Beutyblogtopic XL #5

Om nom freaking nom

14 likes

mm mm MMMMMM

6 likes

Als je niet iets geks met een rietje doet, doorboor je je hersenen niet :joy:

3 likes

80% van de vlog was eten of drinken omdat ze voor de rest niets doen of dat niet filmen. Ik heb ook wel eens een dag waarop ik niets boeiends doe hoor dus helemaal niet om daar lullig over te doen, maar voor een vlog vind ik het nu niet echt interessant. Ik zou het echt leuker vinden als ze weekvlogs zouden doen.

2 likes

Neee mukbangs kan ik ook echt niet aan :rofl: maar goed dat is een smaakkwestie denk ik. Er zijn ook zo ontzettend veel soorten asmr, ik ga echt janken van smakkende/nattige/mond geluiden maar geluid van haren borstelen vind ik echt mega ontspannend. En die smakgeluiden massa bij haar mukbangs doet ze eigenlijk ook altijd bij haar asmr :confounded::confounded::confounded:

@MevrWillem oooh is dat zo?? Ik ken die Casey niet, maar ik ga eens een x kijken zo. Verbaast me dat het niet weer eens iets is wat massa als ALLEREERSTE ever op youtube deed.

Nou niet de ijzeren rietjes afkraken. Het is hartstikke goed dat ze geen wegwerprietjes gebruiken :+1:

22 likes

Ja eens! Ik kijk al heel lang niet meer, maar als ik dan eens een vlog kijk heb ik altijd zo’n teleurstellende van 5 minuten te pakken waarin ze alleen maar thuis zit te chillen. Bij weekvlogs ga ik denk ik wel weer regelmatiger kijken!

1 like

Hartstikke goed ja, nog beter als ze zulke rietjes kunnen maken die geen herrie maken. Mijn oma zou wel rietjesjasjes kunnen breien denk ik.

22 likes

Maar dan nog
 je zou t eens over iets interessants kunnen hebben. Er zijn miljoenen onderwerpen. Over iets wat je hebt gelezen ofzo
 over iets waar je tijdens het tandenpoetsen aan moest denken, weet ik het, IETS. Denk ik altijd.

5 likes

Maar mas heef het juist ALTIJD over artikelen op reddit die ze dan half heeft gelezen of maar half begrijpt en dan gaat ze heeeel omslachtig uitleggen wat ze denkt te hebben gelezen en dan geeft ze er een paar voorbeelden bij die nergens opslaan en dan benadrukt ze nog een paar keer dat ze het zo onwijs interessant vindt.

Edit: of als ze een Netflix docu heeft gezien. Ze heeft het vaak over geluk aantrekken, complotten en dat soort zooi.

25 likes

Ik kan me herinneren dat massa oooooit (als je haar al heel lang volgt dan weet je waar ik het over heb) lang geleden een keer zei dat ze het nooit meer over politieke/actuele kwesties ging hebben omdat ze daar toch alleen maar kut commentaar over kreeg. Ik heb alleen de indruk dat ze met dat soort kwesties eigenlijk gewoon bedoelde dat ze het nooit meer over ĂŒberhaupt IETS zou gaan hebben :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ja dat was toen met je suis Charlie (geloof ik?). Daar sloot ze de vlog mee af en een paar dagen later was er ergens anders een aanslag/ramp gebeurd en daar zei ze niks over. Daar kreeg ze toen veel haat over.

Ergens begrijp ik het ook wel, als online persoon krijg je makkelijk kut reacties omdat men zich veilig voelt overal op te reageren en commentaar te geven. Maar ik vind het bij veel yt’ers wel echt jammer dat er gewoon zo weinig actualiteit bij komt kijken en zelden iets inhoudelijks over politiek oid, terwijl er altijd wel gewoon heel veel relevante shit gebeurt in de wereld en zij doodleuk doen alsof er niks gebeurt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je daar goed bij voelt en dat je dat kan, maar goed ik ken dan ook niet het gevoel van al die haterzzzz die overal maar kutreacties achterlaten.

3 likes

Ik snap het ergens wel, je moet toch de keuzes maken in wat je uit je dag/week in een paar minuutjes laat zien. Misschien zien ze hun vlogs als een positief medium, gewoon wat entertainment / afleiding, niet iets om wereldproblematiek mee te bespreken. Dat ze het er niet over hebben betekent natuurlijk niet dat ze doen alsof het niet bestaat, maar gewoon dat het niet past bij het karakter van hun medium. De cosmopolitan zal ook geen stukjes schrijven over drugscriminaliteit en pijnstillerverslaving (even twee onderwerpen die nu veel in het nieuws zijn). Niet omdat ze het niet erkennen, maar omdat hun medium daar gewoon niet de plaats voor is. Misschien zien die vloggers dat ook zo en is het iets wat ze privé wel bespreken met hun omgeving, maar gewoon niet in een vlog hoeven te hebben.

7 likes

Ja, na jouw uitleg is het inderdaad wel wat beter te begrijpen! De keren dat ze zich ook voorzichtig ergens over uitspreekt slaat ze de plank eigenlijk ook wel vaak mis vind ik, dus misschien denkt ze ook wel van ‘laat maar’. Het is natuurlijk wel makkelijker op deze manier en ook wel te begrijpen.

1 like

Ik denk dat als je bepaalde skills hebt dat je best op een hele nuttige en interessante manier de actualiteit en maatschappij kan betrekken in je vlogs zonder dat het stoort of uit de toon valt.
Ik vind het dan opzich goed van mascha dat ze de zelfkennis heeft dat zij dat niet kan, en het daarom dus ook niet meer probeert.

5 likes

Ja maar dat kan ze goed omdat de SPH heeft gedaan en toen ook zulke lessen heeft gegeven. Want ze heeft SPH gedaan, wist je dat al?

15 likes

Ik heb Mascha weleens iets horen zeggen over anticonceptie bij BNN en het is voor iedereen beter dat ze daarover haar mond houdt. Ze stelde dat de pil haar pcos heeft veroorzaakt en nog meer onzin. Het was bij BNN in een caravan over haar seksleven. Ook heeft ze een keer in haar vlog iets gezegd over een heel zwaar hoofdpijnmedicijn, wat ookal niet waar was.

5 likes

Of ervaring.

2 likes

Tja wat is gezond of ongezond? Je kan niet over één maaltijd zo’n oordeel vellen. Het gaat altijd om het totale plaatje. En er is bijna niemand die altijd 100% gezond eet. Nogmaals wat is gezond?

Als ik 4 soorten beleg wil eten dan eet ik het op 4 boterhammen. Zij 2. Wat is dan gezonder? :woman_shrugging:t2: :woman_shrugging:t2: :woman_shrugging:t2:

4 likes