Beutyblogtopic XL #5

Ik heb eigenlijk nooit getwijfeld aan dat hij lief voor haar is. Van wat ik zo op social media ed zie hebben Mascha en Gregor het echt heel erg leuk samen en zijn ze heel goed en lief voor elkaar. In dat opzicht vind ik ze heel erg couplegoals. Maar ik vind Gregor gewoon echt een heeeeel irritant mannetje, niet voor een specifieke reden. Kan, dat zullen mensen ongetwijfeld ook met mij hebben, haha

11 likes

Hahahahaha

Aan de andere kant heb ik in totaal toch zeker al 7,5 uur van mijn leven besteed aan kijken naar hoe Monica haar gezicht poetst met dat Foreo ding, maar zij is hierin dan weer het andere uiterste

5 likes

Hallelujah wat eten Mascha en Gregor ongezond. Moet je eens kijke hoe ongelooflijk veel beleg ze op brood doen… Bleeeegh.

kijken

Beter dan die arremoei die we bij Wil & Tien mogen aanschouwen nietwaar?

40 likes

:rofl: zo belachelijk als dit klinkt… dan is het toch te bizar voor woorden dat zij dat er gewoon bloedserieus bij zegt?

Ja die 3 korrels hagelslag werd ik zo diep ongelukkig van

Haha zou het hier normaal mee eens zijn maar 1 boterham met zowel hummus, vega kip plakjes, vegan kaas ĆØn jam gaat mij ook wat te ver :joy:

18 likes

Nou, lijkt mij best lekker hoor! Ik ben ook all in voor goed belegde rijstwafels, mn favo beleg bestaat uit 4 onderdelen :heart_eyes:

1 like

Ik zie jou dit argument vaker gebruiken in discussies, maar het feit dat wij iets niet hoeven maakt toch niet dat er niets van gezegd mag worden? Dat geldt dan namelijk voor alles bloggers/vloggers doen, en dus alles wat in dit topic wordt besproken… Anders kan dit topic ook wel opgedoekt worden

46 likes

Ik kan me ook intens verbazen om hun eetgewoontes en aangezien die eetgewoontes elke dag in een vlog terug komen kan daar wel eens een opmerking over komen🤷

Ik vind dat dikke beleg trouwens ook heel ranzig :sweat_smile:

3 likes

Als het nou kritiek is in de zin van hoe iemand eet (met ontzettend veel lawaai, smakken etc) vind ik het nog wat anders. Maar commentaar op wat iemand eet als ontbijt/lunch…

2 likes

Ik kijk de vlogs niet meer, maar als ik dan commentaar over hun eten zie denk ik: hoe weinig doe je dan in je vlogs als het meest opmerkelijke is dat je zoveel op je cracket vreet.

27 likes

Ik heb die vlog gekeken maar wat mij vooral opvalt is dat ik de Foefs gewoon amper versta? Wat een onduidelijk gebrabbel allemaal.

6 likes

Ik wil het liever over hun drinken hebben. Word echt leip van dat geklingel met die rietjes, expres even voor de camera anti-asmr ga weg

9 likes

Ja jezus, die rietjes vind ik echt zo onwijs kut.

3 likes

ZOOO mee eens, dat water zo inschenken en die irritante rietjes klingelen en dan heel hard en opvallend iets besmeren of snijden, vreselijk! En volgens mij ziet ze het echt als een heel cool element want ze doet het in iedere vlog… ik hou best van asmr (alhoewel ik nog nooit die van massa heb gekeken) maar dit zijn echt geen prettige geluiden.

8 likes

Omg voor mij geen ijzeren rietjes​:hushed::frowning:

Ik denk soms dat ze daarmee bepaalde vloggers wil nadoen, die heel goed werken met geluid bij een shot. Volgens mij doet Casey Neistat dat ook.

2 likes

Ik vind de ā€œmukbangā€ momentjes in haar vlog verschrikkelijk. Het moment dat Mascha haar mond volpropt en dan zo awkward in de camera kijkt. Ik ben sowieso geen fan van mukbangs ofzo, maar dit soort momenten kan ik echt niet hebben.:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

14 likes