan ook niet doen.
Ze is toch zelf niet zo uitgesproken daar over? Haal je haar niet door de war met
Mascha?
Alsnog wel jammer dat ze de foute ondertitel hebben gedaan ja!
Opvloedblogger. Leren welke wijn je moet drinken bij welk gerecht en welke kleur geel je moet gebruiken om je keuken op te leuken.
Dacht heel even dat dit Jiami was. Als je in 5 bijeenkomsten social influencer kan worden moet het ook mogelijk zijn toch om ergens te kunnen solliciteren op de functie influencer.
zie je hem op de achtergrond voorbij komen? Alsof ie zoals manis even door het beeld loopt? En dan vergelijken met dat ze ook niet filmt dat ze naar de wc gaat.
Ze doet niet eens moeite om zich eruit te lullen
En ene skin care routine doet ze iedere keer dat ze weer een nieuw product promoot
Ik vond het trouwens mega schattig dat Gregor dacht dat ze planten gingen kopen in de Hortus. Niet per se dat hij niet wist wat de Hortus was, want ik weet ook niet alles van iedere bezienswaardigheid in Amsterdam, maar dat hij blijkbaar meeging met Mascha en haar moeder terwijl hij niet precies wist wat ze gingen doen vond ik lief.
Ik heb een tijdje lang best gevit op Gregor en zijn denigrerende toontje maar ik vind hem de laatste tijd echt heel lief/zijn liefheid komt meer naar voren in de vlogs.
Ik ga dit morgen uitproberen op kantoor.